Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
oletko jo ostanut ukrainalaisten koronapotilaiden poimimia kotimaisia mansikoita?
15.11.2020 |
Kesällä piti kerätä, jotta kauppa käy.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin mansikoita kaksi kertaa. Mutta ei tehnyt mieli syödä riistomansikoita juurikaan.
Nyt olen tajunnut, että vihannekset ja hedelmät pääasiassa tuotetaan riistämällä ka halpatyövoimalla. Mitä ihmettä nyt syödään?
Auttaisikohan tuohon pakkomielteeseen jos kävisit kallonkutistajalla?
Ajatteletko mitään muuta kuin mansikanpoimijoita?
Alue: Aihe vapaa
Ostettiin mansikoita kaksi kertaa. Mutta ei tehnyt mieli syödä riistomansikoita juurikaan.
Nyt olen tajunnut, että vihannekset ja hedelmät pääasiassa tuotetaan riistämällä ka halpatyövoimalla. Mitä ihmettä nyt syödään?