Äijä pyöri Tinderissä vielä kun oltiin yhdessä.
Kiva oli kuulla että äijä oli pyörinyt Tinderissä, ja ties missä, vielä kun oltiin yhdessä. Ja todennäköisesti jo koeajanut uuden koulunkäyntiavustaja naisensa ennenkuin ilmoitti erosta. Mitä lie tarinoita sepittänyt sille naisellekin.
7 vuotta yhdessä ja kuvittelin olevani maailman luotettavimman ihmisen kanssa. Näköjään en.
Ja turha tulla kommentoimaan että olisit antanut pesää.. Pesää kyllä annettiin.
Kommentit (8)
Kynnyskysymys: kirjoitti:
...mutta nielitkö?
Voi harmi! En tosiaan niellyt. Kiitos, että kerroit tämän asian. Nyt ymmärrän kaiken ja olen ensi kerralla viisaampi!
-ap
Villi veikkaus, uusperhesontaa. Maksatit omat ja lastesi kulut miehellä ja sitten vielä vittuilit päälle.
Miksi olisin niellyt?! Toivotaan että uusi naisensa älyää niellä.
Ehkäpä tämä tästä. Itse asiassa taisi käydä mulla tuuri. Sai kyllä uusi nainen riesakseen äkkipikaisen ja erityisesti kännissä ilkeän alkoholistin.
Ei asuttu yhdessä enkä maksattanut miehellä mitään. Itselläni paremmat tulotkin, yksi täysi-ikäinen lapsi joten hyvin pärjään taloudellisesti.
Miehellä kolme lasta joista 1 alaikäinen eli jos jollain rahapulaa niin hänellä. Itse asiassa olikin, mitä ihmeellisimpiin asioihin ja ex tempore ostoksiin syytikin rahaa.
Ap
Jaksamisia ap:lle. Ota seuraavalla kerralla oikea mies äläkä mitään idioottia.
Kiitos tsemppiviesteistä. Nyt ei kiinnosta miehet pätkääkään. Katsotaan jokusen vuoden päästä.
Tavallaan säälittää se uusi nainen. Ei raukka tiedä millaisen ilkeän, ja näköjään vielä pettävän alkoholistin on itselleen saanut. No, todennäköisesti valkenee jossain vaiheessa.
Ap
...mutta nielitkö?