Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaa/lähiympäristö parhaat ja huonoimmat kirppikset!

Vierailija
12.03.2014 |

Ajattelin mennä ensi viikonloppuna kirppiskierrokselle ja ottaa mahdollisimman suuren hyödyn irti. Olen kiitollinen vinkeistänne koskien suosikki/inhokkikirppiksiänne. Koska aika on viikonloppunakin rajallista olisi mukavaa löytää ne parhaat paikat ja jättää huonommat väliin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttila Porttipuistossa on ihan ok. Aika paljon semmosia uutta rojua myyvää kojua kylläkin. Iso paikka.

Femmatori Tuusulassa on ihan loistava paikka, tätä suosittelen lämpimästi :) Myöskin iso, eikä edes mitenkään pahan matkan päässä, Tikkurilasta ajelee varttitunnissa.

Jane Kaivokselassa on todella ihastuttava, mutta aika pieni paikka.

Vierailija
2/2 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kävin kaverin kanssa Kaivokselassa Janessa. Yllätys oli iloinen kun hän löysi koululaiselle esim. todella siistejä housuja parilla eurolla ja juuri kuulema ihan must mallia vielä. Samoin itse huomasin muttei ole tarvetta, pienemmille oli tosi paljon Popin vaatetta ja hinta hyväkuntoisilla vain muutamia euroja. Oli todella hieman eri hinnat kuin vaikkapa netissä olen nähnyt myytävän huonompia ja paljon kalliimmalla! Martinlaakson kirpparilla ollaan käyty jonkun kerran, siellä oli paljon kalliimpaa ja lastenvaatteet yleensä huonoa ettei sanoisi ihan lumppuakin ja siitä pyydetään älyttömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi