Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinen mahdollisuus mennä kauppaan ostamaan kaljaa. Päänsisäinen taistelu, ostanko vai enkö?

Vierailija
14.11.2020 |

Tänään voisi juoda vähän kaljaa, mutta toisaalta voisi juoda myös ihan vaan vettä ja herätä hieman paremman olon kanssa.

Ostanko 6pack vai en?

Viimeinen mahdollisuus mennä kauppaan ostamaan kaljaa. Päänsisäinen taistelu, ostanko vai enkö?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähdet baariin ja huomenna sitten kymmenen laatikkoa kaljaa alkupaloiksi.

Vierailija
22/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Itse olen kokeillut monipuolisesti päihteilyä, eikä ne lopulta tuo mitään järisyttävää. Varsinkin joku kaljan tissuttelu on aivan turhaa ja vaikuttaa salakavalasti psyykkeeseen. Polttelu mielummin iltasauhut tai käy poimiin silokkeja, jos haluat raikkaita ajatuksia ja mielen terapiaa. Tiukka kohtuus vaan noidenkin kanssa.

Muutama kalja ei ole mitään järkyttävää päihteilyä. Noi sienet on oikeasti vaarallisia.

Tuskin tiedät yhtään mistä puhut. Jopa hesarissa oli vasta juttu niiden potentiaalista mm. masennuksen hoidossa. Valveutuneissa piireissä samaa on pohdittu jo vuosikymmeniä. Ja joku tietotekniikka on suurin piirtein kehitelty psykedeelien avittamana, todennäköisesti paljon muutakin historian varrella. Ei ne toki mitään täysin vaarattomia ole, varsinkin jos on mieleltään sekaisin jo ennakkoon, mutta silloin ei kannata hetkeen käyttää yhtään mitään.

Eikä muutama kalja ole harvakseltaan paha, mutta puhuinkin salakavaluudesta, jos tuo muodostuu vähänkin tavaksi.

Aivan satavarmana on vaarallisempaa jos joku asiasta mitään tietämätön lähtee metsään etsimään sieniä kuin ostaa se tuttu ja turvallinen sixpack kaljaa.  Se on ihan eri asia jos kliinisesti asiantuntijoiden tekemänä testataan jotain kuin joku Jonne 17v menis metsään keräämään mahdollisesti myrkyllisiä sieniä tai ostaa joltain hämärältä diileriltä, sit vetää niitä liikaa ja hyppää jostain katolta alas kun luulee olevansa lohikäärme.  Jos se sama Jonne juo 6 kaljaa niin se korkeintaan vähän hekottaa ja käy kusella vähän useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua on ainakin monta kertaa harmittanut, että en ole käyttänyt vapaa-aikaa mihinkään mukavaan (esim. juominen, sosiaalisena oleminen ihmisten ilmoilla) vaan olen esimerkiksi vaan nukkunut ja selannut nettiä.

Vierailija
24/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo kupillinen teetä ja mene ajoissa tutumaan 😴

Vierailija
25/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiiMOOO kirjoitti:

juo kupillinen teetä ja mene ajoissa tutumaan 😴

Muuten joo mutta en ole vielä 80 vee