miksi mieheni alkaa mukavaksi aina kun minulla on "salasuhde"?
Ollaan oltu jo kaksikymmentä vuotta yhdessä ja vain ja ainoastaan lasten takia nykyisin.
Arkemme on minun näkökulmasta tätä:
aamuaskareet, aina kiire, lapset kouluun / päiväkotiin,
töihin, aina kiire,
kotiin kaupan kautta,
toinen meistä laittaa ruokaa, toinen siivoaa,
iltapuuhat, lapset nukkumaan,
minä luen/katson tv.tä, mies pelaa.
Tätä joka päivä vuosien ajan, ja juurikaan mitään emme puhu. muutama sana jos on pakko. Seksiä max kerran kuukaudessa.
Miestä ei haittaa. Se on ihan onnellinen, kun saa pelailla ja on mukava koti.
Kaikkeni olen yrittänyt, raivonnut, itkenyt, ollut asiallinen, ymmärtänyt, odottanut... ei muutosta, paitsi...
Jokunen vuosi sitten ajauduin salasuhteeseen. En jäänyt kiinni, mutta mieheni muuttui välittömästi. Ykskaks halusikin viettää aikaa minun kanssa, jutella ja otti kontaktia. Paluu entiseen tapahtui kuitenkin heti kun lopetin salasuhteeni.
nyt minulle on ollut jokunen suhde tässä vuosien varrella. Mies muuttuu joka kerta positiivisesti, kun suhde on päällä.
tämä tietenkin vaikeuttaa sitä, että eroaisin.
Inhottava tilanne.
Kommentit (9)
Teidän liiton huono tila on myös sun syy.
Todennäköisesti muutut positiiviseen suuntaan pettäessäsi ja miehesi muuttuu mukavaksi, koska säkin olet sellainen.
Luulen kans että olet suhteen aikana energinen, hymyileväinen ym. Luultavasti myös seksuaalinen vireystasosi on jotain muuta kuin normi-iltana teeveen edessä löhötessä?
3 sen sanoi. Jos kyse siis on oikeasti salasuhteista, joista et halua miehesi pääsevä perille, skarpannet itsekin suhteiden aikana.
Alat varmasti huolehtia suhteen aikana itsestäsi enemmän? Ulkonäöstä siis? Kokeile huvikses ihan sitä miestä varten olla kiva ja laittautua.
Olen aina huoliteltu ja salasuhteiden aikana pyrin olemaan entistä enemmän omissa oloissani. Eli ei kyllä johdu minun ulkonäön muutoksesta tai käytöksestäkään.
Ja lasten takia en mielellään eroaisi.
ap
Eikö tuo ole ihan hyvä tilanne? Mikä siinä rassa? Sinä ja mies saatte kai molemmat kaiken mitä haluatte. Mies turvallisuuden, sinä turvallisuuden ja jännityksen.
ohis, mutta jos olette olleen 20 vuotta yhdessä niin miten aamut ovat edelleen kiireisiä? Pitäisikö aamujen toiminta tapaa muuttaa?
Tietääkö mies suhteista? Kuulostaa siltä että tietää, ja tarkoituksella pelaa mukavaa, jotta sinä tuntisit olosi mahdollisimman syylliseksi.
Miksi et vain eroa, jos liitto on pystyyn kuollut? Lasten takia etenkin.