Nuori Ressu Redford oli komea
Löysin tämän artistin vasta ja huomasin, että sehän on nuorena ollut tosi namu.
Te jotka muistatte kasarin ja ysärin, kuolasitteko Ressua?
Kommentit (17)
Ja edellenhän se on komea, karismaattinen, nuorekas 59-vuotias.
Ja sitten jos miettii Arja Korisevaa, joka oli nuorena varsin kaunis, niin on nyt 55-vuotiaana paljon vanhemman oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja edellenhän se on komea, karismaattinen, nuorekas 59-vuotias.
Ja sitten jos miettii Arja Korisevaa, joka oli nuorena varsin kaunis, niin on nyt 55-vuotiaana paljon vanhemman oloinen.
Täh? Mä sanoisin just päinvastoin, Arja on edelleen upean kaunis.
Kyllä kuolasin ja kuolaan vieläkin, upea mies!
Mä tajusin eilen kun katsoin Vain elämää, että oon nähnyt Ressun Turussa yli kymmenen vuotta sitten. En tiennyt että on jokin julkkis, muistan vain että pidin sitä kasvoiltaan hätkähdyttävän hyvännäköisenä miehenä. Aika harvoin näkee miehiä, joiden ulkonäön muistaa tehneen tuollaisen vaikutuksen.
Naisen näköinen nasaaliääninen nenälaulaja.
Olen Ressun ikäluokkaa, minusta hän on tosi komea vieläkin.
Itse törmäsin ressuun Kupittaan cm. Pisti heti silmään komea ja siististi pukeutunut (hyvin lyhyt kylläkin) mies. En edes tajunnut eka kuka siinä vieressä odottaa hedelmäpuntarille.
Vierailija kirjoitti:
Olen Ressun ikäluokkaa, minusta hän on tosi komea vieläkin.
Omassa ikäluokassaan oli kyllä. Mä olin teini kun Ressu oli pinnalla... Silloin se oli sellainen teiniunelmien kohde. Nyt kun ei kaukoihastuksia kaipaa, niin onhan se vanha. Siis mun makuun. Mutta ikäluokassaan komea.
Oli teinityttöjen mieleen. Oli ne biisit kyllä aika imeliä, teininkin näkökulmasta.
Muistan kun kässäntunnilla virkattiin ja kuunneltiin samalla Ressua kasetilta. Joku kysyi multa monta silmukkaa piti tehdä ja vastasin aika kovalla äänellä ”alkuun viis”. Kasetti oli juuri loppunut ja koko luokka luuli että pyysin kääntämään kasetin sanomalla ”alkuun pliis”. Se oli vähän noloa, koska en ollut profiloitunut noin hempeiden biisien ystäväksi.
Olihan se komea - mutta ehkä vähän sellaisella lipevällä tavalla. En muista että kukaan olisi siitä kovin pitkään intoillut. Vanhemmalle rouvasväelle oli sitten Joel Hallikainen...
Oli ja on edelleen komea ja karismaattinen ❤️
168 cm.