Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajoin eilen humalassa autoa :(

Vierailija
12.03.2014 |

Olen niin vihainen itselleni ja kaduttaa. Minä, jonka höyry nousee korvista kun kuulen rattijuopoista, ja naurettavista tuomioista jotka saavat kun tappavat jonkun reissullaan.

Eilen oli hirveä riita miehen kanssa, sain selvile toisesta naisesta ja lopulta haukkui minut lyttyyn ja huoraksi. Itku silmissä soitin kaverille ja sovittiin että tulen heille yöksi. Lähdin ajamaan kotoa 30km kaverille, kunnes kaveri sulkee puhelimensa eikä saa mitään yhteyttä. Olin niin surullinen että menin pubiin tarkoituksena juoda yksi pieni olut ja katsella karaokea.

No siinä sitten kävi niin että se olut vaihtui 0,5l olueeseen ja 3 mojitoon.

Olen 170/68kg joten en nyt sentään ihan kännissä ollut, mutta kuitenkin hiukan että ajaminen ei niin tarkkaavaista.

Lähdin sitten vanhempien luokse ajamaan 20km päähän. Ajoin koko matkan 40 kymppiä ja matka meni hyvin,

mutta nyt mietin kokoajan rattijuoppo rattijuoppo rattijuoppo :(

Miten ihminen voi olla näin tyhmä?

Haukkukaa :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä teidän suhteen tila nyt on? Oletko jutellut sen ns ystäväsi kanssa? Miksi teki oharit?

Vierailija
22/25 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun urpo! Anna olla viiminen kerta kun leikit tuolla toisten ihmisten hengillä! Järki käteen, oikeesti, vaikka mikä olisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattijuoppous kuuluu suomalaiseen kulttuuriin "eihän se ole mikään paha se on maan tapa" joten turhaan te täällä mesotte

Vierailija
24/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin monet vaarantaa liikenteennettä mm reilua ylinopeutta ajamalla tai sitten puhelinta räpläämällä ajaessa. Jokaiseen ei alkoholi vaikuta niin että 0.7 promillen humalassa välttämättä vaarantaisi liikenteen niinkuin esimerkiksi ap:een tapauksessa.

Nämäkin "olisitpa halvaantunut" / "tapa ittes" -ihmiset kaahaavat ja ohittelevat miten sattuu ja samalla snäppäävät kavereilleen jne mut eihän se ole liikenteen vaarantamista heidän mielestään. Tekopyhät p*skat =)

Vierailija
25/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitte saanu baarista lohtupippeliä..ei olis välttämättä sitten tarvinnu lähtee ajelee..