Paras irtoseksikokemus
Mikä on paras seksikokemus jättäen pois vakituisen kumppanisi?
Kommentit (43)
Kotijuhlien jälkeen isännän sammuttua emäntä vei minut makuuhuoneeseen, ja antoi minulle aivan taivaallisen ihanaa suuseksiä. Tämä oli, ja on edelleen, ainut kerta kun olen ollut toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle tirkistelemään tai hanki itse niitä kokemuksia.
Kiitos samoin, löysää pipoa mennessäsi.
Meillä kanssa kotibileiden jälkeen. Kaverini mies jäi yökylään juhlien jatkuttua lähes aamuun ja menimme nukkumaan samaan sänkyyn (mieheni, minä ja vieras). Aamulla heräsin siihen kiihottavaan kiehnäämiseen ja lopulta hän röyhkeästi vain tuli päälleni, vaikka mieheni nukkui siinä vieressä. Aivan mieletön orgasmi kaikesta siitä riettailusta. Molempia taisi panettaa ja yritimme hiljaa vain nauttia pelkästä seksistä ilman sen kummempia.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui muutama kuukausi sitten:
Tutustuin mieheen öisellä kadulla ohi kulkiessani, istuin hänen seurakseen siihen maahan ja hän tarjosi ruokaa joten söimme, juttelimme ja aikamme keskusteltuamme lähdimme hänen asunnolleen (joka oli siinä ihan kävelymatkan päässä).
Asunnolla pistimme pienen piknikin lattialle, joimme viiniä, poltimme pilveä, kuuntelimme vanhoja ranskalaisia rakkauslauluja ja keskustelimme elämästä, taiteesta, ihmiskunnasta, kaikesta.
Aloimme tanssimaan, tanssi meni aika kiihkeäksi, hän kaatoi minut sängylle ja repi vaatteet pois, suuteli ja lähti alaspäin ensin rinnoille, sitten pillulle ja kunnolla nuoltuaan nussi myös vähintään yhtä hyvin kuin nuolikin (eli erittäin hyvin), tietysti otin myös suihin siinä jossain välissä ja hän huokaili siihen malliin että nautti varmasti hänkin antamastani suuseksistä niinkuin minä nautin hänen antamastaan.Välillä makoiltiin alasti lattialla, juteltiin lisää, hän hieroi jalkani ja nuoli varpaani, minä otin taas suihin ja sitten taas pantiin jne.
Useamman kerran siinä nussittiin ja oli kaikinpuolin upeaa.Aamulla lähdin kun hän vielä nukkui enkä ole sen jälkeen häneen törmännyt, mutta tämä kokemus oli ehdottomasti paras irtoseksikokemus mitä minulla on tähän mennessä ollut.
Hieno tarina. Saako kysyä minkä kokoinen varustus oli?
Sopivan kokoinen oli, mutta kuten kertomuksestani ehkä huomaa, ei peniksen koko ole minulle kovin olennainen seikka siinä mitä arvostan seksissä.
Kertomuksessa siis tulee ilmi niitä minulle tärkeitä/oleellisia asioita.
Joku toinen kuvaisi tismalleen samanlaisen tilanteen eri tavoin, kertoisi siitä eri asioita :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on irtoseksiä?
Kertaluontoista seksiä ilman minkäänlaista suhdetta, yleensä näihin liittyy yllätyksellisyys eli ei ole suunniteltua ja lisäksi osapuolet saattavat olla toisilleen tuntemattomia
Vierailija kirjoitti:
Kotijuhlien jälkeen isännän sammuttua emäntä vei minut makuuhuoneeseen, ja antoi minulle aivan taivaallisen ihanaa suuseksiä. Tämä oli, ja on edelleen, ainut kerta kun olen ollut toisen naisen kanssa.
Yksi parhaisiin kuuluu juuri tuon tapainen kokemus toisen naisen kanssa. Tosin siellä ei ollut sitä sammunutta miestä, vaan emännän juhlimisesta väsähtänyt naiskumppani.
Pari kk sitten oli kauhee panetus päällä ja menin tinderiin. Löyty ohan ok näkönen mies. Vauhettiin parit viestit ja sovittiin deitit. Olin että annan sille jos ei oo ihan sekopää.
Mentiin sen luo ja meillä rupeskin juttu luistaan ja oli kiinnostava tyyppi. Seksiki suju hyvin ja oli rentoo
Tapaillaan nyt ihan vakavasti. Ei piä jättää sellasta yhteen yöhön
N21
Jotkut nuoruuden kokemukset, joihin liittyi myös tunnetta himon lisäksi.
Itselleni eräs nuori maksullinen nainen on kyllä ehdottomasti tämä. En ikinä saisi niin tasokasta seuraa muuten.
asemalla oottaa/
vaunut kulkijaa /
minä vai hän, kumpi mahtaa ensin unohtaa /
sydämeni yhtä tyhjä on kuin eilenkin /
mut tiedän, päivä kirkastuu huomenna tai myöhemmin /
Laivalla hytissä baarissa tavaran miehen kanssa. Kaveri teeskenteli viereisessä sängyssä nukkuvaa, kun nautittiin toisistamme yö ja aamulla herättyämme. Jatkui seuraavaana yönä ja risteilyn jälkeen vielä asunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle tirkistelemään tai hanki itse niitä kokemuksia.
Häh?
Minä ainakin tykkään jakaa hyviä seksiseikkailukokemuksuani ja kuulla myös muiden.
Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole?Harmillisen vähän tullut vastauksia ketjuun.
T: nainen, mutta ei AP
Mistä päättelit ap:n olevan nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui muutama kuukausi sitten:
Tutustuin mieheen öisellä kadulla ohi kulkiessani, istuin hänen seurakseen siihen maahan ja hän tarjosi ruokaa joten söimme, juttelimme ja aikamme keskusteltuamme lähdimme hänen asunnolleen (joka oli siinä ihan kävelymatkan päässä).
Asunnolla pistimme pienen piknikin lattialle, joimme viiniä, poltimme pilveä, kuuntelimme vanhoja ranskalaisia rakkauslauluja ja keskustelimme elämästä, taiteesta, ihmiskunnasta, kaikesta.
Aloimme tanssimaan, tanssi meni aika kiihkeäksi, hän kaatoi minut sängylle ja repi vaatteet pois, suuteli ja lähti alaspäin ensin rinnoille, sitten pillulle ja kunnolla nuoltuaan nussi myös vähintään yhtä hyvin kuin nuolikin (eli erittäin hyvin), tietysti otin myös suihin siinä jossain välissä ja hän huokaili siihen malliin että nautti varmasti hänkin antamastani suuseksistä niinkuin minä nautin hänen antamastaan.Välillä makoiltiin alasti lattialla, juteltiin lisää, hän hieroi jalkani ja nuoli varpaani, minä otin taas suihin ja sitten taas pantiin jne.
Useamman kerran siinä nussittiin ja oli kaikinpuolin upeaa.Aamulla lähdin kun hän vielä nukkui enkä ole sen jälkeen häneen törmännyt, mutta tämä kokemus oli ehdottomasti paras irtoseksikokemus mitä minulla on tähän mennessä ollut.
Hieno tarina. Saako kysyä minkä kokoinen varustus oli?
Sopivan kokoinen oli, mutta kuten kertomuksestani ehkä huomaa, ei peniksen koko ole minulle kovin olennainen seikka siinä mitä arvostan seksissä.
Kertomuksessa siis tulee ilmi niitä minulle tärkeitä/oleellisia asioita.
Joku toinen kuvaisi tismalleen samanlaisen tilanteen eri tavoin, kertoisi siitä eri asioita :)
Ei tuo kyllä mitenkään käy ilmi tuosta kertomuksesta
Vierailija kirjoitti:
Pari kk sitten oli kauhee panetus päällä ja menin tinderiin. Löyty ohan ok näkönen mies. Vauhettiin parit viestit ja sovittiin deitit. Olin että annan sille jos ei oo ihan sekopää.
Mentiin sen luo ja meillä rupeskin juttu luistaan ja oli kiinnostava tyyppi. Seksiki suju hyvin ja oli rentoo
Tapaillaan nyt ihan vakavasti. Ei piä jättää sellasta yhteen yöhönN21
Ainakin rehellisesti mitä oltiin hakemassa
Gambiassa sain uimarannan pukukopissa lähes 30 senttistä takaapäin 😍
Vierailija kirjoitti:
Frederikin keikan aikana paljaalla randomia muikkelia jonkulaisen ison verhon takana keikkapaikan seinustalla. Voi olla, että aika moni näki, mutta kukaan ei keskeyttänyt.
Mikä biisi soi, sitä en enää muista.
M39
Kertokaa lisää noita spontaaneja yllättäviä kokemuksia. Mitä erikoisempi paikka sitä parempi pano ja kiinni jääminen kiihottaa jumalattomasti. Paljaalla ja sisään lastit ja sen jälkeen housut ylös :)
Työkaveria sillai avokonttorin sähköpöydällä pikkujouluissa.