Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä syystä olet saanut bannia av:ltä?

Vierailija
12.03.2014 |

Minä sain kerran, kun vertasin syöpäsairautta masennukseen ( molemmat pahimmillaan kuolemaan johtavia sairauksia).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään ketjun, jossa pyysin ihmisiä lähettämään Chicago-Iidalle positiivisia kommentteja ainaisten haukkujen sijaan.

Vierailija
2/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä??? Jos noista saa bannia, niitä jakavat tyypit on kyllä täysin mielivaltaisia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haukuin taannoin Tarja Halosta, kommentti oli myöhemmin poistettu, enkä sen jälkeen pystynyt kahteen päivään kommentoimaan.

Vierailija
4/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:14"]

Mitä ihmettä??? Jos noista saa bannia, niitä jakavat tyypit on kyllä täysin mielivaltaisia :D

[/quote]

Olen nähnyt viime aikoina useita Iidan blogia kehuvia keskusteluja. Tytöllä on oikeasti "faneja", vaan silti nämä positiivisetkin keskustelut ilmiannetaan. AP:ta tullaan haukkumaan, kuinka hän on mielenvikainen, käsketään jättää Iida rauhaan. Vaikka kukaan ei haukkuisi keskustelussa Iidaa, kaikki keskustelut poistetaan.

T: 2

Vierailija
5/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin täysin asiallisesti positiiviseen sävyyn jotain asiaa ketjussa, joka käsitteli Kotirouva Lontoossa -blogia.

Vierailija
6/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin täysin asiallisesti positiiviseen sävyyn jotain asiaa ketjussa, joka käsitteli Kotirouva Lontoossa -blogia.

Vierailija
7/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustin nettikiusattuja blogisteja levittämällä tietoa siitä, että kiusaaja oli Jarna (joka oli syyllistynyt samaan jo aikaisemminkin).