Miten vietätte lauantaita yksinäiset
Itellä vähän bissee ja katon telkkuu. Ei oo ketään joka tulisi viekkuun " kehräämään". No nakkeja ja ranskiksia uuniin...ja illan päälle tuutimaan...
Kommentit (32)
No, vauvapalstailen...
Olisi tuossa yksi opiskeluhomma, kerään voimia sen tekemiseen.
Kävin taidenäyttelyssä, Magnus Enckell Ateneumissa, oli hyvä. Siivosin, kävin lenkillä. Juttelin/juttelen parin semisti kiinnostavan miehen kanssa Tinderissä ja swaippailin samalla satakunta miestä vasemmalle. Voisi ottaa pari lasia viiniä ja katsoa Rebecka Martinsonia yhden jakson.
Kärsin krapulasta..pitäs käydä kaupassa ja ehkä myöhemmin joku filmi
mies52v
Kävin kaupassa, söin hyvää ruokaa (riisipiirakoita kananmunilla, lohella ja salaatilla) ja nyt sitten vain netissä roikun kunnes väsyttää.
Koiran kanssa katselen telkkaria ja ehkä sauna kohta.
M38
Kävin saunassa ja siemailin samalla ykkösolutta. Kohta luen vähän kirjaa. Ompeluhommat houkuttaisi myös, saa nähdä mihin päädyn.
Kuuntelen musiikkia, hörpin fantaa ja piirtelen. Ehkä myöhemmin katselen jotain elokuvaa. Välistä selailen palstaa, mutta aika heikko on tänä iltana tarjonta.
Terveisin Naispelko27
Ei sillä että mua haittaisi, mutta miksi alapeukutukset?
teurastin hook horroreita baldursgate kolmosessa. Ne tappo mut pari kertaa. Sitten keksin heittää ruuti ja viinitynnyreitä. Glögillä ja juustoilla noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on ympärillään perhe, puoliso ja lapsia ja ne seurustelee av-mammojen kanssa mieluummin kuin oman perheensä tai tuntevat olevansa yksinäisiä, kun mies lähti käymään vessassa ja lapsetkin on saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on ympärillään perhe, puoliso ja lapsia ja ne seurustelee av-mammojen kanssa mieluummin kuin oman perheensä tai tuntevat olevansa yksinäisiä, kun mies lähti käymään vessassa ja lapsetkin on saunassa.
Joillakin niin hyvin asiat että pitää feikata yksinäisyyskin.
Tein lapsille lettuja, ja nyt tuijotan puhelinta makkarissa.