Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro rakkaustarinasi. Katsotaan kenen tarina iskee!;)

Vierailija
14.11.2020 |

Vapaamuotoinen tarina omasta elämäsi rakkaustarinasta. Miksi rakastuit, miten rakastuitte, tapasitte, miten elämä mennyt vuosien saatossa jne!

Itse olen nuori nainen ja ollut nyt viisi vuotta mieheni kanssa. Tapasin hänet, kun (kliseisesti) vähiten odotin. Mies on nostanut minut läpi masennuksen, sairauden, nähnyt kun valmistun koulusta ensimmäiseen ammattiin ja nyt odotamme ensimmäistä lastamme yhdessä. Toivottavasti näemme yhdessä vielä paljon tulevaisuudessakin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli rakkautta ensisilmäyksellä! Ah, sitä intohimoa ja kemiaa, kuinka kaikki vaan klikkasi niin hyvin. Oli niin hyvän näkönen, aijai ja seksiä seksiä seksiä! Kemiaa! Kipinöitä! Huumaa!

Nyt tämä narsiti ex ei maksa kolmen lapsemme elareita ja uhkailee.

Vierailija
2/2 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin perjantai-iltana erään suuremman kaupungin katuja ja yritin saada liftaria kyytiini.

Kaupungin pääkadulla istui nainen, pysäytin autoni, nousin ylös ja menin jututtamaan häntä.

Hän oli oman kertomansa mukaan kännissä kuin käki ja ottanut ennen tipahtamistaan amfetamiinipommin ravintolassa, ennen uloslentämistään.

Talutin naisen autooni, hänen käsilaukkunsa maasta ja ajattelin että hän on liian kännissä naitavaksi, joten ainoastaan tyhjennän käsilaukun rahasta ja pankkikortista.

Avasin laukun, tutkin sisukset, mutta mitään arvokasta ei löytynyt ja nainen oli untenmailla tässä vaiheessa.

Ajoin asuntoni eteen, menin sisään, keittelu kahvit, join ne ja menin katsomaan josko nainen olisi jo herännyt ja pystyisi kertomaan osoitteensa, että voisin viedä hänet kotiin.

Yllättävän pirteänä hän heräsi, halusi päästä sisään ja niinpä vietimme yön yhdessä.

Aamulla olotila molemmilla oli ok. nainti ja juttu luisti ja ihastui naiseen. Sovimme tapaamisesta seuraavana maanantaina ja siitä se lähti, suhteemme.

Naisella oli kaksi lasta, jotka otimme mukaan tapaamisiimme, enkä käynyt heidän kodissaan, ennenkuin muutamaa viikkoa myöhemmin.

Siinä vaiheessa olin jo saanut tietää että nainen oli eroamassa miehestään joka oli ammattirikollinen, paikkakunnan kuuluisa kamanmyyjä ja erittäin vaarallinen ihminen.

Muutaman viikon päästä menin hakemaan naista ja hänen lapsiaan ja kun nainen avasi oven hän kertoi xxx tietää suhteestamme, on tällä hetkellä kotona ja mitäpä ajattelit nyt tehdä?

Hullu kun olen, ajattelin astua sisään ja katsoa mitä tuleman pitää.

Tyyppi istui näennäisen rauhallisesti kettiön pöydän ääressä ja pyysi istuutumaan. Istuin, jonka jälkeen hän näytti kädessään olevaa pistoolia ja kertoi että nyt sitten keskustellaan hieman tilanteesta.

Välillä tykki oli pöydän alla ja hän pyysi minua arvioimaan minne luoti iskeytyisi jos hän painaisi liipasinta.

Muutamia tunteja tilanne kesti, hän taisi hieman selvitä kamoistaan ja pääsimme lähtemään kämpiltä.

Aloitimme suhteen, ostin aseen turvaksemme, muutimme salaiseen osoitteeseen ja muutamia kuukausia myöhemmin naisen exä joutui vankilaan tapettuaan huumevelkojen vuoksi jonku tyypin lapiolla ja hakkaamalla metalliketjulla.

Sai elinkautisen ja suurinpiirtein yhtä kauan suhteeni naiseen kesti.

Me erosimme, nainen jatkoi omia teitään ja hieman myöhemmin sain kuulla exän kuolleen huumeiden yliannostukseen.

Sen pituinen se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä