Englannin lakut. Tykkääkö niistä joku?
Pienenä niitä syötiin ja en ikinä tykännyt niistä. Paras oli se sininen nonpparelli karkki ja sekin ihan kamalan makuinen.
Aikuisena ei tulisi mielenkään ostaa näitä ällötyksiä. Pelkkä hajukin on oksettava.
Tykkääkö näistä joku?
Kommentit (17)
Rakastaisin mutta menee vatsa ihan sekaisin jos muutamankaan syö. :/
Hyviähän ne on. Se sininen nonparellikarkki on huonoin.
Ysärillä näitä syötiin lapsena. LApsena kelpasi kaikki missä on vaan sokeria. Sinisistä aina tapeltiin, niitä ei ollut montaa.
Aikuisena en ostaisi. Parempiakin namuja on tarjolla vaikka kuinka.
Ihan hirveitä. Jotain inhottavaa kookosta niissä taitaa olla? Yök. Olen aina inhonnut.
Ainoa syötävä on se kaakaonmakuinen. En osta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syötävä on se kaakaonmakuinen. En osta ikinä.
Sekin on hirveänmakuinen. Kai näistä sitten ihmiset tykkää kuitenkin.
Tykkään niistä kakista ihan valtavasti, mutta jo pienestä määrästä lakuja tulee ällö olo.
Minä tykkään. Ne on minun lohtukarkkeja.
Lapsena tykkäsin niistä mutta viimeksi kun maistoin niin hyi helvetti mitä sokerisotkua. Ainoa syötävä osa on se laku.
Niitä kolmekerroksisia lakuja oli kiva purkaa osiin ja syödä yksitellen. Niissäkin se suklaakerros oli paras.
Todella hyviä ja se kookos ihan parasta, samoin ne kolmikerroksiset! Voi, olisipa pussillinen.
Hyviä ovat nimenomaan Bassetin lakut, joita saa laivalta. Niissä on jokin ihanan kitkerä sävy siinä itse lakritsissa. Onneksi löllöillä nonparellikarkeilla on omat ihailijansa, multa jää kyllä syömättä.
Sit kun tehdään täysin gluteenittomina, niin ostan. Hyviä ovat.
Joskus lapsena viimeksi maistanut. Oli kai niissä muutama mukiinmenevä, en vaan enää muista mitkä niistä. Yleisesti ottaen ei kovin hyviä. Itse en ole koskaan ostanut.
Ne siniset nonparellikarkit on kauheita, kaikki muut on syötäviä :) etenkin ne pyöreät, joissa on jotain kookoshituja seassa. Ja tietysti kaakaonmakuiset ruskeat.