ärsyttävät äidit oulun kirpparilla
Tungetaan kohti lastenvaunuilla, eikä voi yhtään väistää.
Ei kaikkim, mutta osa! Esin tänään katselin lastenvaatteita, niin revitään käsistä jos vähänkin parempi. Ärsyttävää saatana
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:36"]Millä kirpparilla olit?
[/quote]
Second hand storessa ja järkikirppiksellä
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:35"]Tungetaan kohti lastenvaunuilla, eikä voi yhtään väistää.
Ei kaikkim, mutta osa! Esin tänään katselin lastenvaatteita, niin revitään käsistä jos vähänkin parempi. Ärsyttävää saatana
[/quote]
Olin äsken siellä ja taidan tietää kuka ap on. Rasvainen tukka ja poikkeuksellisen lihava. Katseli ihmisiä maanisesti
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:35"]Tungetaan kohti lastenvaunuilla, eikä voi yhtään väistää.
[/quote]
Olin äsken siellä ja taidan tietää kuka ap on. Rasvainen tukka ja poikkeuksellisen lihava. Katseli ihmisiä maanisesti
[/quote]
xDD aijaa, olin kyllä aamusella, eikä minulla ole rasvainen tukka enkä ole lihava :D
Mutta pakko kysyä, että kolahtiko?:D
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:35"]Tungetaan kohti lastenvaunuilla, eikä voi yhtään väistää.
[/quote]
[/quote]
Äläpä kuule revi bodeja käsistä ja kävele niiden rattaiden kanssa kuin euroopan omistaja
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:08"]Monenko aikaan olit?
[/quote]
10-13 välillä riittänee tiedoksi :)
Ap täällä haukkuu muita.. Kun kertoo noin tarkasti paikankin! Ilmiannoin ja ap saa bannia
Ja miksi ne kersavankkurit pitää parkkeerata siihen kirppispöydän eteen tukkeeksi niin, että kukaan muu ei pääse katselemaan tavaroita?
Mä haluaisin viedä lasten vaatteita kirppikselle myyntiin täällä Oulussa. Mihin kannattaisi viedä ?
Inhottavaa muuten sellainen käsistä repiminen, aikuiset ihmiset!
Onko Oulussa niin pieniä kirppiksiä, että on vain 1 pöytä ja kerrallaan mahtuu vain 1 asiakas katsomaan?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:24"]
Ap täällä haukkuu muita.. Kun kertoo noin tarkasti paikankin! Ilmiannoin ja ap saa bannia
[/quote]
Yyyyh! Elämäni merkityksellisin teko!
Sano niille käsistärepijöille että sulla on syyhy ja hymyile vittumaisesti :)