Voiko mies esittää vaikeasti tavoiteltavaa?
On sanonut olevansa todella kiinnostunut, mutta silti jotenkin vaikeasti tavoiteltava.
Vastaa puhelimeen ja viestiin ym, mutta ei tavallaan "vakuuta" minua käytännössä siitä, että on tosissaan sillä tavalla arjen keskellä.
Tarjoutui ns. miesten töissä avuksi ym.Toisaalta sanonut olevansa epävarma, että miten minä voin olla hänestä kiinnostunut.
Koen, että jotain halipus-viestiä pitäisi näin alkuun tulla, että sillä tavoin tehdään naiselle selvksi, että tämä on mielessään, eikä yhdentekevä, kuten tollaisen tulkitsen hyvin pian.
Vai voiko vaan realistinen mies olla noin jäyhä ettei paljoa hempeile?
Mies reilusti yli 40v.
Ota tässä nyt sitten selvää ja joo, ei olla tunnettu montaa päivää.
Ja juurikin siksi odotan ja oletan, että toista muistetaan kiireenkin keskellä edes tekstarilla päivän mittaan jos haluaa, että naisen mielenkiinto pysyy yllä (mikäli sillä on merkitystä!).
Vai suhtautuuko jäyhä niin, että pysyn jos on tarkoitus pysyä.
Vitsit. Jos tästä ei mitään tule niin unohdan miehet ainakin 10 vuodeksi. =)
Kommentit (20)
Ette ole tunteneet montaa _päivää_, ja nyt jo odotat jotain yltiöromanttista?
En tiedä muuta kuin että minulla rakkauden kohteena samanlainen mies. On herkkä, vaatii hidasta etenemistä. Tai ei siis vaadi, mutta muulla lailla häntä ei saa :(
Välillä olin tulla hulluksi, kun en saa just tota tarkoittamaasi rakkaushuomiota, mutta mä tiedän, että se johtuu miehen omista haavoista. Nyt olen oikeastaan kallistumassa siihen, että tästä tulee ystävyys.
Tämä mies siis pelkää yli kaiken vaikuttavansa kiinnostuneelta. Samaa ongelmaa ollut mulla, siksi toisaalta "tiedän" homman nimen, mutta meinaa se usko välillä loppua. Itsetunto-ongelmat ja "varmuus" siitä, ettei kukaan voi häntä haluta on tuttuja täälläkin. Ja mies 45v.
Voi. Tai mikä on vielä todennäköisempää: se on vaan tavallinen suomalainen putkiaivo, joka ei ymmärrä että kaipaat jotain vakuutteluita.
En odota mitää yltiöromanttista, vaan ihan vaan kysymyksen edes viestillä, että miten päiväsi on mennyt? Eikä niin, että on hiljaista ja minä kysyn illemmasta ja sitten hän vastaa minulle.
Liikaa pyydetty?
ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:38"]
En odota mitää yltiöromanttista, vaan ihan vaan kysymyksen edes viestillä, että miten päiväsi on mennyt? Eikä niin, että on hiljaista ja minä kysyn illemmasta ja sitten hän vastaa minulle.
Liikaa pyydetty?
ap
[/quote]
No oletko pyytänyt? Sano hänelle suoraan mitä haluat. Ehkä hän ei vaan koe sitä tarpeelliseksi tms... Ei ne miehet ole ajatuksenlukijoita :)
Ja näin jatkuessa en tasan ala vakuuttelemaan kuinka kiinnostunut olen, ei riitä energia alkaa kenenkään itsetuntoa kohentamaan tilanteessa missä itse olen.
Silloin tämä ei toimi. Niin muuten hänet tahtoisin ja jos asiasta puhuisi niin ymmärrys voisi auttaa tämän yli tai niin etten jotuisi sitä miettimään. Tuntuu vaan, että jos koitan asiasta puhua niin se kääntyy juuri niin, että hän tässä pohtii miten kelpaa mulle.
En sano etteikö hempeilykin olisi kivaa, se vaan ei ole se asian ydin nyt vaan muistaminen.
ap
Ei ole varattu kun lapsensakin minusta tietää ja muutenkin tiedän sen verran.
Joo, kai sitä voisi suoraan sanoa, mutta mitenköhän sen muotoilisi. Pitää pohtia, ehdotuksia otan vastaan.
Olen vaan niin tottunut aiempien suhteiden perusteella siihen, että mies vie tilannetta eteenpäin eikä nainen.
Tällaiset miehet on kumman ihania, mutta vain niin hankalia. Tämäkin mies kertoi mulle ihan pokerilla suorista ehdotuksista, joita naisilta saa. Vinkki miehille: vain vaikuttakaa siltä, että "ota minut", älkää tehkö mitään. Naiset ei voi vastustaa vaan haluavat "pelastaa" teidät ujosta varautuneisuudestanne ja tulevat joukolla tykönne :D
4
Ihan normaalia, ettei miehestä kuulu mitään esim. muutamaan päivään. Vaikutat todella takertuvalta ja epätoivoiselta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:38"]
Liikaa pyydetty?
ap
[/quote]
No oletko pyytänyt? Sano hänelle suoraan mitä haluat. Ehkä hän ei vaan koe sitä tarpeelliseksi tms... Ei ne miehet ole ajatuksenlukijoita :)
[/quote]
Minusta on vähän hullua, jos toinen ei ole niin kiinnostunut, että tunstisi palavaa halua kysyä sitä ihan itse. Kun tällainen mies voi muuten vaikuttaa siis kovin kiinnostuneelta.
Kuinka usein tuoreessa suhteessa pitää ohjeistaa toista, että "hei, mä sitten muuten haluan, että minuun pidetään yhteyttä. Kysytään, mitä kuuluu."
Eli ei o ihan normaalia! Silti tykkään siitä mun mörököllistäni, mutta valitanpa kumminkin!
4
Ja siis meillä tilanteita, että tuota kysymisten väliä on 2,5 viikkoa... Että kyllä oon antanu tilaa ;D
Esimerkiksi näin: "olen miettinyt vähän että olisi kiva jos osoittaisit enemmän kiinnostusta minua kohtaan. Välillä tuntuu, että sinua ei kiinnosta ollenkaan mitä minulle kuuluu. Sellaiset arjen pienet huomionosoitukset ovat ihania! Sekin on jo kivaa, kun vaikka kysyt että mitä minulle kuuluu."
Ja älä huoli, sama ongelma on miljoonilla muillakin naisilla :)
Miks mä oon käsittänyt, että kyseinen ongelma on loppujenlopuksi aika harvinainen? :O
4
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:05"]
Miks mä oon käsittänyt, että kyseinen ongelma on loppujenlopuksi aika harvinainen? :O
4
[/quote]
Siis tarkoitin sitä, että naisella on paha mieli siitä, ettei mies sitä tätä ja tuota, ja olettaa että mies osaisi lukea hänen ajatuksensa. Eli ei ole mitenkään kertonut, mitä haluaa, vaan olettaa että mies tajuaa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:05"]
4
[/quote]
Siis tarkoitin sitä, että naisella on paha mieli siitä, ettei mies sitä tätä ja tuota, ja olettaa että mies osaisi lukea hänen ajatuksensa. Eli ei ole mitenkään kertonut, mitä haluaa, vaan olettaa että mies tajuaa.
[/quote]
Tais tulla väärä lainaus (välillä palsta tekee niin, ärsyttävää) mutta siis et ole ehkä ollut tällaisen miehen kanssa (tai naisen). Kyllä sen tietää, kun toisen yhteydenpito on ylihidasta. Minun kokemukseni mukaan vihjailu ei auta, vaan toinen menee vain kauemmaksi ("kun en kerran riitä, enkä kelpaa"). Heidän kanssaan pitää ainakin asiat ilmaista niin, että kaikkeen kehuu pikemminkin, miten tyytyväinen on. Ehkä mies silloin rohkaistuu tekemään sitä lisää. Mutta se kehuminenkin tuntuu välillä hankalata, jos on jo tunnetasolla pettynyt, kun tuntuu, ettei se heikkoitsetuntoinen välitä. Vaikka se on vain sitä heikkoa itsetuntoa.
4
19: Jep, en ole ollut tuollaisen miehen kanssa teini-iän jälkeen. En jaksa sellaista sekametelisoppaa missä pitää miettiä jatkuvasti tuollaisia asioita ja kaikki on vaikeaa. Jos se ei vaan kolahda kunnolla ja toden teolla, niin jätän miehen sikseen. Hyvin on miehiä silti riittänyt. Mutta siis en tarkoittanut tuolla kommentillani tuota. :) T. tähän ketjuun useasti kirjoittanut
Joo. Mulla taas kiva kiva, ensimmäinen kerta kun minä pystyn olemaan olematta prinsessa ja itsekäs on tutustuminen tähän tyyppiin. Siksi tästä on tulossa arvokas kokemus. Menee sitten syteen tai saveen.
Mutta onhan tässä omat rasituksensa. Mutta onneksi tykkään miehestä ihan kympillä eikä hän ole kertaakaan antanut ymmärtää, ettei toivo minun yhteydenpitoani joten jotenkin tässä kitkutellaan. Mutta perheenperustajille en suosittele :D Liian epävarmaa siis.
Mulla siis kolahti niin kovaa, että siksi olen tässä. Ja se kuitenkin lähti miehestä, osaa flirttailla niin hyvin, vaikka sitten jatko "pelottaa", huoh. Ja tosiaan, heh heh, ollaan 40+ .
Mua vielä kiinnostaa se, miksi ap sanoi, että jos ei tästä tuu mitään niin sit ei mistään, mulla ihan samat ajatukset!
4
juurikin siksi odotan ja oletan, että toista muistetaan kiireenkin keskellä edes tekstarilla päivän mittaan jos haluaa, että naisen mielenkiinto pysyy yllä (mikäli sillä on merkitystä!).
Vai voiko siis mies ajatella tämän toisinpäin?
AP