Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itävalta - täydellinen lockdown

Vierailija
14.11.2020 |

Kaikki kiinni vaan

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siellä myös pelihetket vähän syynä?

Vierailija
2/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, mulla on siellä kuuma fuckbuddy. Nyt ei olla puoleentoista vuoteen tavattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sentään osataan, meillä vaan kuunnellaan elinkeinoelämää. 

Vierailija
4/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palstan Korona hullujen märkä päiväuni. Lockdown. Ah Uuh.

Vierailija
5/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä mitä, Ischglissa pidettiin keväällä alkuvaiheessa rinteet auki koronasta huolimatta ja rinnebaarista tuli viruslinko. Itävallastahan tuli tartuntoja Suomeenkin.

Vierailija
6/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, mulla on siellä kuuma fuckbuddy. Nyt ei olla puoleentoista vuoteen tavattu.

Onpa kuuma suhde

mies52v

Vierailija
7/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinkeinoelämä on pakko ottaa huomioon rajoituksia suunniteltaessa, jotta ihmisillä olisi työtä jolla elättää itsensä ja varaa rahoittaa yhteiskunnan palvelut (terveydenhuolto, tuet jne.).

Vierailija
8/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävallassa tilanne on noin 10 000 kertaa huonompi kuin Suomessa. Täällä hallitus reagoi tilanteen mukaan, ei liioitellen mutta silti tarpeen mukaan kiristäen. Suomen korona on Euroopan parhaiten hallinnassa ja maailmallakin ollaan top 3. PM Marin sanoo silti Politico-lehdessä sekä SDP puoluekokouksessa tänään, että tilanne voi räjähtää milloin vaan ja suosituksia kannattaa noudattaa. Hallitus pitää myös terveysturvallisen linjansa matkailun kanssa (huolimatta Lapin yrittäjien ja Lintilän jatkuvasta vinkumisesta), ja uusissakin tulevissa ohjeissa testitulos on oltava negatiivinen ennen maahan tuloa. Kuten Marin sanoo, ei ole tarkoitus estää ihmisten tuloa maahan, vaan estetään koronaviruksen tuloa.

Vierailija
9/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kuuma suhde

mies52v

En väittänyt että suhde olisi kuuma, vaan se ihminen.

Vierailija
10/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kuuma suhde

mies52v

Ei kuulosta siltä jos et ole ottanut yhteyttä häneen

mies52v

Vierailija
11/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen tilanne ei ole sellainen, että lockdownille olisi tarvetta.

Vierailija
12/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo tarkoita panokaveria? Aika harvoin parittelette.

Vierailija
13/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät varmaan saada tilanteen hallintaan ennen laskettelusesongin alkamista.

Vierailija
14/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kuuma suhde

mies52v

mies52v

Totta kai olen ottanut yhteyttä, soitellaan n. kerran kuussa. Tapaamisesta on aikaa, sillä viime vuoden syksyn olin Aasiassa, ja nyt ei matkustusrajoitusten vuoksi olla päästy näkemään. Kaksi kertaa jo lennot peruttu.

Vierailija
15/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne Suomeen roudataan noita urheilijoita leireilemään? Samaten saa järjestää tuhansien ihmisten futis- ja jääkiekkomatseja. Ei voi sanoa että meillä olisi hyvin hoidettu. 

Vierailija
16/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onneksi hän ei ole ainoa.

Vierailija
17/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on niin paljon sopeutumattomia esimiehiä, jotka vastustavat vieläkin etätöitä, kun se vaikeuttaa kiusaamista ja huono ilmapiirin edistämistä. Etätöiden tekeminen on ollut hankalinta esimiehille.

Vierailija
18/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät ymmärrä etäsuhteita. Parittelu ei ole pelkästään fyysistä panemista, joillekin vaikea ymmärtää.

Vierailija
19/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallassa on lapamato, vaikka puhutaan tartunnoista

Itsekkyys on vahvana näissä, valehtelevissa loisissa, koronatutkijoissa, jotka kertoivat taudin 50-100x influenssaa vaarallisemmaksi. Viruksen nimikin on tätä samaa valetta sars tulee suoraan sanoista Severe Acute, ja niin edelleen. Nimi annettiin jo alussa ilman mitään kunnollisia tutkimuksia, ja osoittautuu, ettei se pidä paikkaansa. Loisivat tutkijat, valeen lapamadot ottavat itselleen mitä saavat.

Mitä ihmeen merkitystä niillä tartunnoilla on kun koko sairaudella ei ole influenssaa ihmeellisempää vaikutusta ihmisiin. Koronan infektiokuolleisuus kuolleet jokaista tartunnan saanutta kohtion täysin todistetusti parilta viimekuukaudelta Suomessakin influenssan tasolla, allekkin. Se asian lisäksi eri asiana voisi todeta että sairaalat ovat koronasta paljon tyhjempiä täällä nyt, kuin olivat pari vuotta sitten influenssasta

Loisivat ja saavat rahoitusta.

Huomatkaa!

Jos infektiokuolleisuus, eli kuolleet sairastuneita kohti alkavat nousta, se tarkoittaa, että korona pääsee taas sisälle hoitokoteihin, laitoksiin ja sairaaloihin, ja niin sanotut hoitoon liittyvät infektiot ovat nousussa. Ennen sellaisia sanottiin myos laitosinfektioiksi. Nyt infektiokuolleisuus on hyvin alhaalla, se on kahdelta viimeiseltä kuukaudelta Suomessa, suoraan tilastosta laskien noin 0,2% ja kun otetaan huomioon ilmoitus, etta joka toinen infektio pystyttiin jäljittämään, on luku noin 0.1%

Valeen lapamadot, eli koronatutkijat eivät tätä alleviivaa tai siitä kerro, medialle kuuluta. Koska he haluavat kaiken itselleen muiden kustannuksella; ihmisissä loisimalla.

Ympari maailmaa. Määräävät hoitajatkin turhiin kaapuihin saadakseen itselleen enemmän. Vain vähän aikaa sitten ei kaapuja ollut, vaikka pandemia, ja infektio-osastojen hoitajat tulivat saman tein immuuneiksi esimerkiksi influenssalle. Ei sitä pelätty. Puhtaat osastot erikseen. Kaavut ovat osa valeen lapamatojen ylimpienkin tutkijoiden tavoitetta ottaa muita hyväksi käyttäen itselleen! Kunhan sanoin.

Valeen loisen, loisivan lapamadon, toisin sanoen koronatutkijan tavoite on laittaa yhteiskunta mieluummin kiinni kuin joutua itse häädetyksi, tai tekemään kovasti toitä ja pitämään itse omilla ansioillaan omat laitoksensa järjestyksessä ja niiden kuolmantapauksetkin alhaalla. 

Ei ne halua muuta.

Vierailija
20/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kuuma suhde

mies52v

mies52v

Totta kai olen ottanut yhteyttä, soitellaan n. kerran kuussa. Tapaamisesta on aikaa, sillä viime vuoden syksyn olin Aasiassa, ja nyt ei matkustusrajoitusten vuoksi olla päästy näkemään. Kaksi kertaa jo lennot peruttu.

Oikeasti? Ei itävalta missään aasiassa ole. Vajaa parin tunnin lento...aikanaan tuli treffailtua tuolla..kuumaa punapäätä.

mies52v