Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä kesällä 40 v täyttävä. Onko juhlat suunniteltu?

Vierailija
11.03.2014 |

Vai etkö vietä. Sukulaiset kyselevät että kai aion juhlia ja kun kerroin etten juhli ja vietä syntymäpäiviäni, niin kauhee tivaaminen alkoi. Tyyliin "tottakai vietät" " tottakai pidät juhlat" "miks et viettäisi, onhan se sentään 40v syntyärit".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto olisi tietysti yhteiset juhlat samoihin aikoihin syntyneiden kavereiden kanssa...

T. 5

Vierailija
2/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli. Tänä vuonna on useat nelikymppiset käytävänä muutenkin. Viidet varsinaiset juhlat taitaa olla ystävilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 17:11"]

Keväällä tulee 40 täyteen ja en ajatellut juhlia järjestää muuten kuin perhepiirissä. Kahvit ja kakut tarjoan siis omalle perheelleni, vanhemmilleni ja siskon perheelle ja eiköhän se ole siinä. Kymmenen vuoden päästä mietitään juhlia uudestaan. :)

[/quote]

Niiiiin.... Mutta 10 vuotta on pitkä aika ja elämä on NYT. Kymmenen vuoden päästä sitä on jo vanha luuska, nyt olisi vielä nuori ja nätti, voisi pukeutua ihanasti, teettää jonkun yli-ihanan iltapuvun ja tulisi kauniita kuvia. :D

Mutta toisaalta, jos me nyt taas vedetään jotkut hulppeat juhlat, niin mä en tiedä, mitä ihmiset ajattelee... Mä haluaisin niihin kuitenkin bändin ja esiintyjiä ja hyvää ruokaa ja... Sellasen kabaree-shown laittaisin pystyyn!

5

[/quote]

Sulla on kyllä outo käsitys, miten tulet rupsahtamaan seuraavan kymmenen vuoden kuluessa :D

Mulla viiskymppiä lähestyy ja olo on nuorekkaampi kuin nelikymppisenä. Peilikuva on vähän kärsinyt, mutta luuskaksi en sanoisi. Iltapukujuhlissakin olin viime kuussa. Jotain kivaa keksin tuleville synttäreilleni, mutta perinteisiä pönötysjuhlia ei tule.

Vierailija
4/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli, koska ei ole ketään kuka juhliini tulisi. Suvun kanssa en ole tekemisissä paitsi vanhempieni, ja ystäviä tai kavereita minulla ei ole. Juhlin siis ihan yksin vetämällä kotona kalsarikännit. Samoin juhlin kolmikymppisiäni aikoinaan.

Vierailija
5/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nelikymppisiä minusta mitenkään erityisesti juhlita. Viiskymppisiä vasta. Sano sukulaisille, että pidät juhlat 10 vuoden päästä.

Vierailija
6/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkat ovat jo varattu ja maksettu ♡

Vierailija
7/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla j amiehellä on 40-vuotissynttärit loppuvuodesta. Olen vähän miettinyt, juhliako vaiko ei. Meillä oli 2 v sitten häät ja vaikka olisi ihana järjestää juhlat, niin on vähän sellainen olo, että mainaako sukulaiset ja tuttavat, että ei TAAS.

Haluaisin vuokrata jonkun makean paikan ja pitää teemajuhlat, vaikka Venetsian karnevaalit -tyyliin. Ongelma on vaan se, että meillä on niin nuivia tuttavia, ettei suurin osa pukeudu kuitenkaan. :P :)

Tietty vois vaan kahvittaa lähimpiä kavereita ja sukulaisia kotona. Aika laimea vaihtoehto...

Vierailija
8/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä tulee 40 täyteen ja en ajatellut juhlia järjestää muuten kuin perhepiirissä. Kahvit ja kakut tarjoan siis omalle perheelleni, vanhemmilleni ja siskon perheelle ja eiköhän se ole siinä. Kymmenen vuoden päästä mietitään juhlia uudestaan. :)

Vierailija
9/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 17:11"]

[/quote]

Niiiiin.... Mutta 10 vuotta on pitkä aika ja elämä on NYT. Kymmenen vuoden päästä sitä on jo vanha luuska, nyt olisi vielä nuori ja nätti, voisi pukeutua ihanasti, teettää jonkun yli-ihanan iltapuvun ja tulisi kauniita kuvia. :D

Mutta toisaalta, jos me nyt taas vedetään jotkut hulppeat juhlat, niin mä en tiedä, mitä ihmiset ajattelee... Mä haluaisin niihin kuitenkin bändin ja esiintyjiä ja hyvää ruokaa ja... Sellasen kabaree-shown laittaisin pystyyn!

5