Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun paistatte sikaloita ”ihanassa avokeittiössänne”, kauanko siinä sohvalla haisee kala?

Vierailija
14.11.2020 |

Kysyn vaan 😂🤣👌🏿😭🤣👌🏿

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sikalanomistajana innostuin otsikosta, että kerrankin oman alan kysymys! Jotenkin mun silmät eivät nähneet, että virke ei ole järjellinen, vaan ne poimivat otsikosta vain yhden, oman alan sanan.

Nyt kun olen kysymystä makustellut, niin en taida vastata mitään.

Vierailija
2/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sikala haisisi kalalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
4/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että tää liittyy pekonin paistamiseen, siitä kun tulee ällöttävä haju. Mut ei se kuitenkaan kalalta haise.

Vierailija
5/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettu sikala haisee varmaan joulukinkulle. Sohvasta en tiedä.

Vierailija
6/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule moni ei osaa nykyään edes muniapaistaa. Kaikki ostetaan valmiina. Ei monikaan paista mitään sikaloita eikä silakoita

Vierailija
7/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa asunnossa ollut keittiö erikseen ja ei kyllä ollut yhtä kiva kuin avoin.

Istun nyt sohvalla ja jos kurotan, niin yletän jääkaapin oveen, silti ei ongelmia.

Ei mitkään hajut ole ongelma, kerran joku miehen savupaprika (jota vihaan) ja chili miksaus ärsytti.

Emme syö kalaa kotona juuri ikinä, mutta ei miehen silakat ole lemunnu.

Kanankoipia jos laittaa uuniin niin haisee pierulta, mutta semmosta ei meillä syödä, joskus mies kerran koklas ja hyi. Muistan vaan, kun teininä äiti niitä söi ja meidän epäavokeittiössä haisi karseelta.

Vierailija
8/8 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamassa asunnossa ollut keittiö erikseen ja ei kyllä ollut yhtä kiva kuin avoin.

Istun nyt sohvalla ja jos kurotan, niin yletän jääkaapin oveen, silti ei ongelmia.

Ei mitkään hajut ole ongelma, kerran joku miehen savupaprika (jota vihaan) ja chili miksaus ärsytti.

Emme syö kalaa kotona juuri ikinä, mutta ei miehen silakat ole lemunnu.

Kanankoipia jos laittaa uuniin niin haisee pierulta, mutta semmosta ei meillä syödä, joskus mies kerran koklas ja hyi. Muistan vaan, kun teininä äiti niitä söi ja meidän epäavokeittiössä haisi karseelta.

Kukapa olisi uskonut 70-luvun Uuno Turhapuro -elokuvia katsoessa, että jääkaappi sohvan kyljessä tulee  vielä olemaan muotitrendi!

Muutenkin, kyllä surettaa ruoanlaittotaitojen katoaminen (kanankoivet "hyi"). Voi-voi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi