Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistivanhemman lapsi? Veikö narsisti sinulta sen ”toisenkin vanhemman”?

Vierailija
14.11.2020 |

Olen viime aikoina ollut surullinen ja apea siitä, että narsisti on riistänyt minulta toisenkin vanhempani. Itse narsisti on hengenvaarallinen, olen lapsena joutunut olemaan hänen pahoinpitelynsä kohde ja aikuisiällä moni kohtaaminen johti väkivaltaan. Hänen kanssaan on turvallisuussyistä välit poikki, ja tämä on täysin ymmärrettävää enkä halua tilannetta muuttaa. En aio olla jatkossakaan tekemisissä koska väkivallan uhka on alati läsnä, enkä anna tavata lapsiani ollenkaan.
Sen sijaan se surettaa että se ”normaali” (en nyt sinällään väitä että olisi normaali, ei kai kukaan ole, joka on vapaehtoisesti jäänyt vuosikymmeniksi narsistin kiusattavaksi ja pahoinpideltäväksi) vanhempi ei halua pitää lainkaan yhteyttä. Hän olisi sinällään turvallinen. Toivoisin että hän olisi ollut edes vähän isovanhempi lapsilleni, mutta ei halua olla. Ei halua käydä, nähdä, soitella, tavata. Varmaan taustalla on se että pelkää narsistia ja narsisti ei tykkää. Narsisti toki haluaa minulle k*staa välirikon varmaan sitten tällä lailla.

Onko tämä yleistä ja miten teillä asia meni? Onko se ”normaalimpi” vanhempi narsistin päätösvallan alla ja tottelee sokeasti? Onko narsisti estänyt tapaamasta aikuisia lapsia?
Oletteko koittaneet muuttaa tilannetta?

Meillä tosiaan ei toisia isovanhempia ole joten nyt sitten ei ole ensimmäistäkään isovanhempaa lastemme elämässä kun narsisti kieltää toisen vanhempani tapaamisen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi