Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit jos abortoimasi sikiöt tulisivat sinua vastaan Helvetissä?

Vierailija
11.03.2014 |

Sen ikäisenä kuin olisivat ilman että olisitte läkäreiden kanssa ottaneet heidät hengiltä. Mitä sanoisit heille?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi, ota ne lääkkeet!

Vierailija
2/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole abortoinut yhtäkään kertaa, eikä mitään helvettiä ole olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tämä on törkeä aloitus. Itse en ole tehnyt aborttia, mutta myötätuntoni heille jotka ovat, eivät varmasti huvikseen tehneet. Turha syyllistää heitä tällasilla ketjuilla.

Vierailija
4/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on joutunut Helvettiin, tietäisin toimineeni oikein.

Vierailija
5/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin varmaan, että mitäs lapset tällaisessa paikassa tekee???

t. Uskovainen

Törkeä aloitus!

Vierailija
6/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan tähän nyt läjä hypoteeseja:

JOS uskoisin helvetin olemassaoloon ja joutuisin sinne, miksi se mun ei-toivottu lapsenikin siellä olisi?

Onko mun kesken menneiden raskauksieni sikiöt sitten taivaassa? Miksi en pääse heitä tapaamaan?

Miksi on olettamus, että helvetissä pystyisi puhumaan?

Mistä oletus, että ketään kiinnostaisi mitä asiaa mulla olisi?

Mistä oletus, että ylipäätään olisi mitään asiaa itselle tuntemattomalle henkilölle?

Vierailija
7/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENtäs kaikki siittiöt, jotka olen ruikannut viemäriin tai vanhoihin kalsareihin?

Vierailija
8/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:17"]

ENtäs kaikki siittiöt, jotka olen ruikannut viemäriin tai vanhoihin kalsareihin?

[/quote]

Varaudu helvetin vierailuaikoina ruuhkaan

Vierailija
9/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sain päivän naurut tästä :D :D Kiitos AV:n palstahullut!

Vierailija
10/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sitä on karattu tietokoneen ääreen, vaikka on nimenomaan kielletty. Kuules, maailma on muuttunut. Nyt ne vaan nauraa sun helvettipuheilles. Ehkä me nyt laitetaan tähän se salasana, ettet enää pahoita mieltäs niistä kommenteista.

Vierailija
11/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 16:58"]

No jos ovat helvettiin joutuneet jo sikiöajan synneistään, niin varmaan abortti oikea ratkaisu. Ties mitä olisivat elämässään kohdun ulkopuolella saaneet aikaan.

[/quote]

Näin!

Vierailija
12/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi abortoidut sikiöt joutuisivat helvettiin?

Menevätkö kenties keskenmenneetkin helvettiin?

Vierailija
13/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap enkä edes usko jumalaan, mutta luulen ratkaisseeni tämän mysteerin: sikiöt ovat tietty helvetissä koska heitä ei ole asianmukaisesti kastettu.

Vierailija
14/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kierukan avulla kuolleet

Vierailija
15/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä olisi hämmästynyt mistään mikä vastaan kävelisi, jos olisin kerran helvettiin joutunut. Jos ne 7-8 rv abortoimani kaksi sikiötä tulisivat vastaan, olisi se aika ällöttävää, jos ne joku piru olisi kasvattanut aikuisiksi, niin olishan se aika pelottavaa, mutta toisaalta, niin kaikki muukin siellä helvetissä on. En nyt oikein pääse sisälle tähän ap:n esittämään kysymykseen. Jos haetaan sitä että mitä sanoisin ihmisille joiden elämän olisin estänyt, niin sanoisin vaan että se oli teidän parhaaksenne, meidän perhe-elämä ei olisi ollut hyvää, vaan olisin joutunut alkoholistimiehen kanssa täysin pohjalle, olisin jopa voinut tehdä itsemurhan, ja nämä velipojat jotka nyt ovat syntyneet olisivat jääneet syntymättä onnelliseen avioliittoon, eikä isosisko/pikkusisko olisi saanut hyvää lapsuutta hänkään, ei olisi suorittanut kolmoistutkintoa ym.

Vierailija
16/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista! :D Törmäisin varmaan samalla myös hedelmättömiin kuolleisiin munasoluihini ja kaiikkiin eläimiin, joitai olen elämäni aikana syönyt.

Vierailija
17/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän esimerkiksi tässä ole se osapuoli, jonka lisääntymisestä on syytä olla huolissaan. Oikeasti.

http://yle.fi/uutiset/aarimmaisen_uhanalainen_kakapo-lintu_kuoriutui_liimalla_ja_teipilla_paikatusta_munasta/7131028?origin=rss

Vierailija
18/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole abortoinut, mutta jos niin olisi ja jos sikiöt ja minä olisimme helvetissä, niin varmaan sanoisin: Terve! Ootko ollu terve?

Vierailija
19/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä helvettiä te täällä teette?"

Vierailija
20/44 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöt tai munasolut eivät ole ihmisiä. Hedelmöittynyt munasolu vasta on. Ettekö ole ollenkaan perillä biologiasta?