Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta, jonka kaikki lapset on sijoitettu muualle kuin äidilleen?

Vierailija
14.11.2020 |

Voisitko esim. alkaa parisuhteeseen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono, huono ihminen.

Mä en oikein enää jaksa tätä, että sympatiseerataan kaiken maailman hulluja.

Jos et kykene huolehtimaan lapsistasi, olet huono vanhempi ja yleensä huono ihminen.

Jos asia johtuu mielenterveydellisistä syistä, apua pitää tajuta hankkia ja lopettaa lisääntyminen.

Sitä apua ei aina saa vaikka yrittäisi. Ei ole lapsia mutta olen yrittänyt saada apua mt-ongelmiin jo vuosia. Tällä hetkellä paikka jonka avun piirissä olen on ihan täysi vitsi, terapiaan ei pääse ja muitakin aikoja perutaan ja siirretään hamaan tulevaisuuteen. Lääkkeitä tarjotaan kyllä, mutta itselläni ne vain pahensivat oloa. Koko avun hakemisen ajan olen vain halunnut vihdoin päästä puhumaan jollekin vuosia vaivanneesta huonosta olosta, traumoista, väsymyksestä ja paniikkikohtauksista mutta saan aina saman vastauksen: valitettavasti meillä on kaikki terapiat ja muut täynnä tällä hetkellä, ellet ole todella akuutin kriisiavun tarpeessa emme voi tarjota keskusteluapua. Niin toi vastaus on siis tullut nyt joka kerta kahden vuoden ajan.

Vierailija
22/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrettävämpää se että kaikki ovat sijoitettu kuin se että vain yksi tai kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla