Aina sanotaan että vaan naiset pihtaa, mutta oletko ikinä kohdannut pihtaavaa miestä?
Itse olen, montakin kertaa. Parhaimpana tekosyynä oli että pitää ottaa piilarit pois missä kestää paljon aikaa ja sen jälkeen ei näe mitään ettei voi harrastaa seksiä.
Kommentit (29)
En pihtaa missään nimessä, minua ei vain haluta.
Jos haluttaisi ja seisoisi joka naisen edessä, niin ilman muuta, en jarruttelisi yhtään.
Feministithän sitä levittää, että muka joka ukko haluaa 24/7.
Vaikea olisi kutsua kaikkia miehiä potentiaalisiksi raiskaajiksi, jos myöntäisi ettei kaikkia miehiä haluta.
Menisi pohja hyvältä yleistämiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluttaisi ja seisoisi joka naisen edessä, niin ilman muuta, en jarruttelisi yhtään.
Vaikea olisi kutsua kaikkia miehiä potentiaalisiksi raiskaajiksi, jos myöntäisi ettei kaikkia miehiä haluta.
Niin, pihtaaminen on eri asia kuin haluttomuus. Niinkuin vaikka huono ruokahalu ja nälkälakko. Toinen on luonnollinen asia ja toinen tahdonalainen, ehkä vallankäyttömielellä tehty.
Tääskin asia käännetty parhainpäin miehille; kyllähän haluttomia naisia sanottu aina pihtareiksi, mutta kas, mies ei sitä olekkaan, on vaan haluton (joka haluaisi haluta...) näin se menee.
Oma mies on aikoinaan pihtaillut, mutta onneksi ei enää ole noita kausia, vaan saan päivittäin.
Joskus nuorempana kiukuttelin jostain ja ajattelin, etten pane. Mutta kun päätös ei pitänyt, päätin, että jos vaimo suostuu tai haluu, aina panen. Se päätös on pitänyt.
Yli 45 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kitkerä niuhottaja ei kiihota.
Pihtaavat miehet ovat todella harvinaisia. Ei ole ainakaan omalle kohdalle sellaista osunut.
Onko muuten paneminen synonyymi seksille? jos on on erittäin huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin olen!
T. nainen 32v, neitsyt
Voin lähteä heti harrastamaan jos olet hoikka ja pääkaupunkiseudulla..
En ole kumpaakaan. Olet pihtari.
T. nainen 32v, neitsyt
Kyllä olen, mies keksii tekosyitä esim. selkä jumissa.