Mihin kadonneet Fazerin Julia-karkit kaupasta?
Miksi ei ole enää saatavana????
Kommentit (38)
Enpä tiiä mutta noi vihreä-kuula suklaakonvehdit ei ole hirveän kaukana vaikka marmeladi onkin hieman eri makuista.
Mitä, eikö niitä enää ole myynnissä? Harvoja vähälaktoosisia, ja suht. kevyitä muihin suklaamakeisiin verrattuna.
Jos niitä ei tuosta kyseisestä kaupasta ostettu tarpeeksi ja kokeilevat jotain muita tuotteita tilalle?
Itse en edes muistanut kyseisten karkkien olemassaoloa.
Eikö niitä ole yleensä vain joulusesongissa? Nythän se kyllä ois just.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiiä mutta noi vihreä-kuula suklaakonvehdit ei ole hirveän kaukana vaikka marmeladi onkin hieman eri makuista.
https://www.ja.se/artikel/51635/polska-applen-aterkallas-av-ica.html
en tiedä, mutta yksi syy vois olla tuossa.
Kyllä niitä ainakin minun käyttämissäni kaupoissa on ollut niin tänä vuonna kuin aiempinakin. Mistä etsit? Ehkä juuri sieltä oli vain loppu? Voihan olla että korona aiheuttaa jotain saatavuusvaikeuksia jossain kohtaa tuotantoketjua mutta kyllä ne edelleen fazerin valikoimaan kuuluu.
Mun yks jokavuotisista lemppareista. Kokeeksi otin Vihreät kuulat- ja maku ja koostumus oli melkein identtinen. Toki Juliaa kans pitäisi saada kauppoihin, kuuluu kauniin käreensä takia kippoon ihan jo koristamaan joulupöytääkin, tosin, ei ne kauaa kipossa pysy :)
Löytynee hyvin varustelluista kaupoista. Jos ei pienemmistä löydy, niin isommista varmasti.
Riippuu usein kauppiaasta, mitkä konvehdit on ottanut valikoimaan, kun kaikki ei mene joka suunnalla kaupaksi, vaikka olisi kuinka perinteinen tuote. Omastakaan lähikaupasta ei tänä vuonna löytynyt kyseistä makua.
Ne on varmaan loppuunmyyty siitä kaupasta. Ihmiset näkyy askartelevan niistä karkkikuusia jouluksi.
Ne olikin mun lemppareita. Monille aineille allergisena pystyin niitä syömään. Toivottavasti eivät poista valikoimista kokonaan tai mene jotenkin pilaamaan niitäkin!
No jo on markkinat. Täytyykin tänään katsoa kaupasta. Eihän ne vihreä kuula ja pihlaja-konvehdit maistu yhtään samalta. Juliat kuuluu jouluun.
Juliat on useista kaupoista myyty kasvaneen kysynnän ja koronan vuoksi rajoitetun tuotannon takia loppuun jo ennen joulua. Useilla kaupoille on lienee se tilanne että uusi Julioita saavat myyntiin vasta vuoden päästä. Etusijalla on nyt Pääkaupunkiseudun ruokakaupat ja niiden valikoiminen täyttäminen. Maakunnat tulevat vasta sen jälkeen ja arvoasteikossa viimeisenä Lapin ruokakaupat. Eli valkoiman täyttäminen kauppoihin aloitetaan etelästä ja edetään kohti pohjoista. Jos taas etelästä ehtii tuote loppua valikoimasta ennen pohjoista ei kyseinen tuote pääse välttämättä koskaan pohjoisen kauppoihin Lappiin sillä on vähemmän tärkeää onko joku konvehtirasia saatavissa Ivalossa kuin Helsingissä. Näin tämä kauppojen tärkeysjärjestyksen määräävä arvohiaekia toimii.
Täytyykin laittaa oman kylän kauppiaalle viestiä, josko näitä saisi vielä myyntiin. :)
Juliat & Joulusuklaat pitäisi olla aina tarjolla!
Mimmosia ne olikaan? Marmeladia suklaakuorrutuksella?