selvännäkijää paikalla?
Ja nyt en kaipaa mitään lässytystä ja pelleilyä, vaan multa on pari paperia hukassa ja kohta koko asunto myllätty ja tarvitsen ne piakkoin. Tuskastuttavaa, kun muistan laittaneeni "jemmaan" ne, eivät ole samassa paikassa varmaan molemmat, enkä löydä mistään. Jos joku saa tästä jotakin irti, niin auttakaa ihmeessä!
Kommentit (32)
Ap:n aurinkoinen luonne tarttuu mieheensä, josta elämänilo säteilee taas takaisin suhteeseen. Olette onnellinen pariskunta.
t. näkijä
Paperit löytyivät tavallaan :) Tai oikeastaan vain toinen, mutta asia järjestyi kuitenkin.
Aurinkoinen luonne..no kai niin voi sanoa :) Kyllä ollaan onnellisia, vaikka meilläkin omat kahnauksemme välillä on ollut, mutta se vaan puhdistaa kun saa ilmaista mielipiteensä suoraan, eikä jää kaivertamaan. Rakkautta on riittänyt silti, Kohta 10 yhteistä vuotta takana.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:10"]Paperit löytyivät tavallaan :) Tai oikeastaan vain toinen, mutta asia järjestyi kuitenkin.
Aurinkoinen luonne..no kai niin voi sanoa :) Kyllä ollaan onnellisia, vaikka meilläkin omat kahnauksemme välillä on ollut, mutta se vaan puhdistaa kun saa ilmaista mielipiteensä suoraan, eikä jää kaivertamaan. Rakkautta on riittänyt silti, Kohta 10 yhteistä vuotta takana.
[/quote]
Ap siis tän takana..ja hälle, ketä mainitsi valkoisen hyllyn; muut paperit oli siellä, vaan ei nämä "hukkuneet", aika hyvin silti!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 01:17"]Pankkitunnusten lähellä..
[/quote]
Pitääkin käydä kattomassa, jos löydän niitäkään :D
Ne eivät löydy ennen kuin silloin kun lehdet puhkeavat koivuihin. Näen sen. Näen myös ristiverisen miehen, jolla on silmäkulmissa ryppyjä mutta valkoiset hampaat ja näen naisen toipuvan sairaudestaan. Koirakin näkyy ja useita hevosia. Mitä tämä tarkoittaa, se selviää sinulle tulevan kesän aikana, mies ojentaa sinulle jotain, ei sormusta, kenties lahjaa. Onko hän miehesi nyt tai vielä, se selviää tulevan kesän aikana.
Näen selvästi ristiverisen miehen, istumassa ulkohuusissa, toinen paperi jo rutistettuna vasemmassa kourassa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 01:26"]Ylhäällä.
[/quote]
Siis yläkerrassa?
Vähänkö jännää! :D hei kertositko mulle minne olen hävittänyt sormukseni. Hopeinen sormus jossa kivi, ei löydy mistään :(
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 01:32"]Ne eivät löydy ennen kuin silloin kun lehdet puhkeavat koivuihin. Näen sen. Näen myös ristiverisen miehen, jolla on silmäkulmissa ryppyjä mutta valkoiset hampaat ja näen naisen toipuvan sairaudestaan. Koirakin näkyy ja useita hevosia. Mitä tämä tarkoittaa, se selviää sinulle tulevan kesän aikana, mies ojentaa sinulle jotain, ei sormusta, kenties lahjaa. Onko hän miehesi nyt tai vielä, se selviää tulevan kesän aikana.
[/quote]
Odotellaan siis mitä tuleman pitää :) Papereita en löytänyt, odottelen niitä koivunlehtiä :) Kovin mun miestäni tuo kuvaa.
en tiiä ootko vaan läppää heittämässä väliin nro 8, mutta mä uskon ainakin näihin juttuihin. Niin monet kerrat oon saanut näitä todistaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 01:55"]
en tiiä ootko vaan läppää heittämässä väliin nro 8, mutta mä uskon ainakin näihin juttuihin. Niin monet kerrat oon saanut näitä todistaa.
Ap
[/quote]
En ole heittämässä läppää. Lainehtiva vesi, aurinko, juhannuskoivuja, nauravainen mies metsässä tuoreita koivunoksia käsissään. Näen että kesästänne tulee lämmin ja juhlava.
Odotan innolla kesää nyt ;)
tuota sormuskyselyä meinasin siis piikittelyksi..mutta taisin luulla omiani. Hauska vaan katsoa, milloin löydän ne paperit ja missä ylhäällä ne vois olla. Tapana kun on nostaa kaikki tärkeät vaan äkkiä nimenomaan YLÖS turvaan lapsilta :)
Ei kun ihan tosissaan multa on sormus hukassa, ei ole mikään kallis tai mikään "rakkaussormus", mutta hopeinen ja nätti joten harmittaa ettei löydy mistään. Ajattelinkin että ei taidakaan löytyä enää kuin ihmeen kaupalla niin sanotusti. Ja niin nyt sanoin väärin, siis hukassa oleva sormus on kauttaaltaan vieri vieressä vaaleita "timantteja" ja myöskin hopeinen. Tuo minkä edellä sanoin niin ostin samalla kertaa mutta sanoin vahingossa väärin. Toivotaan että alottajan paperit löytyy!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 02:23"]
Ei kun ihan tosissaan multa on sormus hukassa, ei ole mikään kallis tai mikään "rakkaussormus", mutta hopeinen ja nätti joten harmittaa ettei löydy mistään. Ajattelinkin että ei taidakaan löytyä enää kuin ihmeen kaupalla niin sanotusti. Ja niin nyt sanoin väärin, siis hukassa oleva sormus on kauttaaltaan vieri vieressä vaaleita "timantteja" ja myöskin hopeinen. Tuo minkä edellä sanoin niin ostin samalla kertaa mutta sanoin vahingossa väärin. Toivotaan että alottajan paperit löytyy!
[/quote]
Kaksi mielikuvaa nousi mieleen:
Villapaidan sisäpinta
Jonkun miehen koti
keittio!