Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamppailulajit/ fyysinen kosketus

Vierailija
10.03.2014 |

Kuinka moni kamppailulajien harrastaja ajattelee harjoituspariaan myös miehenä/ naisena? Vai ovatko kaikki (muut paitsi minä) niin harhoitteluun keskittyneitä ja puhdasmielisiä, ettei toisen läheisyys tunnu missään sellaisena mukavana hyrinänä, kemiana miehen ja naisen välillä? Enkä nyt meinaa, että tarkoituksena olisi sitä kenellekään julki tuoda, tai mitään virityksiä yrittää. Se vaan on niin, ettei vastakkaisen sukupuolen edustajaa voi olla huomaamatta...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:00"]Luulen että suurin osa miehistä arvioi jokaista naista kaikissa tilanteissa seksimielessä. Onko hyvän näköinen, panisinko, tykkääköhän tuo imeä munaa, millaista olis pitää tuosta perseestä kiinni kun vetää takaa päin. Mä ainakin ajattelen niin. Töissä, kaupassa, kadulla, lasten harrastuksissa... Aina tutka päällä. Ehkä jotkut kasikymppiset mummot ei herätä näitä ajatuksia mut nuoremmat maturet kyllä.

[/quote]

En usko (tai halua uskoa) että tämän nimenomaisen kysymyksen tapauksessa, eli kamppailulajitreeneissä, miehetkään arvioivat naisia seksimielessä. Ainakaan ne jotka ovat lajia jo pidempään harrastaneet. Sinun pohdintasi kauppajonossa on eri asia.

Vierailija
2/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ajattele, ellei sitten ole jossain määrin ihastunut johonkuhun tiettyyn tms. Sen ehkä huomioi, että katsoo vähän mistä ottaa kiinni. Toisaalta valitsenkin usein mielelläni miehen parikseni, koska heissä on enemmän vastusta, tai toisessa lajissa olin usein ainoa nainen harjoituksissa, joten olen jopa paremmin tottunut miesten kanssa harjoitteluun. Myös kaverini ovat pitkälti miehiä, joten ei sitä edes jaksaisi koko ajan "hyrrätä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ton takia jotkut on huonoja harjoituspareja ja ei tee harjoituksia järkevästi vaan hyrisee.

Vierailija
4/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vaan kieltäydyn ajattelemasta niin. Mutta olen kyllä huomannut että joillakin miehillä on siinä aluksi vaikeuksia. Varmaan menee ohi vuosien mittaan, niin minullakin.

Vierailija
5/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 00:20"]

Sen verta on huomioitava, että naista ei voi potkaista munille.

[/quote] Kamppailulajitreeneissä ei tosiaan ole tarkoitus koskea ihmisten intiimialueisiin. Esim.nyrkin lyöminen anukseen on kielletty myös. Toivottavasti tiesit myös tämän tai pysyt kaukana salilta.

Vierailija
6/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajattelen. Ja ajattelen myös parina olevan teinin teininä, koosta ja taidoista riippumatta.

Vierailija
7/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että suurin osa miehistä arvioi jokaista naista kaikissa tilanteissa seksimielessä. Onko hyvän näköinen, panisinko, tykkääköhän tuo imeä munaa, millaista olis pitää tuosta perseestä kiinni kun vetää takaa päin. Mä ainakin ajattelen niin. Töissä, kaupassa, kadulla, lasten harrastuksissa... Aina tutka päällä. Ehkä jotkut kasikymppiset mummot ei herätä näitä ajatuksia mut nuoremmat maturet kyllä.

Vierailija
8/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:00"]

Luulen että suurin osa miehistä arvioi jokaista naista kaikissa tilanteissa seksimielessä. Onko hyvän näköinen, panisinko, tykkääköhän tuo imeä munaa, millaista olis pitää tuosta perseestä kiinni kun vetää takaa päin. Mä ainakin ajattelen niin. Töissä, kaupassa, kadulla, lasten harrastuksissa... Aina tutka päällä. Ehkä jotkut kasikymppiset mummot ei herätä näitä ajatuksia mut nuoremmat maturet kyllä.

[/quote]

Minkä ikäinen olet? Saatko seksiä säännöllisesti?

Eipä silti, mulla on samansuuntaisia ajatuksia, ellen saa seksiä riittävästi, varsinkin kun kroppa pursuaa hormoneja kierron tietyssä vaiheessa.

Vierailija
9/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen nainen, ellei se tuosta kierrosta käynyt selväksi. 

t:9

Vierailija
10/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. 12 vuotta vääntäny hikisten äijien kans, enkä välitä edes siitä, että jollain saattaa alkaa seisoon perseen takana. Siis tuntee jos kuppi unohtunu. Adrenaliini hyvissä treeneissä saa sellasta aikaan. Luonnollista kuitenkin. Jos kunnolla harrastaa, otetaan treenit opin kannalta eikä hyristä. Typerys.

Vierailija
11/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vastaa: olen nelikymppinen perheenisä. Seksiä joka viikko noin kerran. Noista jutuistani huolimatta olen aivan tavallinen mies, jonka puheet ja teot eivät mitenkään viittaa siihen että pillu pyörii mielessä koko ajan. Me miehet, tai monet meistä ainakin, olemme tällaisia.

Vierailija
12/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kerkee ajatella, kun lähinnä keskittyy siihen harjoittelemiseen.

Aluksi oli hankala opetella harjotteleen miespuolisen parinkanssa(enemmistö miehiä), mutta siihen tottuu.

Vierailija
13/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä. Lähinnä arvioin ja hahmotan pariani hänen taitojensa mukaan. Ja kuten joku jo mainitsikin, tiedostan enemmän jos parina on joku nuori (esim. teini) kuin mitä sukupuolta hän on.

Poikkeuksena tähän on ollut pitkähkö kausi jolloin olin sinkku ja jossain välissä todella ihastunut erääseen mieheen joka kävi samoissa treeneissä. Täytyy myöntää, että silloin tämän miehen parina ollessani saatoin aina välillä tiedostaa ihan eri tavalla hänen fysiikkansa. Se oli häiritsevää ja kiusallista. :D

Vierailija
14/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä hyrissyt. Ei siinä täysillä painaessa ehdi ajattelemaan mitään muuta.

Vierailija
15/15 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:00"]

[/quote]

Ihan oikeasti? Siis suurin osa miehistä miettii jatkuvasti jokaista naista noin? :0 Kertokaa muutkin miehet, onko ihan oikeesti noin? :0 Tiedänhän mä että miehet ehkä ajattelee seksiä enemmän, mutta noin hurjasti?

Vai saatko sä kuitenkin liian harvoin?