Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö teillä tokaluokkalainen tyttö haluaa nuken lahjaksi?

Vierailija
10.03.2014 |

Vähän niinkuin yllättynyt olo kun kysyttiin tytön 9v synttärilahjaa. Haluaa baby born nuken. Siis sellainen joka syö, itkee, voi kylvettää jne.

Vieläkö on normaalia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Vierailija
2/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien pitäisi olla lapsia. Leikkiminen onneksi jatkuu edelleen.

huolestuisin jos ei leikkisi. Mieti itseäsi saman ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia. Minä keräilin nukkeja tuossa iässä ja vielä vanhempanakin :)

Vierailija
4/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen, että haluaa leikkiä vielä. Nykyään lapsilla on niin kiire aikuistua. :(

Vierailija
5/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on nelosella ja osti ennen joulua itelleen uuden beibbarin. Hänen luokalla on toinenkin tyttö joka leikkii vielä nukeilla. Tytön ovat ihan normaalia nuoria neitejä jotka elää toisessa hetkessä leikkien nukeilla ja hetken päästä laitetaan meikkiä ja lähetään "bilettää" leikeissä ;)

Vierailija
6/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin nukeilla kaverin kanssa vielä kuudennella luokallakin. Seiskalla leikin yksikseni, en kehdannut kertoa kavereille.

Vierailija
7/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ala-asteen loppupuolella leikitä nukeilla ja vielä vähemmän yläasteella.

Vierailija
8/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 22:14"]

Minä leikin nukeilla kaverin kanssa vielä kuudennella luokallakin. Seiskalla leikin yksikseni, en kehdannut kertoa kavereille.

[/quote]

Sama juttu. Kutosen ja seiskan välisen kesän aikana porukassa leikkiminen loppui täysin, mutta kotona tuli vielä salaa leikittyä jonkin aikaa, kunnes leikkitaito meni.

-nelonen-

Vierailija
9/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun sellainen "leikkiminen" loppui viimeistään vitosella, ja kutosella piti leikkiä kavereitten sisaruksilta salassa barbeilla ja muilla jos leikitytti. Nykyään tokaluokkalaiset kulkee muotikledjut päällä ja näyttää ja kuulostaa esiteineiltä. Jotenkin surettaa heidän puolesta.

Vierailija
10/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja parhaan kaverini tiet erosivat viidennellä luokalla, kun en vaan enää ymmärtänyt, mitä hauskaa leikkimisessä on. En välittänyt viettää aikaa sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa vain leikkiä. Tottakai olisin voinut pelata vaikkapa polttopalloa, kymmenen tikkua laudalla jne. mutta mielikuvitusleikit eivät innostaneet. Toiset taas ilmeisesti leikkivät vielä yläasteellakin. Kehitys on yksilöllistä.

Vierailija
11/12 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 9v täyttävä tyttö lukee yhä hartaasti lelukuvastoja ja haaveilee vaikka mistä leluista! Ihanaa kun lelut vielä kiinnostaa!

Vierailija
12/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on normaalia. Yleensä ne vauvaleikit puhkee kukaan paremmin siinä 8-10 vuotiaina.

Oma on nyt 11 v ja monster high nukkeja kerää ja leikkivät niillä 13 vuotiaan kaverin kanssa. Yläastekaverin kanssa leikkiessä ei saa puhua asiasta ääneen. ;) 

toki on pyytänyt pullip nukkejakin. Heti, kun säästää itse puolet edes yhteen nukkeen eli 70 euroa.