Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lh/sh työssäoppiminen ohjaajat?!

Vierailija
10.03.2014 |

Minkälaisia asioita arvostatte opiskelijoissa ja miten toivoisit heidän suhtautuvan harjoitteluun?

En haluaisi vastauksiksi niitä "työharjoittelija ei suostunut tulemaan lomallaan töihin" :)

Ja hyvät vinkit miten voisin parantaa harjoitteluani otetaan vastaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan asialliselta. Kuinka kauan olet ollut jo harjoittelussa? Paljonko on jäljellä? 

Vierailija
22/30 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaajan tehtävä ei ole kylläkään kaataa edes suurinta osaa teoriasta sinuun, vaan sinä olet opiskellut teoriaa koulussa ja kertaat sitä harjoittelussa. Ohjaajasi tekee työtään ja samalla ohjaa sinua oppimaan käytännön työtä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:45"]Ohjaajan tehtävä ei ole kylläkään kaataa edes suurinta osaa teoriasta sinuun, vaan sinä olet opiskellut teoriaa koulussa ja kertaat sitä harjoittelussa. Ohjaajasi tekee työtään ja samalla ohjaa sinua oppimaan käytännön työtä. 

[/quote]

Ymmärrän tämän, en ajatellut että ohjaaja alusta asti kertaa kaiken. Mutta hyvä ohjaaja käsittääkseni perustelee miksi tekee ja mitä tekee ja tässä tarvitaan teoriaa. Vielä on monta viikkoa jälellä :)

-Ap

Vierailija
24/30 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopsistakeikkaa mutta kun minä teen työtä, riippumatta siitä lasketaanko minut työvuoroihin ja työvoimaan tai ei, niin saan siitä palkkaa.

Vierailija
25/30 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppisopimus on eri juttu ja siitä käsitääkseni saa rahaa.

Vierailija
26/30 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:56"]Hopsistakeikkaa mutta kun minä teen työtä, riippumatta siitä lasketaanko minut työvuoroihin ja työvoimaan tai ei, niin saan siitä palkkaa.[/quote]

Voitko mennä jonnekin muualle jankuttamaan? On tullut jo selväksi, että sulle maksetaan palkkaa. 

Vierailija
27/30 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hopsistakeikkaa mutta kun minä teen työtä, riippumatta siitä lasketaanko minut työvuoroihin ja työvoimaan tai ei, niin saan siitä palkkaa."

Leikitkö tahallasi tyhmää vai oletko muuten vain vajaaälyinen? :)

Vierailija
28/30 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina vastaan kun minulle yritetään tarjota palkatonta työtä.

Vierailija
29/30 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa jos teen virheitä enkä itse huomaa niitä...

Vierailija
30/30 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa jos teen virheitä enkä itse huomaa niitä...

No sitten ei kannata pelätä