Lh/sh työssäoppiminen ohjaajat?!
Minkälaisia asioita arvostatte opiskelijoissa ja miten toivoisit heidän suhtautuvan harjoitteluun?
En haluaisi vastauksiksi niitä "työharjoittelija ei suostunut tulemaan lomallaan töihin" :)
Ja hyvät vinkit miten voisin parantaa harjoitteluani otetaan vastaan.
Kommentit (30)
Ohjaajan tehtävä ei ole kylläkään kaataa edes suurinta osaa teoriasta sinuun, vaan sinä olet opiskellut teoriaa koulussa ja kertaat sitä harjoittelussa. Ohjaajasi tekee työtään ja samalla ohjaa sinua oppimaan käytännön työtä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:45"]Ohjaajan tehtävä ei ole kylläkään kaataa edes suurinta osaa teoriasta sinuun, vaan sinä olet opiskellut teoriaa koulussa ja kertaat sitä harjoittelussa. Ohjaajasi tekee työtään ja samalla ohjaa sinua oppimaan käytännön työtä.
[/quote]
Ymmärrän tämän, en ajatellut että ohjaaja alusta asti kertaa kaiken. Mutta hyvä ohjaaja käsittääkseni perustelee miksi tekee ja mitä tekee ja tässä tarvitaan teoriaa. Vielä on monta viikkoa jälellä :)
-Ap
Hopsistakeikkaa mutta kun minä teen työtä, riippumatta siitä lasketaanko minut työvuoroihin ja työvoimaan tai ei, niin saan siitä palkkaa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:56"]Hopsistakeikkaa mutta kun minä teen työtä, riippumatta siitä lasketaanko minut työvuoroihin ja työvoimaan tai ei, niin saan siitä palkkaa.[/quote]
Voitko mennä jonnekin muualle jankuttamaan? On tullut jo selväksi, että sulle maksetaan palkkaa.
"Hopsistakeikkaa mutta kun minä teen työtä, riippumatta siitä lasketaanko minut työvuoroihin ja työvoimaan tai ei, niin saan siitä palkkaa."
Leikitkö tahallasi tyhmää vai oletko muuten vain vajaaälyinen? :)
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa jos teen virheitä enkä itse huomaa niitä...
No sitten ei kannata pelätä
Kuulostaa ihan asialliselta. Kuinka kauan olet ollut jo harjoittelussa? Paljonko on jäljellä?