Jutta Urpilaiselle vauva?
Onko totta, että Jutta Urpilainen on jo raskaana tai ainakin perheeseen suunnitellaan lisäystä?
Kommentit (13)
En tiedä pitääkö tuo paikkansa, mutta onhan Jutta nyt siirtymässä vähemmän vaativiin tehtäviin ja on haastatteluissa maininnut, että haluaa lapsia kun on sopiva aika. Nyt alkaa jo lähestyä nelejääkypää, eli alkaa jo olla siinä asiassa kiire.
Viimeks muuten haastattelussa sanoi urasuunnitelmia toimittajan kysellessä, ettei tiedä tässä vaiheessa. Oli jotenkin arvotuksellinen.
Me muuten eilen työporukassa kahvitauolla pohdittiin ihan samaa asiaa. ;) Jotenkin merkit viittaisi nyt siihen suuntaan.
Voi, olisipa raskaana :) Hänestä on aina jotenkin huokunut sellaisia äidillisiä viboja, eikä ikää lastenteon kannalta enää kauheasti ole jäljellä.
Nyt olisi ainakin otollinen hetki vauvakuumeelle. Toivottavasti tärppää.
Toivotaan, että on tärpännyt tai tärppää. Aika myöhään iän puolesta on kyllä tämä asia.
Siitä tehtävä ls-ilmoitus välittömästi lapsen synnyttyä. Niin paljon huijas ja maksatti kansalla muiden kulut, nyt ollaan kusessa. Huijaa taatusti lastaankin samaan malliin.
Mä luulen, että se on jo vuosia käynyt lapsettomuushoidoissa.
Arvelin jo mielessäni aiemminkin että olisi raskaana, katsotaan ;)
Jutta! Sulta odotetaan nyt vastausta tähän kysymykseen!
Mahtaako muuttua arvot ja asenteet perheitä kohtaan kun saa itse lapsen...
En oikein jaksa uskoa, että olisi jo raskaana, sillä hänellähän oli tavoitteena puheenjohtajuus ja ministeriys edelleen. Hänhän on todennut, että nykyinen työ on ollut niin kokonaisvaltaista, ettei siihen olisi lapsi sopinut. Nyt Jutta haluaa olla rivikansanedustaja, kuten sanoi jossakin haastattelussa. Ensi keväänä on eduskuntavaalit. Silloin vaalivauva olisi paikallaan.
Ainakin siihen tahtiin lihonut, että raskauskiloja riittävästi valmiina.