Jos miehesi menee kauppaan, ostaako hän sinulle tamppoonit ja pikkuhousunsuojat?
Kommentit (15)
mutta pitää olla tarkasti merkki ja koko kirjoitettuna.
Ei mielestäni mikään järisyttävä asia vaikka mies kaupasta tuo.
ostamaan??? Varmaan kaikilla naisilla on joku " varmuusvarasto" , mutta joskus saattaa kuitenkin käydä köpelösti, ettekö silloin tosiaankaan pyydä, että miehenne tuo teille kaupasta näitä tuotteita, jos on just kauppaan menossa??
olin yllättynyt kun löysi mustan kynsilakankin kun sitä toivoin mieheni ostavan
harvoin, ettei ole automaattisesti ihan kärryillä mitä merkkiä ja laatua kaipaan.
mutta toi sitten jotain ihan väärää mallia ja merkkiä. Käyn mieluummin itse.
Vaikka näiden vastausten perusteella melkein kaikkien miehet niitä ostavat.
Itse en edes muista milloin viimeksi olisin itse ostanut.... Tosin mun menkat kestää 3pv, joten eipä noita kerrallaan kamalasti kulukaan :0)
et aina niitä on varastossa muutama. Näytän miehelle pakettia millasia tuoda jos hän menee kauppaan just sillon kun niitä tarvin.
että olen pyytänyt ostamaan ja toki on tuonut. Viimeksi oli jo oppinut ostamaan siivellisiä, kun edelliskerralla mainitsin asiasta.
Ei tässä ole minun eikä mieheni mielestä mitään outoa.
kovin usein osteta kaupasta. On ostanut aikoinaan äidilleenkin, miksi ei siis minulle?
asiat hoitamaan. Nykyään tietää kyllä tarkalleen, mitä merkkiä ja imukykyä pitää tuoda.
Yleensä synnytyksne jälkeen on joutunut keran pari tuomaan kaupasta. ja muulloin ihan muutaman kerran kun ollu akuutti tarve.
Oma mieheni kuuli, kun valittelin, että pikkuhousunsuojat loppuivat. Hän oli sitten myöhemmin päivällä menossa kauppaan ja kysyi itse, toisiko hän niitä lisää. Ei tarvinnut siis edes pyytää. Eli kyllä mies tuo kaupasta kaiken, mitä tarvitsee.
Tähän mennessä ei tosin ole tarvinnut miehen apuun turvautua noissa asioissa.