Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silja Linen asiakaspalvelu on syvältä

Vierailija
10.03.2014 |

Varasimme Turku-Tukholma-Turku -ristelyn tammikuun lopussa. Nyt tuli lauantaina sekä tekstiviesti että maili, että ko ajankohta Baltic Princess on telakalla (huolto tms) ja ole hyvä ja soita asiakaspalveluun, puhelun hinta 1,74/min+ppm.

Eiköhän heidän pitäisi soittaa minulle tai laittaa esim. maili, jossa vastaavan matkan vaihtoehtoehtoja valittavana; sama viikonpäivä, sama hytti jne. 

Luulisi, että nuo telakka-ajankohdat ovat tiedossa jo aika paljon aiemmin eli varauksen tekemisen ei pitäisi olla mahdollista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee sinne reklamaatio, hyvä ihminen! Kyllä ne varmaan on yrittäny sulle soittaa?

Vierailija
2/17 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vastaavasta asiasta palutteen 3 päivää sitten ja vielä ei ainakaan oo vastausta kuulunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 04:28"]

Tästä voisi laittaa kuningaskuluttajaan vinkin!!

[/quote]

tai Karpolle!

Vierailija
4/17 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää reklamaatio

Vierailija
5/17 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin laitat viestiä takaisin et vika on teissä, EN maksa puhelusta!!!!!! Tuo on jo törkeää. 

Vierailija
6/17 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että yks ihminen maksaa ton 1,74 vai mitä onkaan, mutta jos noi käärii kaikilta ihmisiltä jotka sinne risteilylle on tulossa, sen rahan... ja ilmeisesti vielä monelta risteilyltä... taitaa olla ihan suunniteltu juttu.

Vierailija
7/17 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voisi laittaa kuningaskuluttajaan vinkin!!

Vierailija
8/17 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:28"]

Luulisi, että nuo telakka-ajankohdat ovat tiedossa jo aika paljon aiemmin eli varauksen tekemisen ei pitäisi olla mahdollista.

[/quote]

Luulisi luulisi joo, mutta esim. yllättävää hajoamista nyt on vähän hankala ennustaa etukäteen.

Vierailija
9/17 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:28"]

Varasimme Turku-Tukholma-Turku -ristelyn tammikuun lopussa. Nyt tuli lauantaina sekä tekstiviesti että maili, että ko ajankohta Baltic Princess on telakalla (huolto tms) ja ole hyvä ja soita asiakaspalveluun, puhelun hinta 1,74/min+ppm.

Eiköhän heidän pitäisi soittaa minulle tai laittaa esim. maili, jossa vastaavan matkan vaihtoehtoehtoja valittavana; sama viikonpäivä, sama hytti jne. 

[/quote]

entä jos laivaan on ilmaantunut yllättäen joku vika/puute? Ap olisi mieluummin mennyt laivalle, jolle käy Estoniat?

Vierailija
10/17 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja on paras. Mulle tuli kerran postissa iso lasku varauksesta Tallinnaan. Varaus oli yhdelle hengelle, autolle ja HEVOSKULJETUSVAUNULLE!! En ole ikinä istunut edes hevosen selässä piruvie... Laskussa oli mun nimi, osoite ja mun auton rekkarin kirjaimet-numero-osa oli eri. Pikkasen jurppi, nehän lähettäisi sitten karhulaskunkin (?) Mulle. Ajattelin et miksi mä maksaisin niiden mokasta ja soitin siljan Turun myymälään. Ne sanoi et voi voi täytyy soittaa sinne mistä tilattukin ( hitto mitään edes tilannu), eli oli pakko soittaa maksulliseen palvelunumeroon. Siellä koitin selittää huonoa Suomea puhuvalle asiakaspalvelijalle että nyt on väärälle akalle lähetetty lasku eikä meinannu mennä perille. Sitten väännön jälkeen hän sanoi asian olevan kunnossa. JEE! Pari päivää myöhemmin tuli UUSI lasku ja eiku soittamaan taas palveluun ja sama jankkaus alusta. Mulle tuli 15 euroa laskua siitä etten pystynyt hoitamaan itsestäni johtumatonta virhettä ilman palvelumaksuja. Ei se iso raha ole, mutta sotii pahasti periaatteita vastaan . En ole Siljaa sen jälkeen käyttäny..7 vuoteen. Tuossa olisi näppärä keino tienata, palvelunumro pystyyn ja alkaa randomina lähettelee laskuja..

Vierailija
11/17 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikaa on vielä muutama viikko, niin laittakaa asiasta sähköpostia. Ainakin viime vuonna Tallinkin/Sijan sivuilta löytyi lomake yhteydenottoa varten.

Vierailija
12/17 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh me varattiin kanssa huhtikuulle risteily. Valittiin just se tietty risteily esiintyjän takia. Sitten tulee sähköposti että "esiintyjä vaihtunut, tilalla uniklubi" Ja kans että voitte ottaa yhteyttä tohon numeroon joka maksaa. No me otettiin ja vaihdettiin risteilyä, niin sieltä ilmotetaan, että meidän pitää maksaa vielä se hinnan erotus terminaalissa, joka on 1e/ihminen..... SIIS EURON?

Vierailija
13/17 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oon sinne laittanut muistaakseni joskus jostakin reklamaation, ja rastittanut "haluan vastauksen" kohdan, eikä ikinä kuulunut vastausta :D

Vierailija
14/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ven*läistä on asiakaspalvelu sen jälkeen kun Silja meni Tallinkille. Ruoka huonontunut, hinnat pilvissä. Valitaan nykyään muita laivayhtiöitä.

Vierailija
16/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baltic Princesshän oli neljä viikkoa telakoituna, kun siihen tehtiin iso sisustusremontti. No, ehkä se tuli henkilökunnallekin yllätyksenä ja ihan puun takaa?

Itse tein aikoinaan Tallink-Siljasta kantelun kuluttajariitalautakuntaan. En nyt jaksa taustoittaa, pitkä juttu.

Seurauksena oli se, että jouduin laivayhtiön "mustalle listalle". Itse en jäänyt kantamaan kaunaa, vaan jatkoin risteilyasiakkaana, mutta huomasin vaan, että nimelläni ravintolasta sain aina kaikkein paskoimman pöydän, joka oli suuri ero aikaisempaan. Minulla oli sentään silloin kultainen klubikortti.

Vierailija
17/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baltic Princesshän oli neljä viikkoa telakoituna, kun siihen tehtiin iso sisustusremontti. No, ehkä se tuli henkilökunnallekin yllätyksenä ja ihan puun takaa?

Itse tein aikoinaan Tallink-Siljasta kantelun kuluttajariitalautakuntaan. En nyt jaksa taustoittaa, pitkä juttu.

Seurauksena oli se, että jouduin laivayhtiön "mustalle listalle". Itse en jäänyt kantamaan kaunaa, vaan jatkoin risteilyasiakkaana, mutta huomasin vaan, että nimelläni ravintolasta sain aina kaikkein paskoimman pöydän, joka oli suuri ero aikaisempaan. Minulla oli sentään silloin kultainen klubikortti.

Ihan uskomatonta, että mikään yritys tällä tavoin "kostaa" asiakkailleen. Luulisi ennemmin, että saisi paremman pöydän, jotta tyytymätön asiakas saadaan taas tyttyväiseksi. Voititko sen kuluttajalautakuntajutun?