Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisuus parisuhteessa, rajansa kaikella

Vierailija
13.11.2020 |

Kertokaapa kokemuksia

Hymyilystä kumppani sai hirveet raivarit, kun ei tiennyt miksi hymy jä kenelle. Ap

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli mustasukkainen uimahallissa käymisestä yksin. Joku voi katsella veden alla vartaloani. Ensin patisti salille, mutta sitten ei kestänyt sitä, että käyn siellä koska siellä on miehiä. Sama koski kaikkia muitakin urheiluharrastuksia, kuten joogaa. Voin tavata jonkun muun.

Kavereiden tapaaminen baarissa oli tosi huono. Mustasukkaisuus purkautui sitten nimittelynä. Tunsin kutistuvani henkisesti.

En olisi voinut mennä töihin, jossa on miehiä. Tai asia olisi kalvanut miestä paljon. Mustasukkaisuus on sairautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli mustasukkainen uimahallissa käymisestä yksin. Joku voi katsella veden alla vartaloani. Ensin patisti salille, mutta sitten ei kestänyt sitä, että käyn siellä koska siellä on miehiä. Sama koski kaikkia muitakin urheiluharrastuksia, kuten joogaa. Voin tavata jonkun muun.

Kavereiden tapaaminen baarissa oli tosi huono. Mustasukkaisuus purkautui sitten nimittelynä. Tunsin kutistuvani henkisesti.

En olisi voinut mennä töihin, jossa on miehiä. Tai asia olisi kalvanut miestä paljon. Mustasukkaisuus on sairautta.

Käytännössä hän halusi, että pysyn kotona ja en tapaa kavereitakaan, kuin ihan muutamaa. Kännykässäni oli paikannin. Välillä oli tunne, että mies vakoili minua, kun liikuin jossakin.

Vierailija
4/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen niitti oli se, että synnytyksessä ei olisi saanut olla mieslääkäreitä missään vaiheessa. Elämä voi olla raskasta.

Vierailija
5/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on sairautta, josta on vaikea päästä eroon. Minun teki pahaa katsoa, miten mies kärsi siitä, kun oli mustasukkainen. Siksi koitin olla edes vilkuilematta muita miehiä. Mutta oli mustis kuitenkin.

Vierailija
6/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä hän halusi, että pysyn kotona ja en tapaa kavereitakaan, kuin ihan muutamaa. Kännykässäni oli paikannin. Välillä oli tunne, että mies vakoili minua, kun liikuin jossakin.

Saattoi siis tulla jostain kulman takaa yllättäen, kun olin kaupungilla. Tätä tapahtui jonkin verran.

Vierailija
7/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että laittoi autoon paikantimen. Eristi, en saanut käydä kuin töissä rahaa ansaitsemassa. Sinnekin ilmestyi lähes päivittäin. Oli siis sellainen työpaikka, johon saattoi kuka tahansa kävellä sisälle. Yritti lopulta tappaa, kun ei enää muuten pystynyt hallitsemaan ja rajoittamaan.

Vierailija
8/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vahditaan puhelimen käyttöä. Tietää olevansa kohtuuton ja kamppailee tunteidensa kanssa, mutta aina katsoo syrjäsilmällä ahdistuneena kun ihan vaan vaikka luen työsähköpostia kännykällä.

Vierailija
9/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että laittoi autoon paikantimen. Eristi, en saanut käydä kuin töissä rahaa ansaitsemassa. Sinnekin ilmestyi lähes päivittäin. Oli siis sellainen työpaikka, johon saattoi kuka tahansa kävellä sisälle. Yritti lopulta tappaa, kun ei enää muuten pystynyt hallitsemaan ja rajoittamaan.

Kamalaa:( Mustasukkainen exäni ei sentään mennyt niin pitkälle. Tai en tiedä, mitä olisi tehnyt, jos olisi ollut syytä. Erottuamme muutti toiselle puolelle kaupunkia, koska sanoi, että ei kestä sitä, että näkisi minut kadulla toisen miehen kanssa. Hän voi itsekin huonosti tuosta mustasukkaisuustaipumuksestaan. En halunnut yhtään lisätä hänen stressiään.

Vierailija
10/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa:( Mustasukkainen exäni ei sentään mennyt niin pitkälle. Tai en tiedä, mitä olisi tehnyt, jos olisi ollut syytä. Erottuamme muutti toiselle puolelle kaupunkia, koska sanoi, että ei kestä sitä, että näkisi minut kadulla toisen miehen kanssa. Hän voi itsekin huonosti tuosta mustasukkaisuustaipumuksestaan. En halunnut yhtään lisätä hänen stressiään.

Minun tapauksessani ei mustasukkainen tuntenut mitään omantunnontuskia, koska minä kuulemma itse aiheutin kaiken. Aivan kuten lapsena sairaan vanhempani mielestä itse aiheutin sen, että hänen piti hakata minua. Niillä itsestunnon tai sen puutteen rippeillä sitten aikuiselämään ja siellä sitten törmäsin samanlaisiin narsisteihin tai suorastaan psykopaatteihin kuin lapsuudessani elin. Terapiassa käyn ja koitan kuntoutua.

Vierailija
11/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies itse oli aina liiankin ystävällinen kaikille naispuolisella tutuilleen. Jos olisin tehnyt samaa miespuolisille tuttavilleen, olisi piru ollut irti. Ei minua haitannut hänen ystävällisyytensä muita naisia kohtaan, se oli hyväksi hänen itsetunnolleen.

Vierailija
12/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Millainen on auton paikannin ja miten sen voisi löytää?

Vierailija
13/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toista pitää alkaa suhteessa rajoittaa ja vahtimaan: aika erota! Asia on eri, jos omalla käytökselläsi aiheutat epäluottamusta, joka johtaa siihen, että toinen on mustis.

Vierailija
14/19 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hymyilin katsoessani televisiota, ajattelin toista miestä. Syy ei missään nimessä voinut olla televisio-ohjelmassa.

Vierailija
16/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kävi tsekkaamassa työpaikan pihalla että olenko oikeasti töissä.

-Varasti ja piilotti puhelimeni, avaimet ja lompakon etten poistuisi kotoa. Tutki puhelimeni, sähköpostini ja sometilini nukkuessani.

-Ilmestyi aina paikkoihin jonne olin kertonut meneväni, esim. ystävän kanssa kahville, ravintolaan, vaatekauppoihin, jopa elokuviin.

Ei ollut mielestään yhtään mustasukkainen vaan minua piti muuten vaan vahtia.

Petti itse koko suhteen ajan.

Vierailija
17/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni oli äärimmäisen mustasukkainen. Varmasti, koska itse petti jatkuvasti.

Ikuisesti muistan, kun pitkäaikainen erittäin mukava työkaverini kuoli ja päätin mennä hänen hautajaisiinsa yhdessä toisten työkavereitteni kanssa. Olin ainoa nainen, koska miesvaltainen ala. Vainaja oli erittäin pidetty ja poismeno tuli yllätyksenä kaikille, myös omaisille.

Sain kuulla pitkään, miten minulla oli suhde häneen tms. Vieläkään en voi ymmärtää tälläistä käytöstä, vaikka aikaa jo kulunut. Lisäksi ex lähti reissuilleen sillä aikaa kun olin haudalla ja viipyi toista vrk.

On tietenkin jo ex.

Vierailija
18/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hymyilin koiralle saattaa ihminen kuulla että flirttailen kuulemma. Kuhduin lopulta tästä ja muusta... Ero oli parasta ikinä.

Vierailija
19/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen mustasukkaisuus on myös raatelevaa ja julmaa. Seuranta ja kyttäys koko ajan päällä. On alistanut tähän vainoon ja kyttäyksen myös aikuiset lapsemme. Puhelimessa paikannin ja auton seuranta päällä. Tuntuu että järjen valo häneltä sumenee mitä enemmän ikää tulee. Tämä sairaus vain pahenee.