Miksi matchaat tinderissä mutta et vaivaudu vastaamaan viestiin?
Kommentit (44)
En ehdi kaikille vastata. Minulla on useita matcheja kenen kanssa keskustelen samaan aikaan ja ei huvita roikkua puhelimessa kiinni koko ajan.
Mulla tuli alussa ihan liikaa niitä matcheja joten ei todellakaan ollut aikaa kirjoitella heti.
Ei sellaisen perään kannata itkeä joka paljastaa tosi luontonsa jo varhain
Tinderissä voisi olla mahdollisuus ohittaa profiili. Voisi laittaa vasuriin ne jotka ei kiinnosta, mutta ei tarvitsisi tykätä kiinnostavista. Näin ei matchejä kertyisi liikaa ja voisi keskittyä pariin kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku viesti saattaa hukkua sinne viestitulvaan. Pyrin kuitenkin vastaamaan kaikille, jos vaan aloitus on asiallinen. Enemmän ihmettelen niitä, jotka aloittavat keskustelun, mutta eivät kirjoita sen ekan moin (johon vastaan moi) jälkeen enää mitään. En aloita ikinä keskusteluja itse.
N39
Miksi et aloita keskusteluja? Minä aloitan aina kun tulee match. Olen ajatellut, että se aloittaa, joka on saanut mätsin.
Koska 100 %:ssa mun tekemistä aloituksista mies vastaa tyyliin yhdellä sanalla eikä ole yhtään kiinnostunut minusta ja keskustelu loppuu sitten, kun en jaksa enää pitää sitä yllä. Tapahtuu JOKA IKINEN KERTA.
N39
Mikä on pahempi:
A) Ei vastaa mitään
B) Vastaa, sori mutta en ookaan susta kiinnostunut
C) Poistaa vaan kylmästi huonon matsin
Kun edes joku pistäisi viestiä t:nainen, jolla alle kymmenen matchia, muttei yhtään keskustelunavausta
Vierailija kirjoitti:
Kun edes joku pistäisi viestiä t:nainen, jolla alle kymmenen matchia, muttei yhtään keskustelunavausta
Laita sä niille.
Valitettavasti tuollainen mies saa niin paljon muiltakin viestiä ettei tarvitse olla mukava kaikille
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pahempi:
A) Ei vastaa mitään
B) Vastaa, sori mutta en ookaan susta kiinnostunut
C) Poistaa vaan kylmästi huonon matsin
Ei vastaa mitään on pahin.
Tai miksi joku laitta superliken, mutta ei aloita keskustelua? Outoja hyypiöitä.
Koska tykkäilen fiiliksen mukaan. Käyn kerran viikossa tinderissä ehkä, kun tulee fiilis että okei, ehkä siellä joku löytyis ja pitäisiköhän kattella kun 5v sinkkuaikaa jo takana. Pyyhkäilen, ja sitten en taas muista koko sovellusta ja kun menen, on tullut matcheja ja viestejä. Sit tulee olo et blääh. Jaksan vastaa ehkä parille. Ei vaan jaksa/pysty muille.. Ja kun joskus oon hiukka hövelimpi, ja katson että ihan kiva, syntyy matchi ja seur kerralla oonkin et mitä ihmettä oon ton kaa ees matchannut. Mulla myös asetus etten näy kun niille josta tykkäsin, ja tosiaan aika nihkeästi tykkäilen. Oottelen sitä aah -fiilistä ja niin kauan joudun toimimaan näin kun se tulee. Uskon että se on pelin henki, ettei kaikkiin saa vastauksia ja musta se on ihan ok. Tosielämässä olen oikeasti kiva ja ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Tai miksi joku laitta superliken, mutta ei aloita keskustelua? Outoja hyypiöitä.
Ne on kaikki superliket vahinkoja. T:mies
Nainen 43 kirjoitti:
Koska tyqkkäilen fiiliksen mukaan. Käyn kerran viikossa tinderissä ehkä, kun tulee fiilis että okei, ehkä siellä joku löytyis ja pitäisiköhän kattella kun 5v sinkkuaikaa jo takana. Pyyhkäilen, ja sitten en taas muista koko sovellusta ja kun menen, on tullut matcheja ja viestejä. Sit tulee olo et blääh. Jaksan vastaa ehkä parille. Ei vaan jaksa/pysty muille.. Ja kun joskus oon hiukka hövelimpi, ja katson että ihan kiva, syntyy matchi ja seur kerralla oonkin et mitä ihmettä oon ton kaa ees matchannut. Mulla myös asetus etten näy kun niille josta tykkäsin, ja tosiaan aika nihkeästi tykkäilen. Oottelen sitä aah -fiilistä ja niin kauan joudun toimimaan näin kun se tulee. Uskon että se on pelin henki, ettei kaikkiin saa vastauksia ja musta se on ihan ok. Tosielämässä olen oikeasti kiva ja ystävällinen.
:)
Nainen 43 kirjoitti:
Mulla myös asetus etten näy kun niille josta tykkäsin, ja tosiaan aika nihkeästi tykkäilen.
Vaan naiset pystyy käyttämään tuota asetusta, ja aina tulee mätsi jos haluaa. Miehenä vastaavan ominaisuuden käyttäminen on täysin turhaa, ellei sitten vain halua selailla naisten kuvia. :D
Kusipää jos 20 keskustelua laulaa samaan aikaan? Ehkä näemme miksi kukaan ei halua sinun kanssa keskustella.