Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronika Honkasalo ottakoon romanit kotiinsa pesytymään ja pyykkäämään

Vierailija
09.03.2014 |

Täysin käsittämätön aivopieru tältä tädiltä alkaa haukkumaan uimahallivalvojaa, joka vain teki työtään.

Onneksi minun ei tarvitse käyttää Tikkurilan uimahallia, jos siellä on toistuvasti eräs etninen kansanryhmä käyttänyt tiloja pyykkitupana ja saunaa kuivaushuoneena.

Mutta jos näkisin vastaavaa täällä Vuosaaressa,  en epäröisi puuttua asiaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän ei ole siitä, että Honkasalo olisi aidosti huolissaan kenenkään vähemmistöryhmän elinoloista tai oikeuksista.

Pointti oli taas kerran siinä, että kun "suvaitsevainen" havaitsee jossain "rasismia", hän puuttuu siihen oitis mahdollisimman julkisesti, käyttäen mm sosiaalista mediaa avuksi. Tällöin hänen "suvaitsevaisuutensa" saa mahdollisimman paljon näkyvyyttä, ja tekopyhyys nousee potenssiin viisisataa.

Ihan oikeasti kyllästyttää nämä idiootit honkasalot. Mitä, jos uimahallissa olisi pessyt kusisia kalsareitaan joku suomalainen kassialma.

Olisiko tämä honkasalo silloin puuttunut asiaan? Ei olisi.

Vierailija
2/6 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden ääri-idareitten takia välillä hävettää itsekin olla vihervasemmistolainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä juttu?

Vierailija
4/6 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen rehellisesti kertonut, että itsekin olin nuorempana vihervasemmistolainen.

Mutta enää en kehtaa, pelkään profiloitua idiootiksi öyhöttäjäksi.

Käsittämätöntä tauhkaa tämä rasismin näkeminen asiassa kuin asiassa.

Vierailija
5/6 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honkasalo on näköjään ehdokkaana eduskuntavaaleissa. Hyoh, mikä vouhottaja..

Vierailija
6/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on Honkasalo saanut kannattajajoukkoihinsa somalinaisen, joka fb- sivuillaan toivoo somalien raiskaavan yhä lisää suomalaisia tyttöjä. Onneksi olkoon, Veronika, olet kaltaistesi joukossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän