Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvoja miten edetä tapaamani miehen kanssa ?!

Vierailija
09.03.2014 |

Olen tavannut todella mukavan miehen noin puolivuotta sitten. Näemme noin kerran viikossa ja meillä on ollut pientä flirttiä, nyt haluisin enemmän.

En tunne miestä hyvin eikä hän paljoa itsestään ole puhunut enkä ole edes varma onko hän sinkku. Ohimennen kerran sanoi vitsillä ettei häntä kukaan ole vielä huolinut, oletan että olisi sinkku.

Miten saisin tietää onko mies kiinnostunut enemmästäkin? Meillä on miehen kanssa 10+ ikäeroa, enkä halua että mies pitää minua tyrkkynä. En kehtaa pyytää hänen numeroaan koska aina kun tapaamme hän on töissä ja siinä on muitakin paikalla.

Olemme useasti halanneet ja hän aina katsoo suoraan silmiin pitkiä aikoja ja vaikuttaa kiinnostuneelta mutta onko? Mitä tehdä??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä tuo. Jätä se narsistipaska, ennenkuin on liian myöhäistä.

Vierailija
2/11 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä vaikuta ollenkaan narsistilta. Mies on oikein mukava ja huumorintajuinen. Haluisin todella tutustua paremmin, mutta miten ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:49"]

Olen tavannut todella mukavan miehen noin puolivuotta sitten. Näemme noin kerran viikossa ja meillä on ollut pientä flirttiä, nyt haluisin enemmän.

En tunne miestä hyvin eikä hän paljoa itsestään ole puhunut enkä ole edes varma onko hän sinkku. Ohimennen kerran sanoi vitsillä ettei häntä kukaan ole vielä huolinut, oletan että olisi sinkku.

Miten saisin tietää onko mies kiinnostunut enemmästäkin? Meillä on miehen kanssa 10+ ikäeroa, enkä halua että mies pitää minua tyrkkynä. En kehtaa pyytää hänen numeroaan koska aina kun tapaamme hän on töissä ja siinä on muitakin paikalla.

Olemme useasti halanneet ja hän aina katsoo suoraan silmiin pitkiä aikoja ja vaikuttaa kiinnostuneelta mutta onko? Mitä tehdä??

[/quote]

Mielestäni vaikuttaa tosi lupaavalta. Voitko koettaa törmätä mieheen jossain eri paikasaa kuin nyt?

Vierailija
4/11 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota että "törmäisin" jossain muualla mutta emme tunne niin hyvin että tietäisin missä hän liikkuu. Tiedän kyllä missä asuu, työnskentelee ja missä käy salilla. Mutta jos lähden hänen nurkille pyörimään hänhän luulee että olen joku hullu stalkkeri :D

Vierailija
5/11 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään mitään ideoita? Omia kokemuksia vastaavista tilanteista ?

Vierailija
6/11 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mun mies rauhaan! Ei oo sinkku! Hemmetin tyrkky oot!

Vierailija
7/11 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voitko kysyä häneltä, miten viikonloppu meni. Tai ohimennen kertoa, mitä suunnitelmia sinulla on vapaa-ajalle, esim. että olet menossa jonnekin keikalle tai tapahtumaan tai aiot mennä ostamaan jonkun jutun autoa tai kodin pikku korjaustyötä tai vaikka polkupyörän kumin paikkausta varten (sellaisen, johon liittyen hänellä on asiantuntemusta) ja osaisiko mies antaa neuvoa. Koska miehet tykkää, kun saavat auttaa. Jos paikkakunnallanne on joku iso tapahtuma, voitko kysyä onko mieskin menossa sinne ja kehittää keskustelua tapahtumasta ja ehkä puoliksi sattumalta nähdä siellä. Jos tähän malliin juttelet niin saat kyllä selville miehen parisuhdetilanteen ja haluaako hän tutustua paremmin.

Vierailija
8/11 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla olet jos halailee?

Vierailija
9/11 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis olen asiakaspalvelu töissä, ja silloin kun näemme hän on toisessa työssään järjestyksenvalvojana

Vierailija
10/11 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy haluaako hän lähteä vaikka kahville.Sillähän toi selviää.

Vierailija
11/11 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on kysytty mutta puol vitsillä yleensä että "koska mennään" ja vastaus on ollut "koska vaan". Liian vaikeaa tämmönen. Pitäiskö jäädä oottamaan jos hän tekisi aloitteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä