Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On lenkkeilijöitä ja "lenkkeilijöitä".

Vierailija
09.03.2014 |

Tänään taas näin kaksi ylipainoista "lenkkeilijää" lenkkipolulla. Kävelivät hitaasti lyllertäen. Ei siinä vauhdissa tullut edes lämmin.  Aivan naurettavan näköistä. En ihmettele enää yhtään, että jotkut eivät laihdu liikkumalla :D Olisivat edes vähän ripeämmin kävelleet, niin lenkistä olisi edes jotain hyötyä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli ulkoilemassa suurinpiirtein koko Suomi. Oli niin hieno ilma.

Kyllä niille poluille kohta tilaa tulee, kun kevät etenee.

Ap, sä voisit juosta vaikka suolla niin saatais sullekin kunnon treeni.

Siellä on muuten väljää. Kannattaa kokeilla. Poluilla juokseminen/kävely on

aloittelijoiden hommaa.

Vierailija
22/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:49"]

Ja sitten on niitä tekstiiliesittelijöitä ja vesipullon ulkoiluttajia. Tästä meidän ohi välillä "lenkkeilee" pari tissiblondia täysissä meikeissä, tukka laitettuna ja vimpan päälle suunnitelluissa merkkiverkkareissa, ihon myötäistä tietysti. Kummallakin vesipullot näyttävästi mukana. Vauhti on niin hidasta, ettei vaan vahingossakaan tule hiki tai naama ala punoittamaan, olishan se maailman loppu jos naama alkais valumaan ihmisten ilmoilla.

[/quote]

Mä juoksen usein niin, ettei oikeestaan tuu hiki ja ei hengästytä yhtään.

Suurin osa lenkeistä menee niin, samoin fillarilenkit. (Ei mul kyl oo vesipulloa eikä niitä tissejäkään...)

Vauhtilenkit on sit erikseen. Mä luulen, että juoksen ja fillaroin kyllä sua nopeemmin, jos viivalle lähdetään. En tietenkään oo varma, mutta kommenttisi perusteella uskon näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oon ollut kipeänä mutta mieli teki kuitenkin ulos ja edes vähän liikkumaan. Sori ap jos tukin tiesi lyllerrykselläni!

Vierailija
24/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:50"]

Tänään taas näin kaksi ylipainoista "lenkkeilijää" lenkkipolulla. Kävelivät hitaasti lyllertäen. Ei siinä vauhdissa tullut edes lämmin.  Aivan naurettavan näköistä. En ihmettele enää yhtään, että jotkut eivät laihdu liikkumalla :D Olisivat edes vähän ripeämmin kävelleet, niin lenkistä olisi edes jotain hyötyä.

[/quote]

Itse asiassa lihava kuluttaa kaloreita paljon vähemmällä liikunnalla kuin laiha. UKK-testissä minun kanssani yhtä matkaa kävellyt ylipainoinen mies kulutti kaloreita tuplasti sen kuin minä. Siinähän kävelyvauhti pitää pitää juuri sellaisena, että syke pysyy tasaisena. 

Vierailija
25/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos yleensä lenkkipolulla käy,vaikka vauhti olis hiljainen.

Aloittaja voi pitää sen turpansa kiinni!

Vierailija
26/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tunnistan maratoonille harjoittelevat siitä, että juoksevat hitaasti. Moni maratoonari juoksee viikonloppuisin noin 20-30km peruskestävyyslenkin ja sitä ei luonnollisesti juosta täysillä. Tunnistan myös ns. "lenkkeilijät",jotka juoksevat naamapunaisena kuntoonsa nähden aivan liian lujaa.

Vierailija
27/27 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:55"]

Sori, mut eivaan jaksettu kovempaa. Kanniskelin aamupäivällä raskasta ruokakalustoa ja puhti meni kokonan.Sori.Sori.Sori.Sori.

[/quote]

erikoiset harrastukset sulla, jos lenkkeilet ruokakalustoa kanniskellen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi