Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut ensimmäistä kertaa elämässäni

Vierailija
09.03.2014 |

Olen aiemmin ihastunut vain miehiin, jotka ihastuvat minuun ensin, johtuen varmaankin vaikeasta lapsuudesta ja sen aiheuttamista ongelmista. Nykyään ongelmat on käsitelty, ja huomasin ihastuneeni erääseen mieheen ihan yksipuolisesti (ehkä). Tunne on ihan erilainen kuin aikaisemmat järkiperäiset tykästymiseni! 

En tajunnut tämän olevan näin kokonaisvaltaista! Haaveilen miehestä jatkuvasti, hänen tunteistaan minua kohtaan ja seksistä hänen kanssaan. Olemme vain ystäviä mutta kun juttelemme Facebookissa, olen onnellinen koko loppupäivän. Varsinkin jos hän aloittaa keskustelun. Olen naimisissa, joten en aio tehdä asian eteen mitään, mutta tämä tunne on ihana ja saa minut tuntemaan oloni eläväksi. Nyt tunnetta on kestänyt jo 9 kuukauden ajan. koska tämä menee ohi? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi olkoon. Elätkö siis rakkaudettomassa liitossa, vai onko se ollut alusta asti sellaista arkista rakkautta? Toivottavasti et tee mitään harkitsematonta tai typerää.

Vierailija
2/2 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakkautta on, se vaan on sellaista arkisempaa. En ainakaan aio tehdä mitään tyhmää, toivottavasti pidän tästä aikomuksesta kiinni. En ainakaan kuvittelisi, että voisin tehdä miehelleni mitään niin kamalaa, hän on kiltti ja hyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla