Mitä syötte välipalaksi
Kertokaa ihan kaiken laista mitä syötte välipalaksi yleensä tai joskus voi olla ns itsetehtyä tai kaupasta ostettua
Kommentit (12)
En mitään. Syön ruokaa ruoka-aikana, joten en tarvitse ruokailujen välissä mitään naposteluja.
Jos on ihan pakko, enkä keksi miksi olisi, syön hedelmän tai pähkinöitä.
smoothie
omena ja maapähkinävoita
pähkinöitä
hummusta ja vihannestikkuja
jogurtti...
En syö välipaloja, vaan kerran päivässä aterian.
Mikäli joskus syön karkkia tai sipsejä, niin se kai välipalaksi laskettakoon.
Nyt viimeksi söin ehkä viime viikolla, kun söin aamukahvin kanssa jotain bruschetta-kuivaleipiä joita ostin hävikkiruokakaupasta.
Harrastatteko te välipaloja syömättömät liikuntaa? Jos syön lounaan klo 12-13 ja lähden juoksemaan klo 18, niin mun on pakko syödä välipala klo 16-17. Muuten juoksu kyllä takkuaa ja olo on veltto.
En mitään. Syön aamiaisen, lounaan ja päivällisen. Enempää en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatteko te välipaloja syömättömät liikuntaa? Jos syön lounaan klo 12-13 ja lähden juoksemaan klo 18, niin mun on pakko syödä välipala klo 16-17. Muuten juoksu kyllä takkuaa ja olo on veltto.
Kolme kertaa päivässä koiran kanssa lenkille. Yleensä mulla aamiainen on klo 9 -10, lounas klo 14-15 ja päivällinen klo 19-20. Viiden tunnin välein riittää mulle ihan hyvin.
Omenan iltapäivällä. Mieluiten ison vihreän Golden-omenan.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa 17-18 on lapsiperheen päivällisaika. Tai no, kyllä meillä mieskin hermostuu jos lähtisi vaan lenkille eikä tekisi ruokaa.
En syö välipalaa. Syön arkisin 4 x päivässä aikavälillä 6-16 ja viikonloppuisin 3 x aikavälillä 9-16.
En mitään, olen aikuinen. Syön Ruoka-aikoina n 3 kertaa päivässä tasapainoisesti ja täyttävästi. Kahvia juon, mutta välipaloja en syö.