Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuurin kyläkauppa

Vierailija
09.03.2014 |

Mikä siellä on edullista?

Kannattaako niissä muissa puodeissa käydä?

kokemuksia, vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn siellä n. kerran vuodessa, joten en osaa erityisesti sanoa, mikä siellä on halvempaa kuin muuallakaan. Mutta äitini väittää, että Tuurin Nahkapaikassa (kenkiä, laukkuja ym.) on hieman halvempaa kuin muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii mennä.

Vierailija
4/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vähän pettynyt kun käytiin. Ei siellä mitenkään erityisen halpaa ollut. Toki jotain krääsää mitä saa esim tokmannilta tai kärkkäiseltäkin halvalla.

Vierailija
5/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia, Onko ruokailumahdollisuutta?

Vierailija
6/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 16:24"]

lisää kokemuksia, Onko ruokailumahdollisuutta?

[/quote]

Siellä itse kyläkaupassa on semmoinen karmea pikaruokapaikka ja sitten semmoinen ihan ok ravintola. Siinä lähistöllä on jotain muitakin paikkoja, tyyliin pitsaa ja kebabia, mutta niissä en ole käynyt.

Mä asun sen verran lähellä Tuuria, että meille tulee kyläkaupan mainoslehti Ykköset, ja siinä on kaikenlaisia tarjouksia. Mitä nyt joskus olen silmäillyt, niin ne tarjoukset on ihan edullisia.

2

Vierailija
7/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen n. 10 vuotta sitten oli halpaa ja hyviä tarjouksia. Nykyään hyvät tarjoukset ovat harvassa ja kaupan vaatepuoli on aika nuupahtanut. Nuorille naisille siellä oli viimeksi ihan hirveitä teinirytkyjä. Jotain Fiorellaa taisi olla. Minun mielestäni nykyään siellä on enemmän samoja tuotteita myynnissä kuin ennenkin ja kaupan uudelleenjärjestämisen jälkeen (on varmaan tehty muutaman vuoden sisään) siitä on tullut sellainen oudon kirpputorimainen tai kuten yksi suuri halli.

Ihan OK kauppa edelleenkin, mutta suurin hohto on kadonnut ja ei ole enää entisensä. Ei siellä kyllä enää ole asiakkaitakaan yhtä paljon kuin vuosia sitten.

Vierailija
8/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minkä alennuksissa voittaa, bensakuluissa häviää. Onhan se vaihtelua piipahtaa siellä kerran kaks vuodessa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän