Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei anna rahaa

Vierailija
09.03.2014 |

Olemme molemmat töissä, ha meillä on isot lapset. Vanhimmat jo päälle 20 vee. Olenko jotenkin väärässä, kun minun mielestäni miehen pitäisi antaa rahaa myös minulle, kun omat tuloni eivät riitä kaikkeen. Maksan itse autoni huollot ja pensatkin. Ostan perheelle ruokaa aina; siihen menee noin 2000 euroa kuukaudessa. Ja annan isommille lapsille rahaa kullekin 500 eur kuukaudessa. Mies on joskus sanonut, että hän makseleekin kaiken muun, mikä ei kyllä pidä paikkaansa. Maksan itse omat ratsastustunnitkin ja harrastukseni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
2/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpa kurjaa :( Symppaisin sua jos tässä ois symppis nappi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikisi lyöt? Otapa tosissasi ja uusiksi.

Vierailija
4/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä mitään rahaa tarvitse!

Vierailija
5/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkoille en pysty menemään, kun tili on aina alle tuhannen euron tilipäivän lähestyessä. Joskus olen käynyt etelässä ja Turkissa.

Vierailija
6/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 10:22"]

Olemme molemmat töissä, ha meillä on isot lapset. Vanhimmat jo päälle 20 vee. Olenko jotenkin väärässä, kun minun mielestäni miehen pitäisi antaa rahaa myös minulle, kun omat tuloni eivät riitä kaikkeen. Maksan itse autoni huollot ja pensatkin. Ostan perheelle ruokaa aina; siihen menee noin 2000 euroa kuukaudessa. Ja annan isommille lapsille rahaa kullekin 500 eur kuukaudessa. Mies on joskus sanonut, että hän makseleekin kaiken muun, mikä ei kyllä pidä paikkaansa. Maksan itse omat ratsastustunnitkin ja harrastukseni.

[/quote]

Joo kyllä vaikeelta kuulostaa sun tilanne. Puhelinta vaan käteen ja soittamaan oman kunnan sosiaalitoimistoon. Saat varmasti muutaman tonnin ns. tarveharkintaista sosiaalitukea. Rohkeasti vaan apua hakemaan!

Vierailija
7/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton! Kyllä sinun pitäisi olla paljon itsekkäämpi, eikä maksaa omien autokulujesi lisäksi v vielä 2000€/kk ruuasta ja vielä täysi-ikäisille (useammille) 500 €/kk.

Sarkasmia, tiedoksi teille jotka piditte tätä sunnuntaiaamun ratoksi kirjoitettuna provona.