Miten naiselle voi ehdottaa seksiä kuitenkin kohteliaasti ja naista kiihottaen ?
Ehdotatteko naiset koskaan puolitutuille suoraa seksiä? Miten ehdotatte petipuuhia esimerkiksi baarissa kun olette tutustuneet kiinnostavaan naiseen/mieheen kun mielessä pyörii seksi? Onko se sillä "meille vai teille " - taktiikalla vai miten ? kuinka usein saatte pakit ?
Kommentit (19)
Jos en olisi vakisuhteessa aloittaisin lähestymisen näin. Yleisellä paikalla,junassa,linja-autossa, baarissa. Tyyliin mihinpäin matka tai voinko tulla lähemmäksi juttelemaan, kehua hänen vaatetustaan, mitä teet työksesi. Pääasia että saa hanan auki, sitten voisi kysyä junassa tai baarissa otatko jotakin juotavaa.
Uskoisin että siitä se runko kehkeytyisi, ja alkaisitte vaihtaa kuulumisia ja olisi kiinnostunut siitä mitä harrastaa tai tekee. Kertoisin itsestäni ja siitä missä asun, kysyisin myös missä hän asuu ja onko perhettä. Jollei ole niin voisi muuttaa keskustelun toiselle tasolle, intiimeihin asioihin että voitaisiinko tavata uudelleen, jos vastaus olisi myönteinen, niin siitä olisi hyvä jatkaa, voisi kävellä hänen kanssaan ja jossakin vaiheessa kysyisin voitaisiinko mahdollisesti harrastaa seksiä. Siinä voi tulla vastaus, kyllä tuota olen odottanutkin, usein jos kemiat synkkaa niin kyllä se useimmiten seksiin johtaa, ehkä vielä pidemmällekkin. Tosin nuoruudessani kapakassa juteltiin yhden naisen kanssa ja kysyin kiinnostaisiko seksi, heti tärppäs. Sitten taas kerran kysyin yhdeltä naiselta kiinnostaisiko seksi, tuli korville että läsähti. Siis ehdottaisin sinulle kumpaakin, sinähähän sen päätät. M50+.
Hei N30, miten sinua voi luulla mieheksi? / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Kait mä kirjoitan niin epänaisellisesti. :)
Ja mun suhtautuminen seksiin on ehkä mutkattomampaa kuin usein naisilla odotetaan olevan, joten on sinällään ihan ymmärrettävää, että netissä luullaan mieheksi. Tavallaan. :)
N30
Niin..eihän nainen nyt herrannimessä voi ehdottaa seksiä, ei ei ei ;))))
sehän oisi täysin moraalitonta
Herra40+
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 11:04"]
[/quote]
Ja mun suhtautuminen seksiin on ehkä mutkattomampaa kuin usein naisilla odotetaan olevan, joten on sinällään ihan ymmärrettävää, että netissä luullaan mieheksi. Tavallaan. :)
N30
[/quote]Minusta tapasi livenä vihjailla ja odottaa mieheltä sitä varsinaista aloitetta seksiin on kyllästymiseenkin asti 100% naismaista. Ehkä netissä sitten teet niitä mutkattomampia, eli "miesmäisempiä" aloitteita.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 11:04"]
[/quote]
N30
[/quote]Minusta tapasi livenä vihjailla ja odottaa mieheltä sitä varsinaista aloitetta seksiin on kyllästymiseenkin asti 100% naismaista. Ehkä netissä sitten teet niitä mutkattomampia, eli "miesmäisempiä" aloitteita.
[/quote]
Kuten kirjoitinkin siinä ensimmäisessä viestissäni, netissä olen etsinyt ihan suoraviivaisesti seksiseuraa. Se on ainakin naiselle helppoa ja vaivatonta, mutta joka ikinen kerta on tullut vastaan yksi tai useampi mies, joka ei ole uskonut minun olevan nainen tai on luullut, etten ole tosissani hakuni kanssa.
Baariin taas en ole vielä kertaakaan elämässäni lähtenyt etsimään seksiseuraa, mutta joskus sitä on tarttunut mukaan. Silloin en ikinä ole ollut aloitteentekijänä, vaan mies on aina lähestynyt ensin minua, jonka jälkeen keskustelun aikana olen "antanut ymmärtää" ja lopulta mies on tavalla tai toisella ehdottanut siirtymistä privaatimpaan lokaatioon.
Mutta olet kyllä oikeassa. Baarikäyttäytymiseni on varsin naismaista omasta mielestänikin. On vaikea kuvitella miestä käyttäytymään samalla tavalla. :)
N30
Myönnän sen, että olet vähän epätyypillinen (mielestäni ihan hyvällä tavalla), kun silti netissä uskallat ehdottaa suorempaankin. Ja olet ihan oikeassa siinä, että naiselle netissä seksiseuran etsiminen on vaivatonta. Olen vähän kateellinen, kun tiedän naisten saavan paljon viestejä, kun vain ilmoittaa etsivänsä seksiseuraa.
Olen miehenä etsinyt naisista seksiseuraa ja se on erittäin vaikeaa. Ei se sen helpompaa mielestäni ole miehenä kuin livenäkään. Ehkä vaikeampaa jopa, vaikka osaisi kirjoittaa ja olisi ihan hyvä ulkonäkö joka korostuu netissä (kukapa sitä kuvaa ei haluaisi pian nähdä). Tässä on kysynnän ja tarjonnan laki miesten ongelmana ja naisten etuna.
M82
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 11:49"]
Olen miehenä etsinyt naisista seksiseuraa ja se on erittäin vaikeaa. Ei se sen helpompaa mielestäni ole miehenä kuin livenäkään. Ehkä vaikeampaa jopa, vaikka osaisi kirjoittaa ja olisi ihan hyvä ulkonäkö joka korostuu netissä (kukapa sitä kuvaa ei haluaisi pian nähdä). Tässä on kysynnän ja tarjonnan laki miesten ongelmana ja naisten etuna.
M82
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 11:49"]
M82
[/quote]
Joo, miesten ja naisten tilanne etenkin netissä on kyllä hyvin erilainen. Ehkä tästäkin saisi keskustelun aikaan? Että mikä (yleensä) vetoaa netissä ja mikä taas ei toimi ollenkaan.
N30
Suoraan sanottuna, en halua kertoa tarkemmin kokemuksiani siitä minkälainen lähestyminen vetoaa naisiin hyvin netissä, koska suurin osa miehistä tuntuu olevan aika pihalla ja se sopii minulle. Laiskat massapostittajat ja peniskuvia ottavat tyypit helpottavat naisiin tutustumistani suuresti, ja olen siitä heille hiljaa kiitollinen.
Ei sillä, että naisen kiinnostuneeksi saaminen netissäkään mikään taikatemppu olisi. Eivätkä kaikki naiset pidä samanlaisista miehistä tai lähestymistavoista tietenkään. Se on jo taito sinänsä, että osaa tehdä hyvän arvauksen niukkojen tietojen perusteella, ja vetää oikeista naruista niiden perusteella. Jotain on tehtävä erottuakseen massasta, se on selvä, sillä naiset saavat helposti satojakin vastauksia.
Livenä ei sentään ole satoja miehiä tavoittelemassa yhtä naista samaan aikaan. Sen vuoksi livenä on tavallaan paljon helpompaa ja luonnollisempaa.
Tuli mieleeni, että kyllähän tässä naisille voisi vinkkejä antaa, mutta sille ei taida olla tarvetta? En oikeastaan tiedä tarkemmin mitä ongelmia naisilla on nettiseuran hakemisen kanssa, paitsi huonojen vastausten läpikahlaaminen. Tietysti osa parhaalta kuulostavista miehistä on feikkejä, ja sen vuoksi joko eivät tule tapaamiselle tai eivät ole ihan sitä mitä luvattiin. Se liittyy siihen, että miehet haluavat erottua massasta, osa valheellisestikin. Haluan itse olla rehellinen, koska totuus tulee kuitenkin ilmi ja molemmat vain päätyvät siinä tuhlaamaan aikaansa.
M82
sitten huono puoli nuissa nettiseurahakupalstoilla joissa kuvien kans ollaan niin tottakai sieltä aina löytyy joku parempivartaloinen ja sixpäckin omaava mies jolle ne naiset alkaa jutteleen minun sijaan. Itsekkin kyllä kovasti kohottamassa kuntoa päivittäin salilla käyden mutta tämä vaan on pirun pitkä prosessi ennen kuin yltää nuiden tasolle : d
Seksin saaminen on kyllä kivaa jos siinä onnistuu, mutta se on lopulta melko mekaanista puuhaa ja moni asia voi mennä pieleen etenkin jos kasaa isoja odotuksia. Kivempaa on se, että melkein saa, koska siinä menee pieleen vain toteutumisosa. Mutta on kieltämättä käynyt toisinaan niin, että nainen on kiusannut ja saanut mut kuumaksi ja antanutkin jonkin verran. Siinä on äärimmäisen vaikeaa pitää pää kylmänä. Ihastus ja kiima kehittyy nopeasti addiktioksi ja sitten tulee niitä sydänsuruja (siis ihminen luulee rakastuneensa maailman ihanimpaan olentoon, mikä tietenkin sillä hetkellä pitääkin paikkansa). Erityisesti fyysistä kosketusta ja toisen ihon tuoksun nuuhkimista kannattaa varoa, jos haluaa vältellä addiktiota. Siitä voi seurata parin vuoden piina, jos asiat eivät menekään toivotulla tavalla. Jos on hyvä oksitosiinin ja endorfiinin sietokyky niin ongelmarakastumisesta saattaa päästä ylitse lyhyellä vieroituskuurilla (itselläni ei onnistu vaan saatan tarvita jopa terapiaa alussa). En halua antaa sellaista kuvaa, että itselleni olisi helppoa lähestyä itseäni kovasti kiinnostavaa naissukupuolta. Päinvastoin, jännitän aina ja varon antamasta mitään vihjeitä kovin helposti. Mutta sitten aina joskus onnistun relaamaan ja heittämään jotain flirttiä eli siis sellaista vitsiä jonka voi käsittää seksistä puhumiseksi, esim. "olispa kivaa tulla luoksesi teelle jos vain kutsuisit" tai "harmi kun sua ei koskaan näe muualla ku täällä parkkipaikalla". Tällaisista kommenteista niiden kohteet pitävät, koska he niistä käsittävät, että pidän heistä, mikä myös on totta, koska en sano mitään tuollaista ellen tarkoita. Näillä kommenteilla olen saanut hymyjä, pientä punastumista ja vastaflirttiä, mutta olen saanut myös spontaanin strippausesityksen whatsappissa (siitä menikin pää ihan sekaisin vähäks aikaa). Seksiä on kuitenkin paljon vaikeampaa saada kuin pientä vastaflirttiä (ainakin minun). Mutta tosiasia (kohdallani) on, että seksiä voi seurata, jos onnistuu aloittamaan flirttien vaihdon. Sen jälkeen pitää vongata määrätietoisesti (tiedän että kuulostaa vähän hölmöltä) ja olla tarkkana jos vonkaamisen kohde torjuu. Silloin pitää heti lopettaa ja antaa toiselle enemmän tilaa. Mutta voi olla todella vaikeaa tulkita, milloin toinen oikeasti haluaa tilaa, jos hän on juuri äsken itse ollut kiimaisena kimpussa tai flirtannut todella voimaperäiseti riisuen vaatteitaan ja kosketellen itseään ja flirttinsä kohdetta. Siinäkin vaiheessa voi tulla pakit. Ja ne pitää vain hyväksyä, vaikka kivaa se ei todellaan ole. Väitetään myös että naiset vain testaavat miehiä vuoroin flirtillä ja vuoroin pakeilla. Itse en kuitenkaan ole koskaan koettanut ottaa selvää siitä, milloin minua on "vain" testattu. Mutta sitten loppuun vielä ammattilaisen vinkkejä (ei siis ole omani mutta pidän hyvinä neuvoina): 1. epätoivo pilaa kaiken; 2. on tehtävä toiselle kohteliaasti mutta päättäväisesti selväksi se miten haluttava hän on; 3. kannattaa pitää huolta omasta hyvinvoinnistaan ja kunnostaan sekä ulkonäöstään; 4. ei pidä harjoittaa vilppiä eikä esittää mitään rooleja jotka eivät istu omaan persoonaan. Sitten samat neuvot joita ammattidiplomaatit noudattavat: pysy totuudessa, ole kohtelias, lojaali, hienotunteinen, koeta ymmärtää toisen tilannetta ja ajatuksia, näe asiat positiivisessa valossa ja usko tulevaisuuden mahdollisuuksiin. En lupaa että näillä taidoilla milloinkaan onnistuisi, mutta eivät ne huonoja taitoja silti ole.
Vastaan vielä itse, että sixpäkki ei todellakaan ole olennainen asia eikä siihen kannata liikaa haaskata aikaa ellei sitten itse nimenomaan tykkää omasta sikspäkistään, mutta se on vähän narsistista. On tärkeintä olla sinut itsensä kanssa. Omasta hyvinvoinnista ja kunnosta huolehtiminen näkyy kyllä hyvänä ryhtinä, jäntevyytenä ja ketteryytenä. Hyvinvointi on sitä, että on terve, voi hyvin, on sinut itsensä kanssa ja luottaa elämään ja tulevaisuuteen. Hyvinvoinnin voi saavuttaa säännöllisellä liikunnalla, tasapainoisella ruokavaliolla, päihteiden välttämisellä, riittävällä unella ja erilaisilla sosiaalisilla harrastuksilla. Huonosti syönyt ja nukkunut ihminen joka ei liiku säännöllisesti muuttuu huonovointiseksi ja stressihormonin pitkittynyt kohonnut pitoisuus alkaa myös näkyä ulkomuodossa: iho ohenee, vatsalihavuus lisääntyy, hiukset lähtevät, lihaskunto laskee. Stressin välttäminen on hyvän elämän kulmakivi.
Minulla on toiminut useasti: Mennäänkö toteuttamaan seksifantasiasi....saat toivoa mitä ikinä haluat. Tuon kun heittää vähän vitsinä niin monet sanovat heti JOO, toiset sanovat miettivänsä asiaa ja haluavat lopulta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toiminut useasti: Mennäänkö toteuttamaan seksifantasiasi....saat toivoa mitä ikinä haluat. Tuon kun heittää vähän vitsinä niin monet sanovat heti JOO, toiset sanovat miettivänsä asiaa ja haluavat lopulta kuitenkin.
Toivottavasti osaat sitten toteuttaa ne. Mulle eräs mies lupasi äärimmäistä nautintoa... ja jälkeenpäin vielä odotti ylistystä. Mitäpä siihen sanoo? Antoi ihan mukiinmenevää seksiä, mutta ei sitä, mitä lupasi.
Mikä sitten mielestänne on se oikea ja hyvä tapa ehdottaa naiselle seksiä ja koska on se oikea aika koskea. Onko tavallaan oikeus kokeilla kepillä jäätä ja koskettaa ja suudella naista kun tämä istuu vierelle sohvalle vaikka baari-illan jälkeen. Tämä on se kriittinen hetki kun ei tiedä millä linjalla toinen on koska useat naiset ei näytä ulospäin ollenkaan että haluaa seksiä
En ole koskaan harrastanut yhden yön suhteita enkä lähtenyt baarista kenenkään mukaan. Luulisin, että nainen olisi ainakin teoriassa kiinnostunut seksistä, jos lähtee miehen mukaan? Jos juttu luistaa, voihan sitä ihan kysyä, mennäänkö sänkyyn. Tai sitten koskea, halata jos toinen tuntuu suostuvaiselta, suudella. MUTTA jos nainen sanoo ei niin se on ei! Se on erittäin tärkeää. Jos sanoisin ei, todellakin tarkoittaisin sitä.
Netissä olen kokenut saman kuin aiempi kirjoittaja; ei uskota, että nainen haluaisi vain ja yksinomaan hyvää seksiä ja paljon. On epäilty, etten ole oikeasti nainen, ja kysytty, olenko maksullinen.
P.s. vituilleenhan se panoseuran haku minulla sitten meni, kun menin rakastumaan. Mutta se on eri tarina. Ja aika onnellinen olen nyt.
N50+
Itse katselen naisen reaktioita illan mittaan ja sitten koitan suudella jossain vaiheessa. Olispa aloitteellisia naisia enemmän
Voin vastata vain omalta kohdaltani:
En ehdottele puolitutuille suoraan seksiä, mutta joillekin tutuille muutaman kerran sen jälkeen, kun ollaan juteltu seksistä jo ennenkin ja todettu, että mieltymykset natsaa melko hyvin.
En ole ikinä baarissa ehdotellut kenellekään tai lähestynyt ketään seksimielessä. Yleensä enemmän vihjailen itse keskustelun lomassa tai pienillä kosketuksilla ja annan miehen tehdä sen lopullisen aloitteen seksiin.
Netissä on tullut joskus harrastettua ihan suoraa seksiseuran etsimistä. Siinä on muodostunut ongelmaksi se, että monet luulevat seksiä ehdottavaa naista mieheksi tai vaihtoehtoisesti naiseksi, joka vain haluaa kiusata ja tekee kuitenkin oharit.
N30