Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

taas ilman pilluu jäin vtun naistenpäiväilta

Vierailija
09.03.2014 |

jlauta ostin kukat emännälle, nukutin muksut. istu koneel ja kohta mentiin petii. olin pessy paikat kun epäilin että helpottaa mua kuuttisten aikaa. oli toissailtana munan kimpus mutten antanu tehdä paljonkaa. no nyt sano että älä luulekaa. sit alko mykkäkoulu läksin pois hieromatta olin luvanut. tiedän et jos hieron enste se nukkuuu eikä jaksa mitään. prk tekis mies suudella jonku naisen pilluu ja vaikka mitä ja olla hänen kainalossa. näin joka toinen kerta vähintää kun ei löydy mitään säveltä enää kohta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:22"]

jlauta ostin kukat emännälle, nukutin muksut. istu koneel ja kohta mentiin petii. olin pessy paikat kun epäilin että helpottaa mua kuuttisten aikaa. oli toissailtana munan kimpus mutten antanu tehdä paljonkaa. no nyt sano että älä luulekaa. sit alko mykkäkoulu läksin pois hieromatta olin luvanut. tiedän et jos hieron enste se nukkuuu eikä jaksa mitään. prk tekis mies suudella jonku naisen pilluu ja vaikka mitä ja olla hänen kainalossa. näin joka toinen kerta vähintää kun ei löydy mitään säveltä enää kohta.

[/quote]

eiku nettiin ...vaikka nukuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla