Helsingin Sanomien asiakaskunta on niin sekaisin
Luetuimpina "uutisina" on tusinapsykiatrien masennusvinkit ja uniharjoitteet.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Voi ap. Miksi vaivaat päätäsi sillä mitä ihmiset lukevat. Helsingin Sanomat on monipuolinen laatulehti. Lueppa tarkemmin, niin huomaat, miten tietosi ja sivistyksesi nousevat.
Missä sinun sivistys on? ”Lueppa”, ei ole tiedot ja sivistys Hesaria lukemalla noussut.
Ei paljon auta elämäntapaohjeet, jos virheet on jo tehty.
Pikkuisten teinitoimettilijoiden mielipidelehtinen.
Hesari on kuitenkin ainoa joka saa huumediilerit kiinni. Aarniota ei oltaisi koskaan saatu kiinni ilman nerokasta hesaria.
Hesari puuttuu myös epäkohtiin maassamme.
Paljasti miten kovasti työvoimaa haluttiin koronakesällä ja keväällä maatiloille.
Kelpasiko kotimainen työvoima...
Hesari on tässä maassa ainoa taho joka tekee jotain. Kaikki muut öyhöttää tai pyörittelee käsissään papereita ja näyttää turhantärkeiltä.
Meidän lapset rakastaa nuorten hesaria!!!
Mukava nähdä että välillä lukevat omatoimisesti jotain. Kun yleensä pitää ottaa älypuhelin pois kädestä ja tuoda kirjaa tilalle. Niin nyt on 11v aina odottelemassa keskiviikkona lehteä.
Kiitos siitä!
Kieltämättä Hesarissa on paljon näitä elämäntapaohje, kriisi- ja syväanalyysijuttuja. Ja sitä, että mitä omituisempaa musiikkia joku artisti onnistuu julkaisemaan, sitä innostuneemman vastaanoton se saa Hesarin toimituksen silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Viherhippien puoluelehti.
Tämä muakin ihmetyttää, Hesari alkaa oikeasti olemaan vihervassarien jeesustelu lehti. Turhia mukatiedeartikkeleita ja syyllistely klikkausotsikoita.
Poikkeuksena ajoittain tutkivan journalismin irtiotot kuten juttu nepalilaisten ravintolamafiasta.
2Kymppisenä tilasin Hesaria. 3Kymppisenä olin jo sen verran viisastunut, että lasten lehteen enää haksahtanut.
Zincc
Vierailija kirjoitti:
Voi ap. Miksi vaivaat päätäsi sillä mitä ihmiset lukevat. Helsingin Sanomat on monipuolinen laatulehti. Lueppa tarkemmin, niin huomaat, miten tietosi ja sivistyksesi nousevat.
Olipa uskomattoman turha kommentti
Uutispuoli on aivan täyttä propagandaa ja mielipidekirjoittelua, mutta tiede- ja kulttuuriosiot toisinaan ihan mielenkiintoisia. Eli onko tuo nyt niin hehkutuksen väärtti? En maksaisi tuosta mitään, mutta eipä jaksa suuremmin raivotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viherhippien puoluelehti.
Tämä muakin ihmetyttää, Hesari alkaa oikeasti olemaan vihervassarien jeesustelu lehti. Turhia mukatiedeartikkeleita ja syyllistely klikkausotsikoita.
Poikkeuksena ajoittain tutkivan journalismin irtiotot kuten juttu nepalilaisten ravintolamafiasta.
Tuo hehkuttamasi nepalilaisjuttu on pilannut mahdollisuudet rehdeiltäkin nepalilaisilta ravintoloitsijoilta.
En ottaisi välttämättä Hesarin "Luetuimmat"-listaa ihan annettuna. Tietyt varmasti klikkejä keräävät mutta toimittajakunnalle mahdollisesti epämukavat aiheet loistavat usein poissaolollaan. Lisäksi "luetuimmissa" on yleensä useita timanttiartikkeleita, vaikka niissä mahdollinen lukijakunta on pienempi.
Suurin osa Hesarin jutuista koskee aihetta: "Suomalaiset on tällaisia, ulkomaalaiset tällaisia". Lehti julistautuu olevansa lähellä totuutta, mutta syyllistyy itse niihin kaikkein lapsellisimpiin yleistyksiin. Hesari pitää itse yllä juuri sitä samaa narratiivia, jota kohtaan muka taistelee.
Älkää pilatko lastenne vapaa-ajattelua tillaamalla heille jotain lastenhesaria!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Hesarin jutuista koskee aihetta: "Suomalaiset on tällaisia, ulkomaalaiset tällaisia". Lehti julistautuu olevansa lähellä totuutta, mutta syyllistyy itse niihin kaikkein lapsellisimpiin yleistyksiin. Hesari pitää itse yllä juuri sitä samaa narratiivia, jota kohtaan muka taistelee.
Tämä! "Hesari pitää itse yllä juuri sitä samaa narratiivia, jota kohtaan muka taistelee."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! "Hesari pitää itse yllä juuri sitä samaa narratiivia, jota kohtaan muka taistelee."
Meillä koko kadulle tilataan lastenhesaria. Ja myös kouluihin tulee.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisten teinitoimettilijoiden mielipidelehtinen.
Vähättely on yksi manipulointi keino. Mutta se ei mene tässä, eikä hallituksen vähättelyssä läpi. Jokainen lehti on johonkin kallellaan, mutta sen voi ottaa huomioon lukiessa. Kuitenkaan Suomen suurimmat asiat, tässä sanomalehti ei vähättelyllä pienene.
Itse luin sen ymmärtääkseni persujen mielenmaisemaa.