Rakastuin hankalaan naiseen, kysyttävää?
Olen rakastunut äärimmäisen hankalaan maailman ihanimpaan ja sekopäisimpään naiseen. Välilllämme on kuitenkin noin miljoona estettä miksemme voi, ainakaan nyt, pariutua.
Kuvittelen että hän (sinä) jostain syystä sattuu katsomaan keskellä yötä vauva.fi keskustelualuetta ja kommentoi tänne jotain. Tämä on äärimmäisen kaukaa haettu skenaario, mutta kun ei minulla ole juuri nyt muutakaan tekemistä.
Kysyttävää? ;)
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:27"]
Kuinka monta kertaa vuorokaudessa käyt paskalla?
[/quote]
0-1 kertaa yleensä.
Mikä teidän skenaariossa voi olla yhtään sen hankalampaa kuin muidenkaan?
Se, rakkaus ja pariutuminen ON vaikeeta, mutta siinäpä se evoluutio menee eteenpäin. Joten anna mennä vaan täysillä! Tää on vain elämää..
Onko se nainen hankala siksi, että sä et vaan kiinnosta sitä. Mulla just tossa roikkuu äijä, joka ottaa uudestaan ja uudestaan yhteyttä, vaikka olen sanonut ettei ole aikaa eikä kiinnosta juuri häntä nähdä.
Kumpi niitä esteitä aiheuttaa enemmän? Oletko itsekin sekopäinen ja hankala?
Ainakin kovasti tykkäät liioitella (äärimmäisen hankala, maailman ihanin, miljoona estettä).
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:28"]
Mikä teidän skenaariossa voi olla yhtään sen hankalampaa kuin muidenkaan?
Se, rakkaus ja pariutuminen ON vaikeeta, mutta siinäpä se evoluutio menee eteenpäin. Joten anna mennä vaan täysillä! Tää on vain elämää..
[/quote]
Hankalaa siitä tekee se että olemme valmiiksi naimisissa, mutta emme keskenämme.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:31"]
Onko se nainen hankala siksi, että sä et vaan kiinnosta sitä. Mulla just tossa roikkuu äijä, joka ottaa uudestaan ja uudestaan yhteyttä, vaikka olen sanonut ettei ole aikaa eikä kiinnosta juuri häntä nähdä.
[/quote]
Olen aika varma ettei tästä ole meidän jutussa kyse.
Ainakin kovasti tykkäät liioitella (äärimmäisen hankala, maailman ihanin, miljoona estettä).
[/quote]
Kumpikin, vastaus yllä. Olen kyllä sekopäinen ja äärimmäisen hankala. En liioittele, vähättelen ennemminkin. :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:32"]
Oletko mies vai nainen?
[/quote]
Mies.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:33"]
[/quote]
Kumpikin, vastaus yllä. Olen kyllä sekopäinen ja äärimmäisen hankala. En liioittele, vähättelen ennemminkin. :)
[/quote]
Onko sulla add/adhd?
Naimisissa ja rakastunut toiseen naiseen. No ap, sua kiehtoo tuossa tilanteessa myös jännitys ja saavuttamattomuus. Mutta jos päätyisit suhteeseen ihastuksesi kanssa, niin sekin muuttuisi ajan mittaan pitkästyttäväksi. Pian olisit taas äärimmäisyyksissä äärimmäisten tunteitesi kanssa jotain uutta naista kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:33"]
[/quote]
[/quote]
Onko sulla add/adhd?
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:37"]
Naimisissa ja rakastunut toiseen naiseen. No ap, sua kiehtoo tuossa tilanteessa myös jännitys ja saavuttamattomuus. Mutta jos päätyisit suhteeseen ihastuksesi kanssa, niin sekin muuttuisi ajan mittaan pitkästyttäväksi. Pian olisit taas äärimmäisyyksissä äärimmäisten tunteitesi kanssa jotain uutta naista kohtaan.
[/quote]
Tämä on tietysti mahdollista, vaikka nyt ei vaan tunnu siltä. Mutta: suhde on mahdollinen, ongelma on suhteen aloittaminen ilman että syyttömät osapuolet kärsivät.
Miksi luulet, että tää nainen olisi tähän aikaan täällä
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:50"]
Miksi luulet, että tää nainen olisi tähän aikaan täällä
[/quote]
Aika yhtenevä vapaa-ajan käyttö. Joskin en todellakaan usko että kyseinen nainen roikkuisi täällä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 03:06"]
Onko niitä muunkinlaisia
[/quote]
Hyvä pointti... mutta tämä hyvällä tavalla hankala.
Miehet ei käytä sanaa "äärimmäisen", ainakaan kahta kertaa lyhyessä tekstissä. Liioittelu on naisten käyttämä tehokeino. Huono provo.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 06:21"]Miehet ei käytä sanaa "äärimmäisen", ainakaan kahta kertaa lyhyessä tekstissä. Liioittelu on naisten käyttämä tehokeino. Huono provo.
[/quote]
Älkää naiset päätelkö sukupuolta tekstin perusteella. Täällä on paljon erilaisia miehiä, joilla jokaisella omanlaisensa tapa kirjoittaa. Kaikki miehet eivät ole niitä samanlaisia yksinkertaisia amisjuntteja, joita teillä kotona on.
Kuinka monta kertaa vuorokaudessa käyt paskalla?