Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän liiton jälkeen, miltä tuntuu uudessa suhteessa?

Vierailija
08.03.2014 |

Jos olet eronnut ja aloittanut suhteen uuden ihmisen kanssa, miltä seksi on tuntunut verrattuna aiempaan suhteeseen? Onko ollut ikävä sitä tuttua ja turvallista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tilanne.edellinen suhde kesti 20 vuotta ja nyt uuden kanssa 1,5 vuotta ja nyt tiedän mitä täydellinen seksi on kun on kumppani jota oikeasti rakastaa ja johon luottaa ja hän on turvallinen. Seksi on taivaallista, emme kiirehtineet seksillä,tutustuimme ensin ja sit se vaan lähti. Ensitapaamisesta noin 3kk. Mutta kyllä kannatti odottaa. Seksi on nyt mahtavaa,olen saanut monet orgasmit niin yhdynnässä kuin suuseksissäkin. ex ei koskaan saanut annettua minulle täyttä nautintoa, oma hyväolo oli vain pääasia. Mutta nyt ......olen todella tyytyväinen. Sekstailumme voi kestää todella kauan,puhutaan tunneista ja monta kertaa päivässä.

Vierailija
2/5 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaan edellistä. Toi voisi olla mun kirjoittama, muutama vuosi molempiin vaan lisää;). Elämä voi siis 53v antaa vielä paljon. Kiitos sille, jolle se kuuluu!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ikävä sitä avioseksiä. 

Aluksi jännitti kun oli vastassa uusi, alaston vartalo ja oma jo elämää nähnyt nahka. Ex piti aina huolen että saan orgasmin, mutta muuten hänellä oli aika itsekäs tapa harrastaa seksiä. Nykyinen mies on hellä, alussa suorastaan ihmettelin sitä tunnetta kun tuntui, että mies kunnioitti minua. Tai arvosti. Vaikea löytää oikeaa sanaa siihen tunteeseen, mutta oli joka tapauksessa arvostettu olo, ex mm. sylki päälleni, läiski rintojani jne. Alun ihmetyksen jälkeen olen ymmärtänyt miten paska seksielämä oli loppujen lopuksi exän kanssa, mutta eihän sitä silloin huomannut kun ei ollut mitään mihin verrata.

Olen todella tyytyväinen seksiin nykyisen mieheni kanssa, en haluaisi häntä pois vaihtaa.

Vierailija
4/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompaan edellisiä. Minullakin takanani 20 v avioliitto, johon olin ihan tyytyväinen. Kun ei muusta tiennyt. Nykyinen miesystäväni huomioi minut tavalla, jollaista en ole enne kokenut. Avioliittoni antaminen-saaminen - suhde oli 70/30 miehen hyväksi. Nyt olemme tasoissa. 

Vierailija
5/5 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin 15vuotta suhdetta takana ja nyt uutta suhdetta reilu vuosi ja seksi on ihanaa... alkuun se oli hieman noloa ja hakemista mutta nyt kun ollaan vuosi oltu yhdessä niin se sujuu luonnollisesti ja paljon laadukkaampaa kuin ennen vaikkei entisessä miehessäkään mitään vikaa ollut... vaihdoin kuitenkin naiseen ja salamaniskusta tajusin ettei kukaan mies voi tehdä mitään tällaista mulle ikinä... enkä edes halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi