Oletko ottanut koskaan krapularyyppyä?
Kommentit (15)
Joskus, aika harvoin tosin. Itsekseni en koskaan ota, eli se vaatii sen kaverin seuraksi, tosin silloin se yleensä johtaa kyllä uuteen känniinkin.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 16:29"]Joskus nuorena festareilla.
[/quote]
Sama. Siitähän se sitten taas lähti päivä käyntiin.
Ei enää mulle, kiitos.
Aina otan jos minulla krapula on. Miksi ihmeessä sitä oloa kärsiä, kun sen saa pois helposti ottamalla krapularyypyn tai muutaman. Tokihan se ällöttää kun sitä ensimmäistä ottaa, mutta kun tietää että helpottaa oloa niin sen saa alas ja pian kamala olo vaihtuu raukeaan väsymykseen, ja voi jatkaa krapulan nukkumista pois. Minulle siis tulee krapularyypystä tai parista voimakas unetuss, ja jatkan sitten vaan nukkumista - ilman ryyppyä en voisi nukkua kamalan olon takia.
Ja en ole mikään alkkis kyllä vaikka krapularyyppyjä harrastankin, pari kertaa vuodessa vaan tulee juotua niin että krapulaa tulee.
Jos meinaa toisen päivän ottaa, niin pakko aloittaa heti aamu kuoharilla
En ole ikinä ottanut kyllä. Nytkin olen kauheassa krapulassa, ajatuskin alkoholista tuntuu aika karsealta... Mutta tiedäpä tuosta, miten hyvin se auttaisi.
Sellaset ainakin 1000 kertaa. Valehtelematta. Joskus krapularyyppyihin on mennyt sitten 1-2 viikkoa putkeen. Ei, en ole alkoholisti. *Sarkasmia* :) Hyvää kevättä kaikille!
Viiminen asia mitä krapulassa tekee mieli on alkoholi, joten en ole ottanut. Yäh, ajatuskin puistattaa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 16:12"]
Viiminen asia mitä krapulassa tekee mieli on alkoholi, joten en ole ottanut. Yäh, ajatuskin puistattaa.
[/quote]
Sama!
Kerran yritin, ei kannattanut. Krapulassa pelkkä alkoholin muisteleminen tuo oksennuksen ylös. Onneksi, niin ei ole pelkoa siitä, että alkaisi joka päivä ostamaan korjaussarjaa.
Sama täälläkin, mutta kerran olen ottanut. Oltiin Tallinnassa työporukalla ja aamulla työkaverin kehotuksesta otin huikan minttuviinaa. Kyllä se auttoi olon tasaantumiseen, mutta en ole ennen enkä jälkeen tuon ottanut. Kärsinyt vaan iän myötä pahenevaa ja harvenevaa darraa.
Yhden kerran. Mutta ei saa ottaa kuin huikan.
Olen joskus nuorena ja se tosiaan auttoi.
Olen, nuorena, nyt oon 27v, eikä kroppa kestä kuin 2 siideriä.