Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä VIHAAN yli kaiken kutittamista!!!!

Vierailija
08.03.2014 |

Miksi vitussa joillakin ihmisillä on pakkomielle hipaista kianaloita jos nostat kädet ylös. Pahin esimerkki on mies. Jos vaikka makoilen sohvalla, niin sen äijän on pakko tulla koskemaan. Olen aika helvetin kyllästynyt jankuttamaan, mutta ei vaan mene jakeluun.

Miks aina miesten pitää kutittaa?! Mä VIHAAN sitä! Jos täällä on sellaisia, niin VASTATKAA hyvän tähden että MIKSI.

Mulla on lapsia, jotka PYYTÄÄ kutitusta. Ne tykkää siitä, kun hiplataan varpaita ja hierotaan. Mutta on ihan järkkyä jos mua kutitetaan, en pääse pois, ahdistun, ja on pakko vaan nauraa, vaikka sitä vihaa.

Tekis mieli ottaa ero tosta ukosta, ja vaikka tää tuntuu naurettavan pieneltä syyltä, se piinaa mua.

Ottakaa kantaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitti olla tuollainen tosikko.

Vierailija
2/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda sille?

-Mies 28v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:36"]Huuda sille?

-Mies 28v-

[/quote]

No arvaapa olenko huutanut.

Ap

Vierailija
4/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi

Vierailija
5/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olen samanlainen kuin sinä ap :( Kutian erittäin herkästi, ja sattumoisin myös inhoan sitä.

Jäi traumajäljet lapsuudesta, kun vanhemmat sisarukset kutittivat kyyneliin. Mummo tapasi kertoilla kaikkia kaiheita juttuja, esim. joku oli sidottu puuhun/tikapuihin/verhotankoon ja kutitettu kuoliaaksi.

Vieläkin kavahdan pientäkin yllättävää kosketusta. Lääkärinkäynnit ovat yhtä piinaa, ja koen ahdistusta tilanteissa, jossa kädet tulee nostaa ylös. Kärsin tästä todella, ja ymmärrän tuntemuksesi ap.

Kutittaminen on kidutusta.

Vierailija
6/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:39"]Kasva aikuiseksi

[/quote]

Jos jollakin on vakavia traumoja lapsuudesta, menisitkö livenäkin kehottamaan heitä kasvamaan? Et varmaan uskaltaisi? On raukkamaista tulla sitten sönköttämään netissä.

Annanpa sinulle ohjeen: kasva aikuiseksi.

PS. En siis ole ap tai 6.

Vierailija
7/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidänlaisenne olisi mahtavaa sitoa sänkyyn pelkät alusvaatteet päällä ja kutittaa pitkään ja kiduttavasti... Ketkä muut haluavat kokeilla? ;)

t. Mies

Vierailija
8/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täysin sama juttu. Mä saan ihan järkyttävät raivarit jos mies kutittaa. Olen sanonut sille sen sata kertaa, että vedä vaikka turpaan, mut älä jumalauta kutita. Kyljet ja kainalot on melkein jättänyt rauhaan, mut on keksinyt että kun painaa nivusesta niin saan sätkyn. Eikä se pöljä tajua sitä helvetillistä vitutusta mikä siitä syntyy koska kuitenkin päästän suustani jotain naurunsekaista. Siitä tulee oikeasti kamala olo.

Vierailija
9/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:45"]Teidänlaisenne olisi mahtavaa sitoa sänkyyn pelkät alusvaatteet päällä ja kutittaa pitkään ja kiduttavasti... Ketkä muut haluavat kokeilla? ;)

t. Mies

[/quote]

Mäkin voisin tulla härnäämään näitä tosikoita vaikka olenkin nainen... Oikeasti ette te kutittamiseen kuole. Turha inistä traumoista. Kutittamisesta mitään traumoja saa.

Mä voisin tarjota teille siedätyshoitoa kutittamiseen. Olette selvästi kutitusterapian tarpeessa.

Vierailija
10/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutittaminen on kiduttamista. Jos ukko ei usko, sillä on joku empatiaongelma.

Vierailija
11/12 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:45"]Teidänlaisenne olisi mahtavaa sitoa sänkyyn pelkät alusvaatteet päällä ja kutittaa pitkään ja kiduttavasti... Ketkä muut haluavat kokeilla? ;)

t. Mies

[/quote]

Mäkin voisin tulla härnäämään näitä tosikoita vaikka olenkin nainen... Oikeasti ette te kutittamiseen kuole. Turha inistä traumoista. Kutittamisesta mitään traumoja saa.

Mä voisin tarjota teille siedätyshoitoa kutittamiseen. Olette selvästi kutitusterapian tarpeessa.

[/quote]

Meinasin tulla sanomaan että miehet ei ole mitään muuta kuin sadistisia paskoja jotka pitäis laittaa jonnekin keskitysleirille, mutta seuraksi näköjään sopii jokunen nainenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi