Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehen "flirttailu" facebookissa

Vierailija
07.03.2014 |

Siis esim. vanhojen (naispuolisten) koulukavereitten sivuille jotain 2-mielistä juttua heittää, tehnyt sitä jo kauan sitten ennenkin, monta kertaa. Satuin kerran näkemään sen s-postissa ihan, kun sen joku vanha nais-koulukaveri kyseli, että oliko liian rankkaa juttua kun poistit ketjun, että toivottavasti ei tullut hankaluuksia kotona (en muista ehdinkö nähdä itse keskustelua).

Nyt taas jotain sen saman tyypin seinällä, jostain niiden luokkakokouksesta kuvia, missä tää pullea muija istuu mieheni sylissä ja sitten jotain että olipa pehmeä istua ja jostain toisesta muijasta siihen kommentoitu jotain että hän tietä sen kanssa tms. (siis kirjoittelee samassa ketjussa) ja siis mies tätä tyhmää juttua siinä alunperin ei juurikaan häntä alunperin koskevassa ketjussa aloittanut (kyseessä alunperin valokuva, josta kommentoitiin muita siinä olevia ihmisä, ja mieheni on vaan "istuinalustana" tälle pullealle ent. koulukaverilleen).

Ja mieheni vielä lopettaa ketjun viittaillen jotenkin typerästi vitsinä johonkin muka stondikseen tms. ...

Muutenkin hän kauheasti kommentoi fb:ssä aina ja kaikkeen siis joillekin muille ihmisille.

Ihan sama - ihan jees, en halua olla sikäli mikään mustasukkainen jostain läpän heitosta.

Mutta kun hän muutoin kotona on just sellianen ärsyttävä masentunut murjottaja kiukuttelija lapsille huutaja. Sitten kännipäissään (tai muuten vaan jäädessään sohvalle nukkumaan?) kännykästään jaksaa facessa niiiiiin olla seuramiestä niin seuramiestä.

Esim nyt kun oli työmatkalla, on tod.näk. juonut ainakin melkeni joka ilta ainakin vähän jotain, lapset hoitanut  niin näin. No nyt kun olen kotona, painoi nukkumaan, kun varmaan ei viitsinyt juoda kun kärsinyt päänsärkyjä juomisesta tarpeeks ja jaksaa olla pari iltaa ilman.

Ärsyttää siis ylipäänsä hänen mairea esiintymisensä puhelimessa,naapureille, äidilleen, ja etenkin facebookissa... ja kotona on ihan toinen ihminen.

Itse en muista että olisin ikinä flirttailevasti tms. kirjoittanut facessa kellekään miespuoliselle tutulleni, niin että se voisi olla mitenkään siten tulkittavissa että flirttailisin tai edes "leikisti" säätäisin mitään muiden miesten kanssa.

Vai olenko vain vainoharhainen nipo ämmä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se myös kutsuu facessa itse kavereikseen vähän kaikkia... esim. jos kuuluu johonkin samaan ryhmään, joka jakaa samaa intressiä (vaikkei hän ikinä kirjoita ko. foorumille edes esim.), ottaa kavereikseen niitä tyyppejä vaikkei tunne niitä mitään muuta kautta kuin lukenut niiden juttuja joskus.

(Minä sen sijaan kirjoitankin sinne joskus, ja meillä saattaa olla yhteisiä tuttuja.)

Samoin esim. jos se on tuntenut joskus 20-25 v. pinnallisesti nuoruudessaan jonkun tyypin, ja nyt lukee että sillä on uusi miesystävä (esim. joku julkkis), niin se heti pyytää tän miesystävän kaverikseen (tietysti luonnollisesti se pinnallisesti 25-v.sitten tunnettu tyyppi ON jo kaverina).

Tai esim. jollain MUN vanhalla tutulla on uusi miesystävä - no mieheni heti pyytää TÄMÄNKIN kaverikseen.

Itse pyydän / otan lähinnä sellaisia jotka itse tunnen. JOskus hyväksynyt muutaman kutsun jos yhteisiä tuttua/harrastusta tms. samoja kuvioita vaikkei henk. koht. tunnetekaan, mutta en kyllä itse pyydä tällaisia.

No, samapa tuo - mutta edelleen ärsyttää tuo hänen "kotiminä-todellisuus" ja mitä muille esittää.

Ja koen kyllä osin jopa minua halveeraavaana sen, että jotain flirttityyppistä juttua heittää muille; ihan kuin olisin joku tosi yksinkertainen hönö.

Vierailija
2/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äryttäis kyl muakin. KOmmentoiko sun juttuja koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun jutuista ei saa mitään selvää.

Vierailija
4/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa juntti mies kyllä. Ehkä se nauttii siitä, kun on virtuaalimaailmassa sosiaalinen ja seuramies, jos ei normielämässä ole. Mullakin on tuollaisia tuttuja ja onhan se naurettavaa. Jospa vaan sanoisit sille miehelles, että miks et oo kotonakin noin mukava kuin mitä annat ymmärtää. Ja sano, että jos muut naiset kiinnostaa noin paljon, niin hanki joku toinen ja häivy mutta minua et nolaa tuollaisilla kirjoituksilla.

En tiedä, kannattaakohan minun vinkkejä noudattaa mutta niin minä tekisin. Ehkä se ei vaan tajua että sinua ärsyttää.

Vierailija
5/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hyväksyisi tollasta. Tulisi tosi paha mieli, jos mies flirttailisi muille fb:ssä.

Vierailija
6/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se kommentoi, ja facessa kirjottaa omalle seinälleen välillä jotain jopa ylettömiä "vaimo kulta" juttujaan (silloin kun saa niissä pönkitettyä itseään / että olisi "laatuvaimon" kanssa naimisissa, tai saa muuten heitettyä "hauskaa läppää"; lähinnä jos mä oon työmatkalla pidemmällä se linkittää paikkoja joissa oon itse laittanut käyneeni, ja laittaa jotain muka-hauskaa-legendaa että nyt lähti vaimo kulta viemään roskapussia ja hävis sinne ja tänne, tai että nyt se vaimo lähti, mutta ehkä se vielä tulee takaisin, että kaikki jonossa ovella odottavat misukat älkää vielä laittako anomusta... saattaa jotkut huonommin tuntevat fb-kaverit - joita hällä taatusti riittää - kuvitellakni että ollaan oikeesti erottu...

kerran kun olin pidemään naapurimaassa, oli se selittänyt kaupassa nähdessään yhdelle ääliö-vanhalle naapurille, joka jotenkni selvästi aikanaan vähän fanitti miestäni nuorena komeanan naapurin miehenä kun itsellään oli vanha ruma läski mies, ja tää ex-naapuri oli siis ihan käsittänyt tosissaan että me on erottu ja mä olen muuttanut ulkomaille... =P ja miehellähän ei ole tällasia juttuja tapana korjata...)

Mies ei siis nykyään edes ole mikään erityisen komea, jos ikinä olltukaan, mutta ei se mikään susirumakaan ole että kyllä sillä jossain könärin alakerrassa vientiä vielä olisi.

Niin ja joskus kaljapäissään tai muuten se on kommentoinut jo jotain niin tyhmää että oon joutunut poistaan sen juttuja; en nyt muista mitä. Joskus se jotain levotonta hienosti seksiin vihjaavaa voi heittää.

Esim. se voi murjottaa ihan täysiä mulel ja olla riita ja sulkeutua yläkertaan "nukkumaan". Silti voi facessa heittää jotain mun seinälle samaan aikaan  johonkin mun juttuun kommenttia, että uu baby mä voin kyllä hieroa sua hellästi tms.

ap

Vierailija
7/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne?

Vierailija
8/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:38"]

Sun jutuista ei saa mitään selvää.

[/quote]

No sorry - olen tällä hetkellä tosi väsynyt kun mm. töitä 2 vk putkeen raskaan työmatkan takia, ja lyhyitä yöunia. Tajuan itsekin että kirjoitan kuin vähä-älyinen.

ap

Vierailija
9/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:44"]

Janne?

[/quote]

joo ei oo - onko samanlaisia siis  muitakin?   

Vierailija
10/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni on jo tosi NOLOA, että jollain about 45-v. äijällä on kavereina (on pyytänyt varmaankin itse) omien työtuttujensa LAPSIA, siis jotain 2-kymppisiä neitokaisia. Hei haloo.

Osan näistä kai joskus tavannut ohimennen jossain kohtaa.... mutta SILTI.

Sama se olisi siis jos olisi niin kuin ihmisenä "consistent", mutta kun on kotona jotain ihan muuta; jotenkin häiritsevää ylipäänsä.

ap

Vierailija
11/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo, että tuo mies ei rakasta sinua ja on muutenkin lapsellinen, munaton vässykkä. Anna kenkää ja ota tosi mies tilalle. Tuohan pitää sinua ihan kynnysmattona. Eikö sinulla ole oman arvon tuntua kun annat kohdella sinua noin, eihän parisuhteessa noin käyttäydytä, eikä tuollaista tarvitse sietää.

Vierailija
12/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi v. mä oon ollut sen kanssa jo melkein 23 vuotta...

no nuorena olinkin kai vässykkä. Esim. kun olin tosi nuoren näköinen jotenkin aikanaa kun seurusteltiin, enkä sellainen bimbo-blondi-iso-tissi-kaunotar, kuin jotkut tyypit niissä porukoissa missä se sillloin nuorena hengaili, ja nähtiin joskus niitä tissi-blondeja ja muita kavereita joita se ei viikottain tavannut, se ei kehdannutkaan kulkea mun kanssa käsi kädessä. Ja häpesi kai kun en päässyt baariin aina.

ap

Vierailija
13/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

apn teksteistä ei saa sen vertaa selvää että voisi kommentoida. mutta itse olet miehesi hankkinut, ja sen kanssa lapsia. nämä luonteenpirteet tuli tietenkin ilmi eilen, eikä kuluneen 10 vuoden aikana kertaakaan?

Vierailija
14/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu sun ukkos on ihan urpo. Voi jumalauta, mistä tollasia miehiä sikiää tähän maailmaan? Miten jaksat tollasta?

Vierailija
15/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos hakee vähän piristystä ankeaan kotielämäänsä virtuaalimaailmasta. So what - nauti sinäkin elämästä!

Vierailija
16/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:44"]

Janne?

[/quote]

Minäkin tunnen juuri tällaisen Jannen. hakee jotain pönkitystä omalle olemiselleen ja itsetunnolleen tuollaisella käytöksellä.

Vierailija
17/29 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Janne, mutta en valitettavasti kuulu someen ollenkaan

T. Janne

Vierailija
18/29 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:58"]

Nimeni on Janne, mutta en valitettavasti kuulu someen ollenkaan

T. Janne

[/quote]No nyt kannattaisi liittyä :)

Vierailija
19/29 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin m*lkun miehen kanssa? Miksi täällä rutiset?

Vierailija
20/29 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera akka hanki elämä