Kuka muista a vielä Arkun? (pk-seutulaiset nyt ainakin)
Ja siis vanhan Arkun, ennen remppaamista ja nimen vaihtumista.
Kommentit (24)
Siis ravintola Arkadian? Fredalla? Oli siinä seiskytluvulta yhdeksänkymmentäluvulle.
Aikamoinen mesta. Tuli tsekattua pari kertaa. Eipä ole ikävä ollut :D
Juu.. Ravintola Arkadia. Noustiin rappusia pitkin 2. kerrokseen.
Onhan siellä tullut käytyä, enemmän kyllä tykkäsin ba:sta siinä lähellä. :)
Muistan!!! Ja vaahtobileet.. Huh. :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:12"]Onhan siellä tullut käytyä, enemmän kyllä tykkäsin ba:sta siinä lähellä. :)
[/quote]
Ba?
Kantapaikka -90 luvulla. Tais mulla olla kantiskorttikin sinne. Voi jeesus niitä aikoja.
Aika kamala muuten se tanssilattia. Peilit vai mitkä lie siellä nyt olikaan, joista näki aina, miten tanssi. Ja tosiaan se lihatiski :D Jotkut tanssi aina niitä pylväitä vasten, joita siellä tanssilattialla oli muutamat. Ja naiset kasasi (minä mukaan lukien) kaikki käsilaukut yhtee kasaan pylväiden juureen siihen lattialle.
Mulla oli naamavippi :D Pääsin aina jonon ohi ja ilmasiks ;)
Juu, joskus vuonna -96 tuli käytyä.
Herranjestas, siitähän on jo 18 vuotta aikaa!!
Siellä oltiin ysärin loppupuolella lähes joka viikonloppu parin vuoden ajan. Kaameita lärvejä vedettiin ja joratiin. Eipä tuota nyt kivaks kehua voinut, mutta tulipahan hilluttua :)
Muistan. Mutta mä kävin Natsalla ja Metropolissa.
Ja vanhan version Ale Pubista (vai miten se nyt kirjoitetaan...)?
Vanha Ale Pub oli ihan paras. Sokkelinen ja hämärä. Ja se ihana pieni tanssilattia ja sitten se korkeammalla ollut tanssilattia, jonne sitten uskaltautui pienessä hiprakassa vasta menemään.
Ensimmäinen paikka, mihin menin kun täytin 18 :D heti 3 min yli puolen yön la-su välisenä yönä, kun synttärit osui sunnuntaille. Oi niitä aikoja ;)
joo, ihan hirveeeee paikka