Miksi ihmeessä täytyy kuvata kaikki ruuat ja jakaa kuvat fb:ssä?
Vuoden sisällä tällainen tapa on lisääntynyt, mä en tajuu sitä pointtia.
Kommentit (17)
Mun mielestä ne ruokakuvat on tosi kivoja.
Jos et tykkää , älä katso , mua ainakin Ärsyttää tylsät fb kAverit , ketä ei päivitä yhtään mitään
Joo ja mua ärsyttää jengi joka valittaa MUIDEN päivityksistä.
ihan samaa huomiohakuisuutta, mitä asukuvat, treenikuvat yms. teinimäisyys
voi víttu poista kavereista sitten
Mä poistin just kaikki tylsät kaverit, ketkä ei kommentoi mitään , mitä teen niillä, jäi vaan ne kenen kaa tulee juteltua
Mitä siellä olisi lupa päivittää? Älkää olko niin kranttuja! Ruokakuvat on aitoa elämää. Teistä valittajista on tulossa juuri niitä valittavia keski-ikäisiä akkoja, joiksi ette koskaan aikoneet tulla....
Nam nam nakkikastiketta, tosi kuvauksellista.
Kunnon pihvi tai ensim oma tekemä kakku, heti 50 tykkäsi:) jaan reseptin ku tullaan kysymään
Niin mitähän sinne faceen saisi laittaa? Aina on joku, joka ei tykkää. Kaikkia ei voi miellyttää. Itse skippaan ohi ne jutut ja kuvat mitkä ei oo lähinnä mun sydäntä.
Palstalla olen oppinut näitä mitä ei voi laittaa:
- Ei saa hehkuttaa onneaan, rakkauttaan. puolisoaan ja parisuhdettaan
- Ei saa laittaa kuvia kodista, matkoista, perheestä.
- Ei saa päivittää milloin lapsi oppinut sitä tätä ja tota
- Ei saa päivittää milloin oppinut konttaamaan, kävelemään, eka hymy, eka hammas, toka hammas jne.
-Ei saa valittaa mistään.
Tuossa vain muutamia mainitakseni.
Hiljattain oltiin ristiäisissä, nuorempi sakki kuvasi innolla lihakeittolautasiaan, ruisleipäviipaletta ja murusia piti oikein asetella kuvaan... Ja feispuukkiin! Mummot pikkasen katsoi hitaasti...
No joo mä ymmärrän kyllä, että joskus ja jouluna kuvaa. Mutta että joka päivä. Ihan joka ateria..
ap
*tylsä keski-ikäinen*
Onhan se hyvä laittaa kuva talteen jos ei itse muista mitä söi. Sopii muistisairaille.
Totta tuokin =) Lisäks onhan se hyvä toisaalta kertoa, että on varaa kuitenkin syödä monta kertaa päivässä
Luultavasti yksinkertaisia nämä jotka ruokakuviaan päivittelevät. Haetaan edes jotain pientä huomiota, "katsokaa, nyt minä täällä syön! Huomatkaa minut tämän pienen hetken!" Ei jumalauta.
Mitä väliä sulle? Mäkin laitan, jos käyn jossain syömässä , niin kaveritkin lähtee kokeilee samoja safkoja, mitä vikaa siinä on? Pidän itse fb enemmän päiväkirjana