Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitokorvakorujen hoitaminen

Vierailija
07.03.2014 |

Hei!

Otin muutama päivä sitten korvareiät ja ottaisin mielelläni hoito ohjeita vastaan. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisään: Kävin liikkeessä ampumassa nämä korvanreiät. Olisiko pitänyt käydä lävistäjällä?

Vierailija
2/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin taas uuden sanan: hoitokorvakorut. 

Mulle ammuttiin myös (en siis ampunut itse). Pidin kädet puhtaina, pyörittelin koruja tuolloin tällöin, taputtelin haavadesillä ja pumpulilla aamuin illoin. Silloin oli kesä ja mätäkuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kummemmin tarvi hoitaa, suihkussa peset ja pyörittelet niitä jotteivat tartu kiinni. Desinfiointiaineita ei suositella, ne on liian tujuja ja vaan häiritsevät paranemista. Eri asia sitten jos ne todella tulehtuu. Mutta siis peset vedellä ja katsot ettei ne tartu kiinni. Annat rauhassa parantua sen 6 viikkoa, vasta sitten vaihdat koruja.

Vierailija
4/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ampuja ei antanut hoito-ohjeita???

Mun aikaan, niitä piti pyöritellä, puhtain sormin päivittäin, ja alkuun piti jotenkin kait desinfioida myös.

Vierailija
5/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitti kaikille :)

Vierailija
6/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin, että pese päivittän antibakteerisella saippualla ja sen jälkeen suihkupullolla suihkii suolavettä reilusti, että huuhtoutuu.

1 l tislattua vettä ja 1 rkl suolaa, ei jodipitoista.

Vierailija
7/7 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin eilen parhaan kaverin kanssa ottamassa reiät ja meille sanottiin että vedellä vaan ja pitää mennä aptekkiin ostaa jotain mönjää. Taise kaverin äiti osti koska se oli mukana sit ei viikkoon saa uida😢 ja viikon jälkeen pyöritellä. Meil on muuten samanlaiset nää korut siis mulla sillä bff.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi