Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelen miehen kanssa jolla on lapsi.

Vierailija
07.03.2014 |

Ja kysyisinkin nyt muilta samassa tilanteessa olevilta että kuinka paljon miehenne viettää kahdenkeskistä aikaa lapsensa kanssa? Ja missä te silloin olette?

Asumme siis miehen kanssa yhdessä ja lapsi on meillä joka toinen viikonloppu sekä joskus viikolla jos haluaa= tulee itse koulusta meille

Nyt lapsen äiti on ruvennut nurisemaan miehelle että hänen pitäisi viettää joka toinen viikonloppu kahdestaan poikansa kanssa ja itse "hoitaa" häntä (9.v) koska hänkin hoitaa yksinään pojan ja laittaa ruuat ja pesee pyykit jne.

Meillä taas minä teen ruuan koko perheelle ja hoidan kotiaskareet.

Mies käy pojan kanssa yhteisessä harrastuksessa joka viikonloppu (isä-poikajuttuja) sekä käyvät leffoissa/ostoksilla tms. kun lapsi on meillä mutta illat vietetään yhdessä. Minusta tuo exän pyyntö on liikaa vaadittu varsinkin kun poika tykkää olla meillä ja tullaan ihan hyvin toimeen eikä poika itse ole puhunut mitään tuollaisesta.

Mies on vähän miettiliäällä päällä, potee syyllisyyttä siitä että ei voi olla pojan kanssa joka päivä ja ei halua minuakaan kotoa pois ajaa.

Sanokaa nyt että meidän arki kuulostaa ihan normaalilta eikä minun tarvi joka viikonloppu lähteä evakkoon:)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lähteä sieltä mihinkään evakkoon :)

Vierailija
2/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen tytöt 11 ja 14 vee joka toinen vkl. Isompi menee jo paljon omia aikojaan, pienemmän kanssa pelailee joskus lautapelejä tai köy uimassa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehesi exällä on oikeus päättää miten teidän perheessä asiat järjestetään. Jos hän haluaa että miehesi viettää aikaa lapsen kanssa ilman sinua, niin tottahan sinä järjestät itsesi pois tieltä ettei hänelle tule paha mieli. HALLOO!!!! Toivottavasti olet provo.

Vierailija
4/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:38"]

Kyllä miehesi exällä on oikeus päättää miten teidän perheessä asiat järjestetään. Jos hän haluaa että miehesi viettää aikaa lapsen kanssa ilman sinua, niin tottahan sinä järjestät itsesi pois tieltä ettei hänelle tule paha mieli. HALLOO!!!! Toivottavasti olet provo.

[/quote]

Hienoa osaatsaat lukea, vielä kun vähän petraat niin opit ymmärtämään sisällön ja erottamaan kysymyksen mihin pyysin vastauksia! 

ap

Vierailija
5/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän viikonloput ovat ihan jees, mutta en sano, etteikö olisi ehkä ihan hyvä, että joskus olisivat enemmän kahdestaan...

Vierailija
6/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:45"]

Teidän viikonloput ovat ihan jees, mutta en sano, etteikö olisi ehkä ihan hyvä, että joskus olisivat enemmän kahdestaan...

[/quote]

Hyvinhän mies ja lapsi vaikuttavat viettävän aikaa kahdestaan. Kun vain lukee ap:n tekstin kunnolla niin se selviää :)

Vierailija
7/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te elätte tavallanne, jonka parhaaksi näette. Kellään ulkopuolisella ei lle oikeutta puuttua siihen.

Vierailija
8/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksi lapselle tossa vaiheessa lähettää sinua pois. Poika saa väärän viestin perheestänne johon hänkin kuuluu. Asia olisi toinen jos et asuisi lapsen isän kanssa.

Vierailija
9/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei pidä lähteä mihinkään omasta kodistasi. Mies ja poika voivat viettää kahdenkeskistä aikaa muuallakin niin halutessaan. 

Eksä on vain kateellinen, kun miehesi pääsee helpommalla, kun kotityöt jakaantuvat kahdelle.

Vierailija
10/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:45"]

[/quote]

Hyvinhän mies ja lapsi vaikuttavat viettävän aikaa kahdestaan. Kun vain lukee ap:n tekstin kunnolla niin se selviää :)

[/quote]

Juu, juu, tarkoitin vaan, ettei varmaan olisi hassumpaa, jos joskus tekisivät kahdestaan jotain ekstraa, harrastus ja shoppailu on peruskauraa.

Älkää käsittäkö väärin, kokonaisuus on ihan ok, mutta kyllä moni tekee lapsensa kanssa jotain muutakin...

Vierailija
11/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eletään samassa tilanteessa, mutta miehen lapsi on meillä puolet ajasta. Olisi mielestäni todella outoa jos pojan äiti vaatisi että en ole kotona, koska se helpottaa miehen kotitöitä. tämä on pojalle koti siinä missä äidinkin koti ja minä olen osa tätä kotia. 

Vierailija
12/12 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 19:36"]

Meillä eletään samassa tilanteessa, mutta miehen lapsi on meillä puolet ajasta. Olisi mielestäni todella outoa jos pojan äiti vaatisi että en ole kotona, koska se helpottaa miehen kotitöitä. tämä on pojalle koti siinä missä äidinkin koti ja minä olen osa tätä kotia. 

[/quote]

ja silti niin eri asia... teillä lapsi on vuoroviikoin eikä eksä vaadi mitään...